AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Del Skrevet 8. april 2024 Påfører flytende foundation med sminkebørste og trenger tips om en EFFEKTIV rens. Har prøvd vanlig såpe og zalo, men det var dårlige greier. Anonymkode: 4f226...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg bruker milo eller sjampo Anonymkode: 5cfc5...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg bruker også shampo. Har aldri hatt problemer. Anonymkode: 91b4c...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 Micellarvann Bland like deler micellarvann og vann og la børsten stå i rensen i noen timer, det løser opp sminkerestene. Du kan bruke litt mild sjampo etterpå om du ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #5 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg bruker bare en billig sjampo til å fjerne sminke på sminkebørster:) for flytende fondation må jeg vaske børsten flere ganger for å få vekk alt, men pleier å funke kun med sjampo! Anonymkode: d3079...bb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #6 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg bruker enten parfymefri håndvask eller sjampo. Har sett at det kan være lurt å bruke en lego-kloss til å skrubbe. Sånn plate Anonymkode: 9282d...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå