AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Soverom der man oppholder seg kun om natta for å sove. Hvor ofte mopper dere gulvene der? Hos oss er vi mest på første etg der har vi både kjøkken stue og bad. Mens oppe har vi bare soverom. Vi går opp om nettene for å sove ellers er vi stortsett på 1.etg. Vi støvsuger soverommene to ganger i uka og tørker støv der det trengs. Men ser ikke behov for å moppe gulvene mer enn et par ganger i året. Hvordan er det hos dere? Hvor ofte mopper dere rom som dere ikke bruker mye av? Anonymkode: c9548...b90
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Skrevet 8. april 2024 Det blir mest tørrmopping eller støvsuging ja. For det er støv og ikke smuss på soverom for det meste. Anonymkode: 14408...630 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Skrevet 8. april 2024 Jeg støvsugde soverommet mitt sist uke for første gang på 3 år 😅 har ikke vaska over gulvene oppe noe særlig på disse årene. Kun hvis det har blitt sølt noe drikke som er klissete Anonymkode: ec407...dc7 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg støvsugde soverommet mitt sist uke for første gang på 3 år 😅 har ikke vaska over gulvene oppe noe særlig på disse årene. Kun hvis det har blitt sølt noe drikke som er klissete Anonymkode: ec407...dc7 😳 Jeg støvsuger daglig over og ser tydelig hvor mye støv det samler seg på bare noen timer. Ble uvel av å lese innlegget ditt. Anonymkode: 3f622...a7c 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #5 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Soverom der man oppholder seg kun om natta for å sove. Hvor ofte mopper dere gulvene der? Hos oss er vi mest på første etg der har vi både kjøkken stue og bad. Mens oppe har vi bare soverom. Vi går opp om nettene for å sove ellers er vi stortsett på 1.etg. Vi støvsuger soverommene to ganger i uka og tørker støv der det trengs. Men ser ikke behov for å moppe gulvene mer enn et par ganger i året. Hvordan er det hos dere? Hvor ofte mopper dere rom som dere ikke bruker mye av? Anonymkode: c9548...b90 Jeg tar det når kontaktlinser begynner å henge fast i beina 😆 Anonymkode: 539d1...d2e
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #6 Skrevet 8. april 2024 Støvsuger jevnlig og vasker det... Kanskje 2 ganger i året. Anonymkode: 5682e...d61
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #7 Skrevet 8. april 2024 Støvsuger og tørker støv en gang i uken. Tørrmopper ca. Annenhver måned. Våtmopper en til to ganger i året. Vannet blir ikke særlig skittent når jeg våtmopper så ser ikke behover for å ta det oftere. Anonymkode: 21041...fe6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #8 Skrevet 8. april 2024 Støvsuger innimellom når jeg ser hybelkaninene, men vasker sjelden. Mye fordi rommet er så lite at jeg knapt kommer meg rundt senga og det er et styr uten like, men det er ikke så skittent heller. Jeg sover der jo bare. Anonymkode: b73ff...6f9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #9 Skrevet 8. april 2024 Støvsuger 1-2 ganger i uka, vasker kanskje annenhver uke. Har dere aldri sex, dere som sier det aldri blir noe kliss på gulvet? Her havner det stadig en ladning på parketten Anonymkode: 19596...c74 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #10 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): 😳 Jeg støvsuger daglig over og ser tydelig hvor mye støv det samler seg på bare noen timer. Ble uvel av å lese innlegget ditt. Anonymkode: 3f622...a7c Men det er jo på kanten til hysterisk å rengjøre soverommet, egentlig hvilket som helst rom daglig. her støvsuges soverommet 1-2 ganger i mnd. Henger ut dynene til lufting ca 2 g i året. Ikke vasket over gulvene siden vi flyttet inn for ett år siden. Anonymkode: 1d112...8ea
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #11 Skrevet 8. april 2024 Meg over, jeg lufter dynene mine 2 g uken, ikke året 😂😂 Anonymkode: 1d112...8ea
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #12 Skrevet 8. april 2024 Aldri, for vi har teppegulv. Det er deilig! Anonymkode: cce04...5e3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #13 Skrevet 8. april 2024 Det skal noe til. Mulig 1 gang i året. Anonymkode: 53b43...d09 1
Lill3My Skrevet 8. april 2024 #14 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Soverom der man oppholder seg kun om natta for å sove. Hvor ofte mopper dere gulvene der? Hos oss er vi mest på første etg der har vi både kjøkken stue og bad. Mens oppe har vi bare soverom. Vi går opp om nettene for å sove ellers er vi stortsett på 1.etg. Vi støvsuger soverommene to ganger i uka og tørker støv der det trengs. Men ser ikke behov for å moppe gulvene mer enn et par ganger i året. Hvordan er det hos dere? Hvor ofte mopper dere rom som dere ikke bruker mye av? Anonymkode: c9548...b90 Går kjapt over med støvmopp hver dag. Går jo superfort og gjør at jeg ikke må ta en større ukentlige vask. Det samler seg fort mye støv i sengetøy og klær - fikk dette bekreftet da vi fikk oss en Dyson med lys som gjør alle støvfnugg synlige som bare f 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #15 Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): 😳 Jeg støvsuger daglig over og ser tydelig hvor mye støv det samler seg på bare noen timer. Ble uvel av å lese innlegget ditt. Anonymkode: 3f622...a7c Daglig😳 Jeg har to firbeinte så jeg burde sikkert støvsuget daglig, men nope😅 Anonymkode: 2c19d...f19
Svisle Skrevet 9. april 2024 #16 Skrevet 9. april 2024 Sender inn robotstøvsugeren 2-3 ganger i uka og vasker/våtmopper gulvet 1-2 ganger i uka.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #17 Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 1.31): Soverom der man oppholder seg kun om natta for å sove. Hvor ofte mopper dere gulvene der? Hos oss er vi mest på første etg der har vi både kjøkken stue og bad. Mens oppe har vi bare soverom. Vi går opp om nettene for å sove ellers er vi stortsett på 1.etg. Vi støvsuger soverommene to ganger i uka og tørker støv der det trengs. Men ser ikke behov for å moppe gulvene mer enn et par ganger i året. Hvordan er det hos dere? Hvor ofte mopper dere rom som dere ikke bruker mye av? Anonymkode: c9548...b90 Ved behov. Som absolutt alt annet husarbeid. Hvorfor skulle jeg følge en fastsatt rutine heller enn å bruke sunn fornuft? Det blir like rart som å ha lue på ungene fra 1. oktober til 1. mai uten hensyn til været. Eller ta på seg regntøy hver fredag, uavhengig av om det regner. Anonymkode: 330d8...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #18 Skrevet 9. april 2024 Støvsuger annenhver uke. Mopper annenhver uke. Skifter sengetøy hver 14. dag. Anonymkode: 76339...c2f 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #19 Skrevet 9. april 2024 Hver uke, hunden sover på gulvet på soverommet så det blir en del hår. Skifter på sengene samtidig. Anonymkode: bcb97...ca2
Anonymbruker*** Skrevet 9. april 2024 #20 Skrevet 9. april 2024 Mopper soveromsgulvet 2-4 ganger i måneden. Bor smått og hunden bruker soverommet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå