AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 Jeg kjøper stort sett sånn spisspaprika og oppbevarer den i den plastposen den kommer i. Men det ser så sykt rotete ut i skuffen. Samme med alt annet. Ser ofte ut som det bare er en haug med plast nedi den ene skuffen i kjøleskapet pga. ting som er pakket inn 😅 Hvordan gjør dere det? Har også et ganske lite/smalt kjøleskap, så tror ikke det er så lurt å kjøpe masse oppbevaringsgreier til kjøleskapet. Ser bare for meg at det blir enda mindre plass av det. Om jeg skal legge paprikaen I en boks så syns jeg liksom det også tar mer plass enn nødvendig. Samme med åpnet løk.. Også er jo ingen grønnsaket like så er litt vanskelig å ha en standard. Blir så sykt oppgit hver gang jeg skal ta ut noe av kjøleskapet. Anonymkode: 8c2a6...178
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Jeg tar plastfolie eller en liten frysepose rundt som regel. Tenker ikke egentlig på at det ser rotete ut, det er jo inni kjøleskapet, hvem bryr seg om det liksom tenker jeg da Anonymkode: d3a2b...6fd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #4 Skrevet 9. april 2024 Tar alltid av all plast (unntatt salater), bruker en av skuffene i kjøleskapet, og har kjøpt plasdeler som deler opp skuffa. Oppbevaring i plast er mer genialt, jo mindre plass du har. Da får du også bygd i høyden, og du kan lett dra ut en boks og se alt du har. Mål opp, og ta en runde på Clas Ohlson. Anonymkode: 37c31...5cb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå