AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 Jeg har angst og synes det er vanskelig å være hos tannlegen. Jeg har ikke så mye angst at jeg unngår å dra, eller ikke klarer gå inn hos tannlegen, men jeg synes det er fryktelig anspent å være der. Jeg kan aldri gjøre noe spontant, feks hvis tannlegen finner et problem under en sjekk og har tid til å ta det samme dag. Det klarer jeg ikke. Enkelte ganger hvis vi har planlagt å ta to ting i samme slengen, så kan jeg si jeg bare orker det ene osv. Jeg vet samtidig at det finnes mennesker som ikke klarer å dra engang, men til dere som er engstelig men klarer dra, hva gjør dere for å komme dere igjennom det på en ok måte? Beroligende er ikke et alternativ. Anonymkode: 65f63...720
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Du kan be legen om beroligende. Så lenge du ikke knasker slike medisiner til vanlig så er ikke det et problem. Anonymkode: d3aa4...87e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan be legen om beroligende. Så lenge du ikke knasker slike medisiner til vanlig så er ikke det et problem. Anonymkode: d3aa4...87e Du trenger ikke be legen om det, de fleste tannlegekontor kan ordne dette men man må si fra på forhånd. Anonymkode: bfd3e...05b
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 TOO. Gratis behandling og full drahjelp. Anonymkode: 14e57...b5d
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 Jeg fikk beroligende, men jeg ser at det ikke er aktuelt for deg. Jeg tror at du må se på det som en seier at du får tatt en av de to tingene du skulle ha fikset, i stedet for å være skuffet fordi du ikke fikk gjort begge. Hvert lille skritt mot målet er et skritt i riktig retning. Anonymkode: 0bccc...814 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #6 Skrevet 8. april 2024 Jeg har ikke angst for tannbehandling, men ville heller ikke ønsket å ta et hull samme dag som sjekken eller gjøre mye mer enn det som er planlagt. Det er faktisk ganske vanlig, jobber innen dette selv. Anonymkode: 188a7...81d 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #7 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): TOO. Gratis behandling og full drahjelp. Anonymkode: 14e57...b5d Dette er et tilbud for de med onodontofobi og ts faller ikke under den kategorien Anonymkode: f8db3...3cc 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #8 Skrevet 8. april 2024 Det går an å avtale på forhånd at du bare vil se over tennene og hvis noe må gjøres så ønsker du time en annen dag. Anonymkode: 89837...6dd
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #9 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du trenger ikke be legen om det, de fleste tannlegekontor kan ordne dette men man må si fra på forhånd. Anonymkode: bfd3e...05b Vet det, er bare jeg som er mest komfortabel med å ta slik med lege, tannlegen tilbyr selvsagt det samme men jeg liker å ha alt på "en plass", derfor jeg kommenterte som jeg gjorde. Men det spiller uansett ingen rolle for ts vil ikke ha beroligende leste jeg nå. 😋 Men ts, du kan jo selvsagt bare lide deg gjennom det, har gjort det samme selv i flere år siden jeg ikke en gang liker å ta paracet, men så tenkte jeg over saken og så ikke noe behov for at jeg skal "lide" mer enn nødvendig. Anonymkode: d3aa4...87e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå