AnonymBruker Skrevet 8. april #1 Del Skrevet 8. april Kjøpte denne flasken på vei til trening fordi den kun koster 10 kroner på Extra. Er det energidrikk eller bare vanlig tørstedrikk? Det smaker utrolig søtt og kvalmt 😒 Anonymkode: 829cc...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #2 Del Skrevet 8. april Trenddrikk laget av 2 youtubere som vil tjene penger. Hadde ikke rørt den drikken med ildtang og glavahansker engang. Kapitalisme av verste sort. Anonymkode: 64b25...d75 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #3 Del Skrevet 8. april Sportsdrikk som feks powerade Anonymkode: 3de37...c38 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #4 Del Skrevet 8. april Den smaken der er helt grusom 🤢 Anonymkode: 8a6e5...38b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #5 Del Skrevet 8. april Var det den som hadde så mye koffein i seg at den var forbudt å selge omtrent? Innbiller meg at jeg så den til salgs for 60-70 kr for en stund siden? Ts Anonymkode: 829cc...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #6 Del Skrevet 8. april Just now, AnonymBruker said: Var det den som hadde så mye koffein i seg at den var forbudt å selge omtrent? Innbiller meg at jeg så den til salgs for 60-70 kr for en stund siden? Ts Anonymkode: 829cc...c65 Ja, så tilpasset de seg norsk standard og den ble lov og ja, den kostet godt over 50kr på ett tidspunkt, fordi den var hypet opp på tiktok, og barna biter på. At du ikke undersøker hva den inneholder før du kjøper synes jeg er merkelig Ett raskt googlesøk tilsier hva Prime er. Anonymkode: dc3de...c69 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #7 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, så tilpasset de seg norsk standard og den ble lov og ja, den kostet godt over 50kr på ett tidspunkt, fordi den var hypet opp på tiktok, og barna biter på. At du ikke undersøker hva den inneholder før du kjøper synes jeg er merkelig Ett raskt googlesøk tilsier hva Prime er. Anonymkode: dc3de...c69 Impulskjøp siden den kostet 9,90,- Aldri mer! Ts Anonymkode: 829cc...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #8 Del Skrevet 8. april Du har kjøpt prime hydration. Ingen koffein i den. Det er sukkerfri saft med salter. Jeg liker dem. Men så jeg liker jeg søtt og salt. Anonymkode: d301a...3e2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #9 Del Skrevet 8. april 2 hours ago, AnonymBruker said: Impulskjøp siden den kostet 9,90,- Aldri mer! Ts Anonymkode: 829cc...c65 Hvordan synes du den smakte? Tenkte selv på å prøve. Anonymkode: 7c33d...8ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #10 Del Skrevet 8. april Du kan jo lese på ingredienslisten for å finne ut hva det er for noe.... Anonymkode: d9374...cfc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #11 Del Skrevet 8. april 11 minutter siden, AnonymBruker said: Du har kjøpt prime hydration. Ingen koffein i den. Det er sukkerfri saft med salter. Jeg liker dem. Men så jeg liker jeg søtt og salt. Anonymkode: d301a...3e2 Det er jo den ts har kjøpt.. Jeg kjøpte en slik til kidden som hadde såååå lyst etter å ha sett på youtube. Etter å ha smakt den blir det ikke mer mas om å kjøpe 😄 Anonymkode: 232fa...743 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #12 Del Skrevet 8. april Just now, AnonymBruker said: Det er jo den ts har kjøpt.. Jeg kjøpte en slik til kidden som hadde såååå lyst etter å ha sett på youtube. Etter å ha smakt den blir det ikke mer mas om å kjøpe 😄 Anonymkode: 232fa...743 Hehe, sorry. Jeg leste du bør kjøpe prime hydration. Anonymkode: 232fa...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #13 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 16.38): Hvordan synes du den smakte? Tenkte selv på å prøve. Anonymkode: 7c33d...8ff Altfor søt og kokossmaken passet ikke med den tropiske smaken Ts Anonymkode: 829cc...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå