Gå til innhold

Dret meg loddrett ut. Befølte en jeg hadde hatt sex med ved et uhell hvor jeg mistolket signaler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sex med en jente. Vi hadde sex hele natten før. Så ligger vi i sofaen og chiller dagen etter. Jeg begynner å kline med henne og stryke henne på låret også sier jeg på en spøkefull måte at jeg måtte ha sex med henne før hun gikk. Etter dette sier hun nei, "blir ikke noe mer på deg i dag mister" mens hun lo og smilte. Så strøk jeg henne på låret mot underlivet, hvor hun dro den fysisk vekk. Hun holdt meg i armen mens jeg strittet i mot. Tok ikke henne direkte på skrittet. Det egentlig mer armbryting der nede. Oppfattet det som flørting siden tonen var fin hvor hun smilte og lo. Jeg gjorde det 100% på kødd. Spurte om jeg kunne ta hånden ned i buksa også sa hun ja, så tok jeg på vaginaen hennes også sa hun at "den er tørr" eller noe i den duren. Prøvde å stryke mot underlivet en gang til og da skjedde den samme greien på nytt. Vi klinte mens dette skjedde. Etter dette sluttet jeg og gikk jeg på do . Når jeg kom ut så løp hun bokstavelig talt ut av døren. Jeg fucket det skikkelig til. Jeg er disgusted med meg selv.

I mitt tidligere forhold så tullet jeg ofte slik med eks-kjæresten min. Vi hadde en greie om at vi lekesloss der jeg skulle "vinne" henne over og hun strittet i mot. Det var en form for skuespill. Hun likte å bli dominert. Det var også noe vi var enig om og hadde diskutert. Fikk den samme følelsen når dette skjedde.

Burde jeg sendt henne en melding og beklaget for det som skjedde? Hva burde jeg gjøre? La det ligge?

Anonymkode: ae107...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh...bare snakk med henne.. kansje hun bare skulle rekke noe...

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 minutt siden):

Eh...bare snakk med henne.. kansje hun bare skulle rekke noe...

Har skrevet. Hun ghostet meg.

AnonymBruker
Skrevet

I datingverden er det visst sett på som mer intimt å spise sammen enn å ha sex. Vet egentlig ikke hva man kan si til denne situasjonen.

Anonymkode: 834b6...bb4

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I datingverden er det visst sett på som mer intimt å spise sammen enn å ha sex. Vet egentlig ikke hva man kan si til denne situasjonen.

Anonymkode: 834b6...bb4

Det som jeg følte ble dumt i situasjonen var at jeg ble så hardhendt. Var liksom veldig mye kraft når hun prøvde å dytte vekk armen min. Vet ikke om det betyr noe.

Anonymkode: 43315...00d

AnonymBruker
Skrevet
Sitat

I mitt tidligere forhold så tullet jeg ofte slik med eks-kjæresten min. Vi hadde en greie om at vi lekesloss der jeg skulle "vinne" henne over og hun strittet i mot. Det var en form for skuespill. Hun likte å bli dominert. Det var også noe vi var enig om og hadde diskutert. Fikk den samme følelsen når dette skjedde.

Eksen din hadde sine preferanser, og å anta at alle kvinner egentlig mener ja når de sier nei er ikke spesielt lurt. Hvorfor har du ikke diskutert dette med henne før du satte i gang med håndbak nært underlivet hennes? 

Anonymkode: 9e725...c37

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei er nei.

Du har dritt på draget.

Anonymkode: 6ee4d...31b

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet (endret)

Du kjente jo eksen din, det var ikke tilfellet her.

Er sjeldent jeg bruker tid på å prøve å forstå kvinner og måten de bruker sex på, men at hun herr stakk det skjønner jeg.

De fleste kvinner er fysisk svakere enn menn. Hun er i din bolig, du prøver å forsyne deg og hun kjenner deg ikke. Å begynne å gjøre fysisk eller verbal motstand kan i verste fall være fatalt om du har rotet deg borti feil mann. Langt ifra alle menn er farlige eller vil oss noe vondt, men overlevelsesinnstinktet kicker inn under sånt press. Bra du gikk på do så hun fikk fri bane ut.

Endret av Macro
  • Liker 7
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det som jeg følte ble dumt i situasjonen var at jeg ble så hardhendt. Var liksom veldig mye kraft når hun prøvde å dytte vekk armen min. Vet ikke om det betyr noe.

Jo, det betyr mye at du brukte "veldig mye kraft" - for dette var en kvinne som ikke visste hvor din grense går. Du tråkket allerede over hennes grenser, hun hadde sagt tydelig at det ikke ble sex. Likevel brukte du "veldig mye kraft" og var hardhendt. At du gjorde det fordi du og eksen hadde blitt avtalt om at det var greit mellom dere, som et avtalt spill, det gjør det på ingen måte bedre.

Jeg tror ikke dette er noe du kan fikse med denne dama, for hun kan ikke vite om hun kan stole på deg. Dere har for lite historie sammen, dere kjenner egentlig ikke hverandre, og du har vist henne at du ikke respekterte hennes grenser.

Jeg synes du skal sende henne en oppriktig beklagelse og si at du aldri mente å gjøre noe som hun ikke ville, at du forstår at hun reagerte på det, og beklag igjen.

Og så legger du henne bak deg.

Det som jeg tenker er positivt, det er at du tross alt har innsett at dette var galt av deg, og også hvorfor du gjorde det. Med din eks var det naturlig for deg å snakke med henne om individuelle og felles grenser. Nå har du lært at dette er noe du alltid må gjøre med alle sexpartnere - og at det bør gjøres før man har sex. Har man ikke snakket ordentlig om dette, da må man rett og slett holde seg til normal og mild tilnærming - og ikke minst lytte til den andres ord og fysiske språk og ansiktsmimikk.

Du tråkket over flere av hennes grenser. Det ene er at hun faktisk sa klart og tydelig at det ikke ville bli mer sex der og da. Det i seg selv burde fått deg til å trekke hendene dine bort fra hennes lår og underliv, selv om dere kysset på det tidspunktet. Du gjorde ikke dette, og hun stoppet hånden din. Likevel ga du deg ikke. Du "spurte" og fortsatte videre, og ikke bare det, du ble hardhendt og brukte ifølge deg selv "veldig mye kraft". Og med det viste du at for henne så er du en mann hun ikke kan stole på. Om hun ev. smilte og lo underveis, så var det mest trolig et forsøk på å roe deg, fordi hun var i modus for å slippe å bli voldtatt. Jeg tror det kan være vanskelig for menn å se hvor sårbare kvinner kan være i en slik situasjon, fordi dere generelt er fysisk sterkere enn oss. At hun stakk av mens du var på do, det er helt naturlig ut fra hvordan du hadde oppført deg.

Å reparere dette med henne, det tror jeg ikke er mulig. Men siden du har innsett at det du gjorde var så ugreit, at du tar ansvar for det, det betyr at du kan lære av dette, slik at du aldri setter seg selv (eller en kvinne) i en slik situasjon igjen.

Bruk tid på å bli kjent med damer du liker, snakk sammen, vær interessert i henne, lytt, vis respekt og omtanke. Og skal dere ha sex - avtal grenser på et tidspunkt hvor dere ikke er i en intim situasjon (med eller uten klær). Se den kvinnen du har foran deg for den hun er - og aldri ta for gitt at noen andre kvinner er som din eks. Du må vise at du er verdig tillit - for uten tillit er det ikke noe i et forhold. Og uten tillit vil det aldri bli et forhold.

Lær av dette! Send henne en oppriktig og ærlig beklagelse helt uten å forvente et svar fra henne. Og vis fremtidige kvinner at du har lært, at du er til å stole på, at du aldri vil tråkke over deres grenser, at du respekterer dem. Og vær oppmerksom på det de sier og kroppsspråket - begge deler er like viktig.

Det er positivt at du nå innser at du har gjort feil, for med det kan du ta et oppgjør med deg selv om hvem du er og hvem du vil være og hvilken partner du ønsker å være for en kvinne i fremtiden. Og du, bruk litt tid på å bli kjent med en kvinne før du har sex med henne, da slipper du å havne i situasjoner som utvikler seg så negativt. Og lytt, se den personen du har foran deg.

Anonymkode: 8dea1...3df

• Liker 2
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Har skrevet. Hun ghostet meg.

vel, det er det sterkeste signalet - din melding var ikke en unnskyldning god nok for det hun opplevde. 

Anonymkode: c4428...73a

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Spurte om jeg kunne ta hånden ned i buksa også sa hun ja,

Så hva er egentlig problemet her?

AnonymBruker
Skrevet
Traktor skrev (12 minutter siden):

Så hva er egentlig problemet her?

Følte hun gjorde det bare fordi hun ville at jeg skulle stoppe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal holde deg unna jenter til du har forstått at du ikke skal tvinge deg på de.

Anonymkode: 1fa33...c65

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sendt en melding og beklaget tenker jeg du skal lage det ligge. La det være en lærdom til neste gang.

Minner meg om en omvendt situasjon jeg hadde glemt. Hadde helge besøk av kjæresten. Vi hadde ikke hatt sex enda. Når vi la oss så koste vi masse hvorpå hun sa jeg ikke kom til å få sex i kveld. Snill som jeg var sa jeg at det var helt ok, snudde meg og la meg til å sove. Dagen etter gjorde hun det slutt med begrunnelsen at hun ikke fikk seg noe 😅

Anonymkode: c07b4...2cc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Følte hun gjorde det bare fordi hun ville at jeg skulle stoppe.

Hvorfor stoppa du ikke da??

Anonymkode: 745ea...806

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner at hun ble redd. Du kan ikke bruke en oppskrift på en du var fortrolig med og bare bruke denne på alle.

Anonymkode: 3a420...37f

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Smile og le kan være en forsvarsmekanisme hvis du ikke ga deg når hun sa ifra. Kanskje hun tenkte det er bedre å bare spille med i tillfelle hun var redd du er en av de som blir voldelig etc. Og ventet på en sjanse til å trekke seg unna situasjonen- som hun da gjorde da du gikk på do. 

Man må kunne ombestemme seg og si nei- uten at man skal føle seg truet. 

Anonymkode: 862ac...d42

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg synes du skal holde deg unna jenter til du har forstått at du ikke skal tvinge deg på de.

Anonymkode: 1fa33...c65

Å tvinge seg på, eller misforstå situasjonen? To forskjellige ting! Er kvinne selv, og hadde ikke reagert noe op dette. 

Anonymkode: 5a839...e46

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Smile og le kan være en forsvarsmekanisme hvis du ikke ga deg når hun sa ifra. Kanskje hun tenkte det er bedre å bare spille med i tillfelle hun var redd du er en av de som blir voldelig etc. Og ventet på en sjanse til å trekke seg unna situasjonen- som hun da gjorde da du gikk på do. 

Man må kunne ombestemme seg og si nei- uten at man skal føle seg truet. 

Anonymkode: 862ac...d42

Enig i det siste du skriver, men det er vanskelig for menn å alltid vite om kvinnen tuller eller ikke, og det kan gå litt tid før en forstår endringen i situasjonen. Har da selv misforstått og kanskje vært for påtrengende mot min mann av og til. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Å tvinge seg på, eller misforstå situasjonen? To forskjellige ting! Er kvinne selv, og hadde ikke reagert noe op dette. 

Du hadde ikke reagert på en ganske fremmed som holdt deg hardt når du prøvde å få vekk hånda hans fra skrittet ditt? Nei vel, skrythals

Anonymkode: 3a420...37f

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...