AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Del Skrevet 8. april 2024 Stemmer det at jeg mangler kun markedsføring og norsk skriftlig for å få generell studiekompetanse? Anonymkode: a91c3...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Du mangler bare norsk skriftlig. Hvis man stryker i et fag og består eksamen så veier det opp. Men du strøk på eksamen i norsk så det må du ta på nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #3 Del Skrevet 22. august 2024 Stemmer det at jeg trenger kun norsk fag for å få generell studiekompetanse??? Ts Anonymkode: a91c3...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #4 Del Skrevet 22. august 2024 ? Anonymkode: a91c3...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #5 Del Skrevet 22. august 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Stemmer det at jeg trenger kun norsk fag for å få generell studiekompetanse??? Ts Anonymkode: a91c3...1e7 Sannsynligvis. Men det er ny læreplan nå, så det lureste for deg er å ta kontakt med nærmeste voksenopplæring-skole og be om rådgivning. Anonymkode: a7833...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2024 #6 Del Skrevet 22. august 2024 For å ha generell studiekompetanse, skulle du hatt 90 timer. Men du er mer enn gammel nok til 23+5, og da mangler du norsk. Men vet ikke om du må ta hele norskfaget på nytt, eller bare skriftlig eksamen. Anonymkode: a7833...ff9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 22. august 2024 #7 Del Skrevet 22. august 2024 Se her https://www.samordnaopptak.no/info/opptak/opptak-uhg/generell-studiekompetanse/23-5-regelen/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå