manngjest Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Jeg vet ikke hvorfor men det hadde vært interresant å se om folk «tør» dele litt av sine smålige/dårlige sider . Mitt eksempel er som følger: For en tid tilbake traff jeg en dame på Tinder . Vi pratet der en dag eller to før det ble Snapchat og litt videosamtaler ( vi var begge veldig travle og kunne ikke treffes med det første ). Noen dager før vi skulle treffes kom tema om høyde opp litt tilfeldig . Jeg er 173/74 , litt avhengig av hvor rakrygget jeg står. Før jeg skriver noe videre er det kanskje relevant at jeg aldri har hatt problemer med å treffe pene snille damer . Høyden har , ihvertfall i mitt tilfelle , aldri vært en hindring utover at damer som er høyere enn meg stort sett foretrekker menn som er høyere enn seg selv. Men det er gjensidig motsatt vei så det gjør meg ingenting . Anyways…..det som fulgte var at hun tok sin indre dialog høylytt med meg. Denne dialogen var av typen «jeg foretrekker egentlig høye menn men du er jo veldig pen hahaha» . Denne kommentaren som jeg «parafraser» litt traff meg veldig , ikke fordi jeg ble såret , men fordi denne damen var 1.60 !! . Jeg ble så irritert av hele greien at jeg sa noe slikt som « du er 1.60 , har tre barn ( noe jeg egentlig driter i ) , og exen din ser ut som en dass , også kverulerer du på at jeg «bare» er 14 cm høyere enn deg ?» . Litt mer kontekst her er at jeg hadde sett exen hennes . Han så ut som en sann feit fyr i helsetrøye som sitter i baren i pattaya, men han var høy . Jeg tør påstå at jeg er pen også trener jeg mye styrke . Jeg sier ikke dette for å skryte , men for å gi litt bakgrunn for hvorfor jeg reagerte slik jeg gjorde . Long story short så prøvde hun å ro det i land men jeg var så sur og gretten at jeg droppet hele greien Så det var mitt eksempel på en situasjon der jeg sa noe stygt/smålig/barnslig Noen som har noe annet ? 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 manngjest skrev (5 minutter siden): Jeg vet ikke hvorfor men det hadde vært interresant å se om folk «tør» dele litt av sine smålige/dårlige sider . Mitt eksempel er som følger: For en tid tilbake traff jeg en dame på Tinder . Vi pratet der en dag eller to før det ble Snapchat og litt videosamtaler ( vi var begge veldig travle og kunne ikke treffes med det første ). Noen dager før vi skulle treffes kom tema om høyde opp litt tilfeldig . Jeg er 173/74 , litt avhengig av hvor rakrygget jeg står. Før jeg skriver noe videre er det kanskje relevant at jeg aldri har hatt problemer med å treffe pene snille damer . Høyden har , ihvertfall i mitt tilfelle , aldri vært en hindring utover at damer som er høyere enn meg stort sett foretrekker menn som er høyere enn seg selv. Men det er gjensidig motsatt vei så det gjør meg ingenting . Anyways…..det som fulgte var at hun tok sin indre dialog høylytt med meg. Denne dialogen var av typen «jeg foretrekker egentlig høye menn men du er jo veldig pen hahaha» . Denne kommentaren som jeg «parafraser» litt traff meg veldig , ikke fordi jeg ble såret , men fordi denne damen var 1.60 !! . Jeg ble så irritert av hele greien at jeg sa noe slikt som « du er 1.60 , har tre barn ( noe jeg egentlig driter i ) , og exen din ser ut som en dass , også kverulerer du på at jeg «bare» er 14 cm høyere enn deg ?» . Litt mer kontekst her er at jeg hadde sett exen hennes . Han så ut som en sann feit fyr i helsetrøye som sitter i baren i pattaya, men han var høy . Jeg tør påstå at jeg er pen også trener jeg mye styrke . Jeg sier ikke dette for å skryte , men for å gi litt bakgrunn for hvorfor jeg reagerte slik jeg gjorde . Long story short så prøvde hun å ro det i land men jeg var så sur og gretten at jeg droppet hele greien Så det var mitt eksempel på en situasjon der jeg sa noe stygt/smålig/barnslig Noen som har noe annet ? Har ikke vært smålig i dating (På kg derimot) men kommer for å si jeg støtter din smålighet. Anonymkode: 532e4...451 4 2
Curlyme Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 Herlighet. Det høres jo mer ut for meg at du har komplekser for høyden siden du tar deg så nær av denne komentaren. 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 Kommer ikke på noe. Jeg er litt "beryktet" for hva jeg sier rett ut til menn når bullshit- filteret mitt er fullt, men det har stort sett aldri gått tett ovenfor folk jeg bare datet/meldet med. Mer i forhold til menn jeg hadde forhold til, men hadde gjentatt informasjon om hva som dyttet forholdet over stupet til jeg gikk lei. Der kvinner resignerer og ikke gidder si noe lenger (slik rett før de dumper mannen), der fører det at mitt bullshit- filter er fullt til at jeg blir veldig ærlig. Som Han: Jeg er kåt. Jeg: Det er jeg også. Han: Ja da... Jeg: Jeg er kåt, men jeg er IKKE kåt på deg! Eller Han: Vårt fantastiske sexliv... Jeg: Jeg har ingen idé om hvem sitt sexliv du snakker om. Vårt er det iallefall ikke, for da skulle jeg også ha visst om at det er fantastisk. Tror egentlig det er hakket verre at jeg blir forferdelig ærlig ovenfor menn jeg har hatt lange forhold til, men dette inntreffer som nevnt først når mitt bullshit- filter er gått fullstendig tett, fordi mannen har oppført seg dumt for lenge. Folk jeg datet som sa noe teit droppet jeg bare. Ingen filter som ble tett av idioti i lang tid der. Anonymkode: c5a9b...c1e 1
manngjest Skrevet 8. april 2024 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2024 Curlyme skrev (13 minutter siden): Herlighet. Det høres jo mer ut for meg at du har komplekser for høyden siden du tar deg så nær av denne komentaren. Jeg tok meg nær at den kom fra henne. tråden handler om å være smålig/frekk . Det var jo liksom poenget 😉 1 2
manngjest Skrevet 8. april 2024 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han: Jeg er kåt. Jeg: Det er jeg også. Han: Ja da... Jeg: Jeg er kåt, men jeg er IKKE kåt på deg! Jeg ler 😄 2
Gammelsmurfen Skrevet 8. april 2024 #7 Skrevet 8. april 2024 Var på date med ei hvor noe av det første hun sa var at hun foretrukk afrikanske menn. Vi hadde chattet i ei uke, og hun var kjent med min etnisitet som er hvit nordmann. I tillegg jævla mye sexprat, tidvis vulgært. Ville treffe meg igjen. I think not! I et annet tilfelle ba jeg daten om å forlate leiligheten min etter en rekke nedlatende kommentarer blant annet om meg som person, yrke og utdannelse, og hvor hun dro inn datteren min, som hun forøvrig ikke hadde møtt. Desidert kleineste daten tdd. 2
manngjest Skrevet 8. april 2024 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2024 Gammelsmurfen skrev (1 minutt siden): Var på date med ei hvor noe av det første hun sa var at hun foretrukk afrikanske menn. Vi hadde chattet i ei uke, og hun var kjent med min etnisitet som er hvit nordmann. I tillegg jævla mye sexprat, tidvis vulgært. Ville treffe meg igjen. I think not! Enig. Det er litt myte at alle menn liker all sex relatert prat/oppførsel hele tiden. Noen kvelder er det fint å få en litt pirrende snap. Noen morgener når man smører brødskiver på vei til jobb er det litt weird å få en fingrevideo 😄
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #9 Skrevet 8. april 2024 manngjest skrev (8 minutter siden): Jeg ler 😄 Det gjør mine venninner også, mange år senere. Det er forsåvidt enighet om at han fortjente det (det gjorde de begge), men ordentlige damer sier visst ikke slik. Jeg gjør...om jeg er dyttet langt nok. 😅 Anonymkode: c5a9b...c1e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #10 Skrevet 8. april 2024 Har vært hyggelig mot alle jeg har datet uansett hvor skuffet jeg har vært fordi de er styggere, tjukkere, i drittform, har helt annerledes personlighet enn jeg hadde håpet osv. Men jeg har ikke tall over hvor mange ganger menn har knust meg med å si de ønsker sex men ikke forhold med meg. At noen i det hele tatt tror det er et akseptabelt forslag til kvinner som går på date fordi man ønsker seg en kjæreste er noe jeg ikke begriper. Det er ydmykende og nedrig. Anonymkode: 9dce3...f60 5 1
Motelvibes Skrevet 8. april 2024 #11 Skrevet 8. april 2024 Gammelsmurfen skrev (1 time siden): Var på date med ei hvor noe av det første hun sa var at hun foretrukk afrikanske menn. Vi hadde chattet i ei uke, og hun var kjent med min etnisitet som er hvit nordmann. I tillegg jævla mye sexprat, tidvis vulgært. Ville treffe meg igjen. I think not! I et annet tilfelle ba jeg daten om å forlate leiligheten min etter en rekke nedlatende kommentarer blant annet om meg som person, yrke og utdannelse, og hvor hun dro inn datteren min, som hun forøvrig ikke hadde møtt. Desidert kleineste daten tdd. Var det henne som var nordlending? Syns å ha lest en tråd om ei som var ufyselig i oppførselen.
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #12 Skrevet 8. april 2024 Jeg innså at jeg holdt på å tape daten til fordel for en annen kvinne. Jeg ble litt såret men det var kortvarig. Tenkte ‘jaja, sexen var jo elendig så det hadde neppe fungert i lengden for meg likevel’. Jeg kjente den nye dama litt fra før og da hun tok kontakt med meg om å ‘skygge banen’ var jeg dønn ærlig. «Jeg er ingen trussel, vi hadde elendig sex og jeg er ikke interessert i ham»🙈 Fikk akutt dårlig samvittighet etter dette. Kraftig ballespark mot en mann som bare var snill (selv om han var elendig i senga). Jeg kunne derimot ha spart meg. Nye dama gikk jo rett videre til ham med dette (lite sympatisk av henne egentlig). Etter dette blokkerte han meg. Og nektet å hilse om vi møttes. Forståelig nok. Anonymkode: 34a64...5aa 3
Gammelsmurfen Skrevet 8. april 2024 #13 Skrevet 8. april 2024 Motelvibes skrev (3 timer siden): Var det henne som var nordlending? Syns å ha lest en tråd om ei som var ufyselig i oppførselen. Ja. Og veldig stolt av at hun var ei av de første, eller den første i Tromsø som fikk barn med en afrikaner i sin tid. Finn gjerne den tråden for meg😁.
manngjest Skrevet 8. april 2024 Forfatter #14 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): sexen var jo elendig Hehe Men jeg blir litt satt ut av at du ville bli sammen med en kar hvor sexen var elendig 😅 jeg skjønner at sex ikke er alt men herrefred 🫣
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #15 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): At noen i det hele tatt tror det er et akseptabelt forslag til kvinner som går på date fordi man ønsker seg en kjæreste er noe jeg ikke begriper. Det er ydmykende og nedrig. Tja. Det er kanskje ikke så rart. Kvinnen er jo også ute etter nærhet - og mange vurderer at sex uten kjæreste er bedre enn ikke sex i det hele tatt. Man får derfor ja i over halvparten av tilfellene, er min erfaring. Og man må jo spørre for å finne ut om nettopp du er åpen for det. Så lenge spørsmålet blir spurt på en høflig og respektfull måte er det bare å takke nei om du ikke ønsker det. M50 Anonymkode: 6e8b0...122
manngjest Skrevet 8. april 2024 Forfatter #16 Skrevet 8. april 2024 Gammelsmurfen skrev (11 timer siden): Ja. Og veldig stolt av at hun var ei av de første, eller den første i Tromsø som fikk barn med en afrikaner i sin tid. Finn gjerne den tråden for meg😁. Fy faen for en samtale 😄 Skulle ønske du hadde det på film
Gammelsmurfen Skrevet 8. april 2024 #17 Skrevet 8. april 2024 (endret) manngjest skrev (6 minutter siden): Fy faen for en samtale 😄 Skulle ønske du hadde det på film Ikke mye å trakte etter, med mindre du trenger noe å fantasere om... Endret 8. april 2024 av Gammelsmurfen
Curlyme Skrevet 11. april 2024 #18 Skrevet 11. april 2024 manngjest skrev (På 8.4.2024 den 2.19): Jeg tok meg nær at den kom fra henne. tråden handler om å være smålig/frekk . Det var jo liksom poenget 😉 Du oppretter en tråd for å diskutere at hun kalte deg lav. Så har du så stort behov for å kalle eksen stygg som ikke ha noe med saken å gjøre. Tror nok dette er mer dine komplekser enn henne.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2024 #19 Skrevet 11. april 2024 Curlyme skrev (På 8.4.2024 den 2.04): Herlighet. Det høres jo mer ut for meg at du har komplekser for høyden siden du tar deg så nær av denne komentaren. Hvorfor ta han på en normal reaksjon på en ufin kommentar? Hva om noen hadde sagt til ei dame "jeg liker vanligvis tynnere damer, men du har pent ansikt, haha!" Syns ikke kommentarer om høyde og vekt har noe for seg på en slik måte. Hadde jenta vært moden hadde hun sagt "du har et veldig pent ansikt." Det holder. Anonymkode: 9d32d...c31 1 1
manngjest Skrevet 14. april 2024 Forfatter #20 Skrevet 14. april 2024 (endret) Curlyme skrev (På 11.4.2024 den 18.43): Du oppretter en tråd for å diskutere at hun kalte deg lav. Så har du så stort behov for å kalle eksen stygg som ikke ha noe med saken å gjøre. Tror nok dette er mer dine komplekser enn henne. Jeg kalte han veldig stygg….og feit….noe han var. Tråden handlet om våre dårligste øyeblikk i dating. Jeg skjønner at en slik tråd fungerer som magnet på slike som deg som joiner forum bare for å hevde seg selv Endret 14. april 2024 av manngjest 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå