AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 Hva er egentlig forskjellen på solkrem rette spesifikt til barn og "vanlig" solkrem? Hvis vi eks tar utgangspunkt i dette merket her, eller på generell basis. Begge er jo uten parfyme, til sensitiv hud, vannresistent og med høy faktor. Så skjønner liksom ikke forskjellen, er det kun markedsføring? https://meny.no/sok/?query=derma+solkrem&expanded=null Anonymkode: 7fbfa...66e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Slik jeg leser det på lenken, så er Kids varianten mer tilpasset sart hud, og kan brukes av barn og folk som ikke alltid tåler alle ingrediensene i annen solkrem. (Jeg må f.eks. ha allergivennlig solkrem for å unngå soleksem. Solkrem for sensitiv hud er ikke godt nok. ) Kids varianten egner seg også for voksne, så for min del hadde jeg kjøpt Kids varianten her, både til meg selv og barna. Anonymkode: e6374...a2a 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 Mindre parfyme? Men uansett går for en med både uva og uvb filter. Snakk med en hudpleier. De har dybdekunnskap og kan mye kjemi i form av hvordan ytre påkjenninger trenger inn i huden og hvilke ingredienser som stopper dette. Og da kan man også gå mer i dybden på sensitiv hud. Anonymkode: cca3f...17c
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Mindre parfyme? Men uansett går for en med både uva og uvb filter. Snakk med en hudpleier. De har dybdekunnskap og kan mye kjemi i form av hvordan ytre påkjenninger trenger inn i huden og hvilke ingredienser som stopper dette. Og da kan man også gå mer i dybden på sensitiv hud. Anonymkode: cca3f...17c Begge varianter har uten parfyme og alle er med både uva og uvb filter. Anonymkode: 7fbfa...66e
Capazitet Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 Brukar ofte barnevarianten på kroppsolkremen, ofte billegare og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå