Gå til innhold

Wallegan

Gjest Barn med soveproblemer

Anbefalte innlegg

Gjest Barn med soveproblemer
Skrevet

Lurer rett og slett på om det går ann å bli imun mot Wallegan? Om barnet etterhvert våkner selv om det bruker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble selv satt på Valgergan i en periode jeg slet med dårlige nerver og angstanfall.

Det er ikke forbundet med noen fare for tilvenning eller avhengighet å ta Valgergan.Du blir derimot sløv hele dagen og jeg opplevde hele dagen min som en konstant døs.

Valergan brukes også i behandling av abstinenssymptomer hos narkomane og alkoholikere så det er sterke saker (selv om det egentlig som noen skriver over her er en allergitablett)

Felleskatalogen ligger på nett, tror jeg.Her kan du lese om preparatet barnet ditt tar.

MVH La Guapa

Skrevet

Det er ikke forbundet med noen fare for tilvenning eller avhengighet å ta Valgergan.Du blir derimot sløv hele dagen og jeg opplevde hele dagen min som en konstant døs.

Valergan brukes også i behandling av abstinenssymptomer hos narkomane og alkoholikere så det er sterke saker (selv om det egentlig som noen skriver over her er en allergitablett)

Jeg fikk dette av legen da jeg slet med å sove, og jeg opplevde det samme som deg, og har hørt flere andre beskrive det samme. Jeg følte meg helt utenfor, var "rar" osv, så torde ikke ta de mer, var veldig ekkelt

Skrevet

Man kan oppleve at Vallergan mister sin effekt ved bruk over litt tid. Dette er helt ufarlig.

Skrevet
Man kan oppleve at Vallergan mister sin effekt ved bruk over litt tid. Dette er helt ufarlig.

Tror trådstarter skjønte det, men problemet her var vel at barnet da våknet, noe som ikke er hensikten når man har tatt sovemedisiner :)

Skrevet
Jeg fikk dette av legen da jeg slet med å sove, og jeg opplevde det samme som deg, og har hørt flere andre beskrive det samme. Jeg følte meg helt utenfor, var "rar" osv, så torde ikke ta de mer, var veldig ekkelt

Jeg og. Ikke hjalp det meg til å sove heller.

Skrevet

Vallergan er en allergi medisin, med den bieffekten at man blir trøtt av det. Det fungerer altså bare som innsovningshjelp, og fungerer overhodet ikke slik at man sover natten gjennom. Dessuten kan man ofte være veldig sliten dagen derpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...