KallePils Skrevet 8. april 2024 #1 Skrevet 8. april 2024 Realiteten er som følger: Kvinner generelt ønsker seg ikke en mann som trenger hjelp med å få seg noe hos damene. Så hvis du er mann og åpnet denne tråden i håp om å få hjelpen du trenger, da har du faktisk allerede fått den. La meg forklare: Det finnes grovt sett to "mindset" blant menn: Hvordan kan jeg bli bra nok for henne? Er hun bra nok for meg? Hvis du har det øverste mindsettet, så gratulerer: Du har funnet problemet ditt. Det er dette du er nødt til å forandre til det nederste mindsettet. Kvinner vil ikke ha en mann som prøver å være bra nok! Når kvinner så ofte snakker om at "selvsikkerhet er det mest tiltrekkende ved en mann", da er det helt nøyaktig denne forskjellen de henviser til. Så finnes det en viss andel av kvinner i befolkningen som rett og slett er defekte. Og det florerer av slike her på KG, med femininitet på nivå med et villsvin, som skal kverulere på absolutt alt. Men disse kan du faktisk ignorere! Det er hele poenget! De er ikke bra nok! Og hvis du bare endrer mindset fra å være en "pleaser" som prøver å leve opp til kvinners krav, og istedet begynner å stille krav selv, vil du oppleve at datingens verden blir langt mer behagelig, Det er nemlig mer enn nok av single damer der ute. 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Haha, håper ingen tar dette for god fisk! Anonymkode: f8660...5c3 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 Kalle er er fyr mange elsker å hate, og jeg er som oftest uenig i holdningene hans og mye av det han skriver. Det han skriver her, derimot , må jeg ærlig talt si er 100% spot on, hvis du er en mann med litt karakter og ting på stell. Men alle de menna som bare er subb, enten klær seg som en tapere, er kvapsete/feite, har dårlige holdninger, dårlig hygiene eller dårlig oppdragelse osv kan med fordel forholde seg til pkt 1 på "lista". De gjør det lett for oss andre å date damer. Anonymkode: 7dda6...506 1 1
KallePils Skrevet 8. april 2024 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kalle er er fyr mange elsker å hate, og jeg er som oftest uenig i holdningene hans og mye av det han skriver. Det han skriver her, derimot , må jeg ærlig talt si er 100% spot on, hvis du er en mann med litt karakter og ting på stell. Men alle de menna som bare er subb, enten klær seg som en tapere, er kvapsete/feite, har dårlige holdninger, dårlig hygiene eller dårlig oppdragelse osv kan med fordel forholde seg til pkt 1 på "lista". De gjør det lett for oss andre å date damer. Anonymkode: 7dda6...506 Nja… tenk på det som så: Er hun bra nok for meg? Vel, svaret kan jo faktisk være «Alle damer er bra nok for deg, din feite, late, sutrete taper!» Ingenting av det jeg skriver fritar menn fra å ta seg sammen. Men dette er noe helt annet enn å ha "Hvordan kan jeg bli bra nok for henne?" som grunnleggende innstilling. For da blir du aldri bra nok.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 KallePils skrev (5 minutter siden): Nja… tenk på det som så: Er hun bra nok for meg? Vel, svaret kan jo faktisk være «Alle damer er bra nok for deg, din feite, late, sutrete taper!» Ingenting av det jeg skriver fritar menn fra å ta seg sammen. Men dette er noe helt annet enn å ha "Hvordan kan jeg bli bra nok for henne?" som grunnleggende innstilling. For da blir du aldri bra nok. Det er så sant det du skriver her. Med en mentalitet som sier «hvordan bli bra nok for damene» skapes en forventning om et resultat hvor man skal være bra nok for alle damer. Man vil aldri kunne nå et slikt stadiet, og man vil med en sånn holdning alltid få en kjempeknekk vær gang man blir avvist - noe man vil komme til å bli. Ved å snu om på det slik du gjør her, så vil man naturlig tiltrekke seg dem som faktisk er aktuell. Og tryggheten ligger i en selv, er hun riktig for meg, i stedet for å lure på om hun liker meg. Anonymkode: d36e2...4af 1 1
Ubulu Skrevet 8. april 2024 #6 Skrevet 8. april 2024 Hva med å bare være sosial slik at man møter noen naturlig? Om hun liker deg og du liker henne så går dette helt av seg selv Om man tenker på disse spørsmålene her, så blir man jo egentlig ikke veldig glad i personen føler jeg. Fryktelig dyster måte å se på kjærlighet på 1
KallePils Skrevet 8. april 2024 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er så sant det du skriver her. Med en mentalitet som sier «hvordan bli bra nok for damene» skapes en forventning om et resultat hvor man skal være bra nok for alle damer. Man vil aldri kunne nå et slikt stadiet, og man vil med en sånn holdning alltid få en kjempeknekk vær gang man blir avvist - noe man vil komme til å bli. Ved å snu om på det slik du gjør her, så vil man naturlig tiltrekke seg dem som faktisk er aktuell. Og tryggheten ligger i en selv, er hun riktig for meg, i stedet for å lure på om hun liker meg. Anonymkode: d36e2...4af Bingo! 👍
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #8 Skrevet 8. april 2024 Ubulu skrev (6 minutter siden): Hva med å bare være sosial slik at man møter noen naturlig? Om hun liker deg og du liker henne så går dette helt av seg selv Om man tenker på disse spørsmålene her, så blir man jo egentlig ikke veldig glad i personen føler jeg. Fryktelig dyster måte å se på kjærlighet på Dette handler om å bygge egen selvtillit og selvfølelse. Det handler strengt tatt veldig lite om damer, men mye om seg selv. Å tørre være seg selv, selv når man har blitt avvist og dumpet så mange ganger at man for lengst har mistet seg selv. Anonymkode: d36e2...4af 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #9 Skrevet 8. april 2024 Ubulu skrev (18 minutter siden): Hva med å bare være sosial slik at man møter noen naturlig? Om hun liker deg og du liker henne så går dette helt av seg selv Om man tenker på disse spørsmålene her, så blir man jo egentlig ikke veldig glad i personen føler jeg. Fryktelig dyster måte å se på kjærlighet på Før man kan komme til kjærlighet så må man komme i en posisjon hvor man kan tilbringe tid sammen med et annet menneske. Anonymkode: 6cef7...4bd
Ubulu Skrevet 8. april 2024 #10 Skrevet 8. april 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Dette handler om å bygge egen selvtillit og selvfølelse. Det handler strengt tatt veldig lite om damer, men mye om seg selv. Å tørre være seg selv, selv når man har blitt avvist og dumpet så mange ganger at man for lengst har mistet seg selv. Anonymkode: d36e2...4af Den beste måten å gjøre det på er å faktisk komme seg ut med folk, ikke sitte slik å tenke på om du eller den andre er best Fryktelig mange som sitter inne og leser om dating, de forskjellig «pillene» (black, red og bluepill) og klager på forum, men aldri er med det motsatte kjønn Det kan være så mye mer enn at man blir avvist. Ganske usexy med en fyr som prøver seg på alt og alle, flere faktorer enn de som er nevnt her 1
KallePils Skrevet 8. april 2024 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2024 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Dette handler om å bygge egen selvtillit og selvfølelse. Det handler strengt tatt veldig lite om damer, men mye om seg selv. Å tørre være seg selv, selv når man har blitt avvist og dumpet så mange ganger at man for lengst har mistet seg selv. Anonymkode: d36e2...4af Her er du inne ved selve kjernen i budskapet: Det er du som skal være fornøyd med deg selv. Og det er en plikt du har ovenfor deg selv! Gjør den jobben som trengs for å komme dit. Hva hun så måtte mene er mindre viktig. Liker hun deg ikke er dette faktisk helt greit: Hun er i sin fulle rett til å ikke like deg. Og det er masse andre damer der ute, så hvem bryr seg? Hvis du derimot finner ut at du skal klare å gjøre henne fornøyd med deg, da fucker du opp alt. For det første lager du en eksplisitt forventning til deg selv på basis av hva du tror at hun vil ha, i den tro at hun dermed vil like deg. Og for det andre vil hun da sannsynligvis ikke like deg, fordi du implisitt lager en forventning til henne om å like den du prøver å late som om du er, og det er bare creepy og ubehagelig. Så slutt med det, karer! Jobb dere opp til å være fornøyd med dere selv. Og så får hun også være det hvis hun skal være aktuell. Endret 8. april 2024 av KallePils
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #12 Skrevet 8. april 2024 Enig her altså, men tenker jo dette gjelder for alle mennesker Ingen bør gå rundt med dårlig selvtillit og finne folk de føler de må jobbe for å være bra nok for. Bare vær fornøyd med deg selv og finn noen andre som også er fornøyd med deg akkurat som du er Anonymkode: 9e4b2...ad2 1
Lava Anne Skrevet 8. april 2024 #13 Skrevet 8. april 2024 (endret) Sånn bortsett fra det mer nedrige i innlegget, særlig for de av oss damer som ikke bryr seg særlig om å være feminine, tenker jeg dette inneholder et godt poeng. Ha fokus på om du liker henne fremfor å ha fokus på om hun liker deg. Et poeng usikre damer også kan ta til seg. Da gjør du en viktig ting til - du fjerner fokuset fra damer generelt til hun eller de du faktisk er interessert i. Med dette fjerner du fokuset på bekymringer du har for ikke å nå opp hos damer som ikke er bra for deg. På tide med litt ekte empowerment for gutta. Det er selvfølgelig ikke ensbetydende med at man kan oppføre seg dårlig mot andre mennesker. Men det skjønner jo alle som har en hjerne. Endret 8. april 2024 av Lava Anne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå