Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så fornøyd med sønnen min atte...at han går akkurat i DEN klassen som ble valgt ut til å se "Harry Potter og mysteriekammeret" 2 dager før norgespremieren. Og så er alle foreldrene invitert....hehe....gjett om jeg er fornøyd...

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg akkurat vært på kino og sett på Harry Potter og Mysteriekammeret.

Helt ærlig....kanskje litt skuffet, jeg synes magien "manglet". Den litt morsomme tryllingen som vi så i eneren, er stort sett totalt fraværende i denne synes jeg. Mye mere alvorspreget, og ligner nesten, dessverre, en hvilken som helst spennende barne/ungdomsfilm. Sønnen min på 8 var heller ikke over seg av begeistring, bare sånn passelig fornøyd, han også. Kanskje trenger han tid til å la alle inntrykkene synke, for det skjer mye i filmen, og det er, innimellom mye snakk, et høyt tempo.

Misforstå meg rett, jeg likte den, men synes kanskje noe manglet. En liten snert av noe slag...

Skal selvfølgelig ikke røpe noe her...

Men den er verdt å se...bevares....

Så kos dere på kino....dere også...

Skrevet

Åååh....din heldiggris, har du sett den du. *misunne* (Selv om du var litt skuffa)

Skrevet

Jeg synes filmen var bra jeg. Jeg var skuffet over eneren, men jeg hadde nettopp lest alle fire bøkene da jeg så den, så det betyr sikkert litt. Nå hadde jeg fått bøkene litt mer på avstand.

Synes ihvertfall at denne filmen var bedre enn eneren, synes skuespillerne var bedre nå, de var blitt litt mer varme i trøyen og dermed mer troverdig (tenker da spesielt på barna).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...