AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 Jobber som renholder i kommunen, måtte hente noe spesial utstyr på den andre renholderen i bygget sitt bøttekott når jeg så bak døra etter den ene delen så jeg en kalender på veggen en sånn for hele året. Så en rød ring rundt de dagene jeg har hatt fravær. Var snakk om en lungebetennelse i starten av året. Og noen dager med sykt barn osv. Ikke unormalt mye men la merke til det siden jeg husker det var surt å være syk på partneren min sin bursdag. Og den dagen var merket på kalenderen. Lot nysgjerrigheten ta overhånd og så en kalender under med merker på fraværet mitt der og fra i fjor. Syntes det bare er sært. Vi delere ikke noe ansvar, om jeg er syk trenger vedkommende ikke endre en ting på dagen. Så er bare merkelig syntes jeg. Er sånt normalt? Anonymkode: c57b5...d48 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Hvis denne personen ikke har noen praktiske grunner til å holde oversikt eller er lederen din så er det litt spesielt ja. Anonymkode: 33836...a9f 12
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 Ts her, nei er ikke leder eller har noe ansvar vi er begge like lavt på stigen. Anonymkode: c57b5...d48 2