Tror og ser det Skrevet 8. april 2024 #1 Del Skrevet 8. april 2024 https://www.nrk.no/norge/store-taler-til-landsstyret-_-skal-legge-plan-for-valgseier-1.16835095 Er det greit å ødelegge for demokratiske møter hvis demonstrantene mener at saken er viktig ? Dette skjer stadig oftere, siste jeg husker så var det stortinget og vindmøller på Fosen. Hvem bestemmer at demokratiet kan legges vekk for i dag ? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Demonstrasjoner må være en lovlig del av et demokrati. Når det er sagt, når de hindrer andre i å gjøre jobben sin, synes jeg det har gått for langt. Politiet er altfor rause med disse, ser de har uttalt seg om at noen har «stuntet» litt. Er det greit med bøllete adferd mot politiet uten konsekvenser? Og hvorfor er det nødvendig med bombehund? https://www.dagbladet.no/nyheter/gikk-utenom-manus-etter-brak-1/81229407 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 Synst det er merkeleg å klikke på nokre norske politikarar for krigen i Gaza? Mogleg eg tar feil sjølvsagt, men den norske regjering ved utanriksminister Eide er jo internasjonalt kjent for å tidleg gje tydeleg beskjed (altså "advare" og "fordømme" som er sterke diplomatiske ord) til Israel om kva ein meiner om krigen i Gaza og isralske krigshandlingar. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/dette-er-totalt-uakseptabel-oppforsel/o/5-95-1748609 Fra en som var der 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 8. april 2024 #5 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg synes generelt demonstrasjoner som saboterer for andre er en uting. Arranger gjerne demonstrasjoner, men når en som her blokkerer andres lovlige ferdsel skulle jeg ønske politiet raskere grep inn for å sikre også andre borgeres rettigheter. Så var jeg personlig litt overrasket over å se en Gaza-demonstrasjon rettet mot Arbeiderpartiet. Jeg oppfatter Støre og Barth Eide å være blant de mest palestina/Hamas-vennlige vestlige lederne som har vært tydelige i sin kritikk av Israel, og jeg får ikke helt tak på hva konkret en mener partiet skulle gjort annerledes. 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clearpath Skrevet 8. april 2024 #6 Del Skrevet 8. april 2024 herzeleid skrev (30 minutter siden): Jeg synes generelt demonstrasjoner som saboterer for andre er en uting. Arranger gjerne demonstrasjoner, men når en som her blokkerer andres lovlige ferdsel skulle jeg ønske politiet raskere grep inn for å sikre også andre borgeres rettigheter. Så var jeg personlig litt overrasket over å se en Gaza-demonstrasjon rettet mot Arbeiderpartiet. Jeg oppfatter Støre og Barth Eide å være blant de mest palestina/Hamas-vennlige vestlige lederne som har vært tydelige i sin kritikk av Israel, og jeg får ikke helt tak på hva konkret en mener partiet skulle gjort annerledes. Ser selv på Facebook at flere klikket i vinkel da støre stekte vafler på vaffeldagen. Barn sulter ihjel på gaza må vite, og han steker vafler. Ble skuffet over å se oppegående mennesker jeg kjenner skrive slikt på Facebook. Er som om de mister helt dybdesyn når det gjelder ting som er vanskelig i livet. 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. april 2024 #7 Del Skrevet 8. april 2024 Vi får et sånt skrikesamfunn der den som skriker høyest får viljen sin. Bekymringsfullt 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. april 2024 #8 Del Skrevet 8. april 2024 Noen har blodteft. Når får vi den første lynsjingen? Om ikke det blir slått hardt ned på fremover. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 9. april 2024 #9 Del Skrevet 9. april 2024 20 hours ago, Trubadur said: https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/dette-er-totalt-uakseptabel-oppforsel/o/5-95-1748609 Fra en som var der kjempe god artikkel. "Et direkt angrep mot norsk demokrati" Men du du skal vite at ytre venstre og islamister er over loven, generelt.. De vet "bedre" enn oss. Dette kaller jeg SØPPEL. Moro at de forstyrra AP egentlig, nå AP kan se hvor takknemlige disse mennesker er for AP politikk... aldri nok .. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 9. april 2024 #10 Del Skrevet 9. april 2024 Clearpath skrev (På 8.4.2024 den 23.46): Ser selv på Facebook at flere klikket i vinkel da støre stekte vafler på vaffeldagen. Barn sulter ihjel på gaza må vite, og han steker vafler. Ble skuffet over å se oppegående mennesker jeg kjenner skrive slikt på Facebook. Er som om de mister helt dybdesyn når det gjelder ting som er vanskelig i livet. Og hva har dette med å hindre forsamlingsfriheten å gjøre? Og: hvorfor hadde ikke demonstrantene store anti-Hamas-plakater, der de krevde at Hamas-terroristene overga seg, slik at IDF kunne samle opp folkemorderne fra Hamas, raskt og sikkert? Blant Hamas-tilhengere i Norge virker det som om de tror at det er Israel som er ansvarlig for den nåværende nøden i Gaza. Det er Hamas som har ansvaret for dette. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clearpath Skrevet 10. april 2024 #11 Del Skrevet 10. april 2024 Supermerry skrev (9 timer siden): Og hva har dette med å hindre forsamlingsfriheten å gjøre? Og: hvorfor hadde ikke demonstrantene store anti-Hamas-plakater, der de krevde at Hamas-terroristene overga seg, slik at IDF kunne samle opp folkemorderne fra Hamas, raskt og sikkert? Blant Hamas-tilhengere i Norge virker det som om de tror at det er Israel som er ansvarlig for den nåværende nøden i Gaza. Det er Hamas som har ansvaret for dette. Nå hamas er gått i dekning og Israel nekter å samarbeide med land som prøver å gi nødhjelp kan du ikke skylde nøden på hamas, sorry men hallo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 10. april 2024 #12 Del Skrevet 10. april 2024 Clearpath skrev (6 timer siden): Nå hamas er gått i dekning og Israel nekter å samarbeide med land som prøver å gi nødhjelp kan du ikke skylde nøden på hamas, sorry men hallo. Så nylig på NRK fra ID-feiring på Gaza (Rafah). Virka ikke som noen sulta der, folk så heldigvis sunne og friske ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå