AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Del Skrevet 8. april 2024 Vi har brukt denne mye, men plutselig finner jeg den ikke der jeg handler (Kiwi, Meny og Oda). Er det noen som vet om den fremdeles er i salg? Det er denne: https://oda.com/no/products/42075-willja-havreris/ Anonymkode: 8e190...d15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 (endret) Den kjøpte jeg litt av til halv pris rundt uke 8 når de fjernet en haug med varer i sortimentet på Meny for å gjøre plass til nye. Da skulle den forsvinne fra ihvertfall den aktuelle menybutikken. Forundrer meg ikke om det er en av produktene som ikke hadde solgt godt nok til å bli i sortimentet, men vet ikke sikkert. Vet heller ikke hvor du evt kan kjøpe den videre. Endret 8. april 2024 av Daisy-love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #3 Del Skrevet 9. april 2024 On 4/8/2024 at 4:05 PM, Daisy-love said: Den kjøpte jeg litt av til halv pris rundt uke 8 når de fjernet en haug med varer i sortimentet på Meny for å gjøre plass til nye. Da skulle den forsvinne fra ihvertfall den aktuelle menybutikken. Forundrer meg ikke om det er en av produktene som ikke hadde solgt godt nok til å bli i sortimentet, men vet ikke sikkert. Vet heller ikke hvor du evt kan kjøpe den videre. Takk, da vet jeg det i hvert fall. Så rart, jeg synes det er skikkelig godt og pleier å spise det 1-2 dager i uka. Anonymkode: 8e190...d15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #4 Del Skrevet 9. april 2024 Du kan bruke vanlige, store havregryn. Billigere, og like godt. Anonymkode: 7fad2...351 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå