GFL Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 I mai ifjor var jeg på to dater med en dame. Jeg ble helt satt ut av hvor bra hun var. Hun synes jeg var en lun og fin fyr. Men hun hadde opplevd noen tøffe år i forhold og ville sitte på gjerdet og ta det rolig. Endte med at hun avsluttet kapittelet. Nå er hun på Tinder igjen. Er det innafor og sende en melding til henne og invitere på ny date etter et år? Eller er det needy og desperat? Lever jo bare en gang...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Spør. Men spør på en ordentlig måte, gjør det kun én gang og aksepter det svaret du får. Anonymkode: 54fff...9d7 12
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 GFL skrev (1 time siden): I mai ifjor var jeg på to dater med en dame. Jeg ble helt satt ut av hvor bra hun var. Hun synes jeg var en lun og fin fyr. Men hun hadde opplevd noen tøffe år i forhold og ville sitte på gjerdet og ta det rolig. Endte med at hun avsluttet kapittelet. Nå er hun på Tinder igjen. Er det innafor og sende en melding til henne og invitere på ny date etter et år? Eller er det needy og desperat? Lever jo bare en gang... selvsagt. hun er vel på Tinder for en grunn??? Anonymkode: eaf86...601 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 Om du er helt ærlig med deg selv, tror du begge hadde en like positiv opplevelse? Du skal ikke se bort i fra at grunnen du oppgir vell så gjerne var en hyggelig unnskyldning til å ikke utforske relasjonen deres videre. Det vet du derimot ikke før du har spurt, så jeg syns på ingen måte at det er needy av deg å plukke opp tråden igjen. Det må hun også nesten tåle om grunnen hun oppga sist egentlig var for å avslutte forholdet med DEG. Kjør på! Anonymkode: 7e521...bf2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #6 Skrevet 8. april 2024 Du har ingenting å tape på å be henne ut 😊 Anonymkode: 5d06e...5bd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #7 Skrevet 9. april 2024 Det er innafor, bare spør på en fin måte og tål det om det blir avslag. Jeg ville nok holdt forventningene mine litt nede da. Anonymkode: 4c6f0...b33 3
GFL Skrevet 9. april 2024 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2024 Melding er sendt. Spurte på en fin måte og tenker at det er verdt å ta sjansen. Men forhåpningene er minimale😅 Får jeg et nei er det helt ok. Kan ikke tvinge noen... 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #9 Skrevet 10. april 2024 GFL skrev (4 timer siden): Melding er sendt. Spurte på en fin måte og tenker at det er verdt å ta sjansen. Men forhåpningene er minimale😅 Får jeg et nei er det helt ok. Kan ikke tvinge noen... Fikk du svar? Krysser fingrene for et positivt svar da!😊 Anonymkode: 2e567...7af 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #10 Skrevet 10. april 2024 Her må du holde oss oppdatert, TS! Anonymkode: 4e9d6...1aa
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #11 Skrevet 10. april 2024 GFL skrev (På 8.4.2024 den 13.03): Hun synes jeg var en lun og fin fyr. Hmmmmm, denne setningen er en finere måte å si at du ikke er kjærestemateriale. For akkurat henne. Sorry. Anonymkode: 5b79b...f5a
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #12 Skrevet 10. april 2024 Hun er dessverre ikke interessert, TS. Anonymkode: bd5f9...53f 1
GFL Skrevet 10. april 2024 Forfatter #13 Skrevet 10. april 2024 Jeg fikk svar. Hun satte pris på fine ord. Hun synes jeg er en superfin fyr, men hun er på samme sted som tidligere. Da er det bare å respektere det. Ble enige om å ta en øl sammen hvis vi treffes på en festival eller konsert. 4
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #14 Skrevet 10. april 2024 GFL skrev (På 8.4.2024 den 13.03): I mai ifjor var jeg på to dater med en dame. Jeg ble helt satt ut av hvor bra hun var. Hun synes jeg var en lun og fin fyr. Men hun hadde opplevd noen tøffe år i forhold og ville sitte på gjerdet og ta det rolig. Endte med at hun avsluttet kapittelet. Nå er hun på Tinder igjen. Er det innafor og sende en melding til henne og invitere på ny date etter et år? Eller er det needy og desperat? Lever jo bare en gang... Jeg er i den tro at om hun hadde følt du var den riktige hadde hun tatt kontakt nå eller fortsatt den gang. Helt ærlig. Jeg har mange ganger selv avsluttet etter par dates med samme unnskyldning som henne. Og jo jeg har opplevd fæle traumer med menn og går i behandling pga ptsd,men når jeg møtte mitt livs kjærlighet i fjor sa det PANG. Man vet når man vet... Gå videre mitt råd. Er mange flotte damer der ute😉👏🏽👏🏽 Anonymkode: e6df0...e19 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #15 Skrevet 10. april 2024 GFL skrev (4 minutter siden): Jeg fikk svar. Hun satte pris på fine ord. Hun synes jeg er en superfin fyr, men hun er på samme sted som tidligere. Da er det bare å respektere det. Ble enige om å ta en øl sammen hvis vi treffes på en festival eller konsert. Men er hun er på Tinder så igjen det betyr hun ikke er interessert og bare høflig avviser. Finn deg en ny date vel☺ Slutt å tenk på henne. Kjærligheten kommer når den kommer😊 Anonymkode: e6df0...e19 3
carlberner1 Skrevet 10. april 2024 #16 Skrevet 10. april 2024 1 hour ago, GFL said: Jeg fikk svar. Hun satte pris på fine ord. Hun synes jeg er en superfin fyr, men hun er på samme sted som tidligere. Da er det bare å respektere det. Ble enige om å ta en øl sammen hvis vi treffes på en festival eller konsert. Feig dame. Hjelper ikke å være dame der, dessverre 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2024 #17 Skrevet 10. april 2024 GFL skrev (På 8.4.2024 den 13.03): I mai ifjor var jeg på to dater med en dame. Jeg ble helt satt ut av hvor bra hun var. Hun synes jeg var en lun og fin fyr. Men hun hadde opplevd noen tøffe år i forhold og ville sitte på gjerdet og ta det rolig. Endte med at hun avsluttet kapittelet. Nå er hun på Tinder igjen. Er det innafor og sende en melding til henne og invitere på ny date etter et år? Eller er det needy og desperat? Lever jo bare en gang... Ja absolutt- kunne vært meg for et år siden. Var absolutt ikke klar og måtte avslutte med en bra mann.Hadde takket ja om han tok kontakt igjen nå. Anonymkode: a0acd...493
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #18 Skrevet 11. april 2024 Hun lyger. Hun hadde ikke opprettet flere dateprofiler om hun ikke var åpen for å date. Hun er ikke interessert og er for feigt til å være ærlig. Hadde droppet den ølen eller latt henne betale for 2 øl. Anonymkode: 6e414...0c3 2
GFL Skrevet 16. april 2024 Forfatter #19 Skrevet 16. april 2024 Som sagt, sendte melding og ønsket henne lykke til videre. Har ikke noe vondt å si om henne. Kuleste dama. Kan ikke tvinge noen heller. Går jo an å ta en vennskapelig øl.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2024 #20 Skrevet 16. april 2024 56 minutter siden, GFL said: Som sagt, sendte melding og ønsket henne lykke til videre. Har ikke noe vondt å si om henne. Kuleste dama. Kan ikke tvinge noen heller. Går jo an å ta en vennskapelig øl. Hvorfor gidde det? Anonymkode: d493b...90e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå