Gå til innhold

Blir så lett irritert for tiden og er skikkelig trøtt om dagene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke helt meg, men jeg irriterer meg over alt på jobb fortiden. Orker nesten ikke at folk kommer bort å prater med meg. Det er én spesiell en som alltid kommer, kjenner jeg blir så sliten av han. Jobber tidlig og er oppe 04:30 - 05 tiden. Den siste tiden har hode vært så søvnig st trening blir nærmest umulig. Jeg kan sovne om jeg setter meg ned. Halvdupper mens jeg skriver her... Kan det være alle tankene jeg har? Mitt barn skal konfirmeres nå før sommeren og jeg er bekymret for det økonomiske. Kan det være dette som tapper meg? 

Anonymkode: 5f58f...911

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være en slags ADD ? Jeg sliter med å fullføre ting, kommer ikke igang med konfirmasjonen og planlegging. Jeg har så utrolig mye som står i kø i hodet mitt, aner ikke hvorfor jeg tenker så. 🙈🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er ikke helt meg, men jeg irriterer meg over alt på jobb fortiden. Orker nesten ikke at folk kommer bort å prater med meg. Det er én spesiell en som alltid kommer, kjenner jeg blir så sliten av han. Jobber tidlig og er oppe 04:30 - 05 tiden. Den siste tiden har hode vært så søvnig st trening blir nærmest umulig. Jeg kan sovne om jeg setter meg ned. Halvdupper mens jeg skriver her... Kan det være alle tankene jeg har? Mitt barn skal konfirmeres nå før sommeren og jeg er bekymret for det økonomiske. Kan det være dette som tapper meg? 

Det kan være et tegn på at du begynner å bli utbrent. Ta en titt på totalsituasjonen din og finn ut hva som tapper deg for krefter. Det er ofte en kombinasjon av mange ting, men bekymringer er roten til mye vondt. 

Anonymkode: 6357d...2eb

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 20.36):

Det kan være et tegn på at du begynner å bli utbrent. Ta en titt på totalsituasjonen din og finn ut hva som tapper deg for krefter. Det er ofte en kombinasjon av mange ting, men bekymringer er roten til mye vondt. 

Anonymkode: 6357d...2eb

Takk ❤️ tanker sliter meg ut. Fikk ny jobb itillegg til den jeg har så håper dette går fint. 

AnonymBruker
Skrevet

En konfirmasjon trenger kun å koste noen hundrelapper å holde. Trenger ikke å leie et hotell og ha 200 gjester.

Anonymkode: 40349...921

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

En konfirmasjon trenger kun å koste noen hundrelapper å holde. Trenger ikke å leie et hotell og ha 200 gjester.

Og når spurte ts om dette?

Anonymkode: 887b6...946

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spis sunnere mat, tren, frisk luft, legg deg tidligere. Sjekk vitaminstatus. 

Anonymkode: ffe35...567

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 6.02):

Konfirmanten skal ha penger. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Har du soverom i nærheten av AMSmåler?Kan jo være at du merker stråling å blir påvirket av det.Mange som melder om ME og hodepine,utslitt etc.

Anonymkode: a0146...5c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.4.2024 den 6.12):

Og når spurte ts om dette?

Anonymkode: 887b6...946

Full eller påvist "ADHD" I voksen alder??

Trådstarter lurte på om dette var en trigger....  Konfirmasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har du soverom i nærheten av AMSmåler?Kan jo være at du merker stråling å blir påvirket av det.Mange som melder om ME og hodepine,utslitt etc.

Anonymkode: a0146...5c7

TS bor sikkert under ei høyspentmast eller i nærheten av en trafo. Kanskje ved siden av jernbanen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...