Gå til innhold

For fysisk klengete med ONS i helgen. Tror hun ghoster meg. Mulig å redde det ved å addressere at jeg har vært klengete?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en jente i helgen. Hun virket veldig veldig tiltrukket til meg og etter et par drinker klinte vi også inviterte hus seg hjem til meg. Hun var veldig på. Snakket om hva hun så etter i en partner osv. Ganske klar på at hun var ute etter et forhold. Dette var noe hun selv tok opp. Styrer selv unna slike tema tidlig i datingfasen.

Vi hadde sex flere ganger i løpet av natten, og gikk og la oss på kvelden. På morningen lagde vi frokost sammen og hun var hos meg i flere timer. Hun virket utrolig keen, men det begynte gradvis å fade og jeg følte jeg klarte å ødelegge det ganske greit med å hele tiden ligge og kose inntil henne og kline. Hun sa selv at hun ikke likte så mye fysisk berøring med mindre hun var i et forhold, så jeg fulgte liksom ikke helt med i timen når varsellampene begynte å blinke.

Hun er kanskje den mest attraktive og sjarmerende jenten jeg noen gang har hatt sex med. Mye feller interesser. Utrolig skjønn. Hun sa at god og åpen kommunikasjon var noe som var viktig for henne.

Sendte henne en melding low key melding dagen etter og sa takk for kvelden osv men la ikke opp til noe ny date. Hun har ikke svart. Mistenker at hun heller ikke kommer til å gidde å svare.

Det jeg vurderer å gjøre er å sende en melding om noen dager og si at jeg skjønner hva jeg gjorde gale og at det var uattraktivt, men samtidig at jeg egentlig ikke er en sånn person og at jeg har forståelse for om hun ikke har noe interesse for møte meg igjen. Men at jeg bare har lyst å bli litt bedre kjent.

Er det vits å skrive det eller vil det bare gjøre at hun får enda mer ick på meg? Til vanlig hadde jeg ikke brydd meg, men jeg synes hun var utrolig søt så gir faen om jeg muligens blir stående igjen og se ut som tidenes idiot.

Anonymkode: 8532f...ef6

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg bare ville sendt en mld om at jeg har lyst å bli bedre kjent, og droppet alle forklaringer og bortforklaringer. Dersom hun fortsatt ghoster da så er det lost case.

Anonymkode: eac38...f79

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg synes ikke du skal si noe om at du synes du har driti deg ut ang å føle deg klengete. 

Kan du ikke heller invitere henne ut for å være sosial med biljard/bowling o.l over ett par glass øl? Evt om hun ikke føler for å være alene med deg så kan du ha et vennepar o.l som kan henge med dere. 

Håper du får til noe 👏 Hørtes veldig spennende ut at dere hadde en bra første kveld sammen🤩

• Liker 1
Skrevet (endret)

a

Endret av andescvsdfv
AnonymBruker
Skrevet
andescvsdfv skrev (2 minutter siden):

Tror liksom status quo nå er at hun ser på meg som en needy type. Tror å sende en ny melding om å bli bedre kjent har 0 sjanse for å fungere .. 😅😋

Tror ikke du virker noe mindre needy om du sender melding å sier at du var for klengete. Du er jo tydeligvis kosete, om hun fikk avsmak pga dette så tror jeg ikke dere passer sammen.

Men hva kan det skade å sende en melding til? Hun har jo allerede ghostet deg. Da får du velge om du vil spille et spill eller si ting som det er. 

Jeg suuuger på å holde ting low-key. Hver gang jeg har prøvd å spille spill, eller late som jeg var uintressert har ting falt sammen. Kun fått til noe når jeg ikke har beklaget meg for sånn jeg er. 

Anonymkode: 71e30...f3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
andescvsdfv skrev (7 minutter siden):

Tror liksom status quo nå er at hun ser på meg som en needy type. Tror å sende en ny melding om å bli bedre kjent har 0 sjanse for å fungere .. 😅😋

Skjønner hva du mener, samtidig virker det needy å sende en forklaringsmelding 🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror ikke du virker noe mindre needy om du sender melding å sier at du var for klengete. Du er jo tydeligvis kosete, om hun fikk avsmak pga dette så tror jeg ikke dere passer sammen.

Men hva kan det skade å sende en melding til? Hun har jo allerede ghostet deg. Da får du velge om du vil spille et spill eller si ting som det er. 

Jeg suuuger på å holde ting low-key. Hver gang jeg har prøvd å spille spill, eller late som jeg var uintressert har ting falt sammen. Kun fått til noe når jeg ikke har beklaget meg for sånn jeg er. 

Unnskylder ikke slik jeg er, for jeg er ikke slik. Det var et karakterbrudd fra min side.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner hva du mener, samtidig virker det needy å sende en forklaringsmelding 🙈

Ja. Det er needy. Men sier samtidig at det ikke er noe big deal om det ikke skulle gått. Take it or leave it.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Unnskylder ikke slik jeg er, for jeg er ikke slik. Det var et karakterbrudd fra min side.

Skjønner. Umulig å si hva som er rett å skrive her. Noen damer liker at du er ærlig, noen liker helst jakte uoppnåelige ting. Jeg tror fortsatt ikke noen stor forklaring på oppførselen din er løsningen her.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom det er sant at hun oppfattet deg som needy og klengete, så vil hun nok få enda mer ick av en sånn type melding hvor du sier det var uattraktivt og skjønner om hun ikke vil møte deg igjen osv. Ikke snakk deg selv ned, og ikke gjør for stor greie ut av det.

Da funker det nok isåfall bedre å være hakket mer nonchalant. Vent mer enn noen dager, og bare inviter henne på et eller annet litt casual, sånn lyst å bli med på en fest, for eksempel. 

Om du føler det er nødvendig å addressere at du med dine ord dreit deg ut, så ville jeg gjort det med litt mer selvtillit. Tulle med det for eksempel, si at du visst koste deg så mye at du ble helt bitt av en psycho kosebasill, eller at hun visst har så magnetisk tiltrekningskraft på deg at du ble dratt inn og klarte ikke skrelle deg av henne eller noe. Det var utrolig dårlig formulerte eksempler av meg her i farten, du kommer vel på noe hakket vittigere og smartere selv. Poenget er bare at du kan anerkjenne at du var for intens på kroppskontakten uten å snakke deg selv helt ned i gjørma. Det er ikke så big deal. Vær litt smooth, ikke vær desperat.

Ufint av henne å bare ikke svare da, synes jeg.. det er jo et dårlig tegn. 

Noen ganger er det best å bare ikke kontakte, så kan det endre seg fra "yikes, det ble litt mye, han må jeg komme meg bort fra" til "hm, hvor ble det av han da". Om hun ikke hører fra deg på en måned så viser jo det også at du ikke er så needy.

Anonymkode: ec7ff...87c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sikkert det er at du var for kosete som var problemet. Eller needyhet.

Kan være hun merket at hun ikke hadde riktige følelser for å gå videre. Kan også være hun ble redd det å la deg få for mye vil bety at du misbruker muligheten og tar kjæreste goder uten å forplikte deg, å at hun egentlig vil kjenne at dere blir kjennt og tar steg mot å kanskje bli sammen på en mer respektfull måte. Men da skjønner jeg ikke hvorfor dere allerede har vært til sengs igjen. 

Kanske du bare skal spørre henne? Om det å være deg blir feil, er det uansett feil. Så vær degselv og snakk med henne.

Anonymkode: ff853...929

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dersom det er sant at hun oppfattet deg som needy og klengete, så vil hun nok få enda mer ick av en sånn type melding hvor du sier det var uattraktivt og skjønner om hun ikke vil møte deg igjen osv. Ikke snakk deg selv ned, og ikke gjør for stor greie ut av det.

Da funker det nok isåfall bedre å være hakket mer nonchalant. Vent mer enn noen dager, og bare inviter henne på et eller annet litt casual, sånn lyst å bli med på en fest, for eksempel. 

Om du føler det er nødvendig å addressere at du med dine ord dreit deg ut, så ville jeg gjort det med litt mer selvtillit. Tulle med det for eksempel, si at du visst koste deg så mye at du ble helt bitt av en psycho kosebasill, eller at hun visst har så magnetisk tiltrekningskraft på deg at du ble dratt inn og klarte ikke skrelle deg av henne eller noe. Det var utrolig dårlig formulerte eksempler av meg her i farten, du kommer vel på noe hakket vittigere og smartere selv. Poenget er bare at du kan anerkjenne at du var for intens på kroppskontakten uten å snakke deg selv helt ned i gjørma. Det er ikke så big deal. Vær litt smooth, ikke vær desperat.

Ufint av henne å bare ikke svare da, synes jeg.. det er jo et dårlig tegn. 

Noen ganger er det best å bare ikke kontakte, så kan det endre seg fra "yikes, det ble litt mye, han må jeg komme meg bort fra" til "hm, hvor ble det av han da". Om hun ikke hører fra deg på en måned så viser jo det også at du ikke er så needy.

Anonymkode: ec7ff...87c

Tusen takk ❤️ Skjønner hva du mener. Tror det kan funke og det er veien å gå 👍🏻

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor alt dette tullet? 

Klar tale er det som må til.

Hei.

Jeg har tenkt mye på deg, jeg vil veldig gjerne bli mer kjent med deg. Vil du bli med meg på kino? Og kanskje no å spise etterpå?

Anonymkode: e4bc4...158

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du har sendt melding og ikke fått svar så er det opp til henne.

Jeg tror at det er lurt å stresse ned. Jeg forstår dilemmaet når du tenker at «dette er en jeg virkelig ville ja tatt ting videre med». Da er det typisk at man skyter seg selv litt i foten. I så fall får du føye det til listen av erfaringer.

Anonymkode: 351ff...aa6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når du har sendt melding og ikke fått svar så er det opp til henne.

Jeg tror at det er lurt å stresse ned. Jeg forstår dilemmaet når du tenker at «dette er en jeg virkelig ville ja tatt ting videre med». Da er det typisk at man skyter seg selv litt i foten. I så fall får du føye det til listen av erfaringer.

Anonymkode: 351ff...aa6

Føyer det i listen over erfaringer. Har lært utrolig mye den siste tiden på typiske pitfalls jeg har falt i, men det kommer jo alltid noen nye. Spesielt med jenter som jeg liker veldig godt. Men driter i om jeg mister ansikt. Kommer aldri til å se henne igjen uansett om det ikke fungerer.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Lol

Anonymkode: 540ea...ddd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi hadde sex flere ganger i løpet av natten, og gikk og la oss på kvelden. På morningen lagde vi frokost sammen og hun var hos meg i flere timer. Hun virket utrolig keen, men det begynte gradvis å fade og jeg følte jeg klarte å ødelegge det ganske greit med å hele tiden ligge og kose inntil henne og kline. Hun sa selv at hun ikke likte så mye fysisk berøring med mindre hun var i et forhold, så jeg fulgte liksom ikke helt med i timen når varsellampene begynte å blinke.

Tydelig at hun likte sexen iallefall.. Jeg tror hun bare var ute etter sex, for det er så gjenkjennbar den beskrivelsen din. Og for enkelte individer er kos og kyssing svært personlig, mens sex er bare en stor nytelse. Altså, da er et kyss på munnen mye mere intimt, enn et kyss på musa. Kosing og klemming fører veldig ofte til følelser, så det var igrunn det hun ville unngå. Hun sa jo ja til sex, men nei til kosing.

Men.. jeg tror også på at masse god sex fører til kjærlighet uten kosing, hold følelsene for deg selv. Lat som du kysser henne på munnen, når du kysser henne på musa.. med riktig passion og god behandling, kan hun fort bli fortapt i deg. Så jeg har tatt kontakt en siste gang, å håp at hun kommer tilbake.. Da øyner jeg også et håp, at hun kan bli din vakreste brud😉

Jeg har opplevd det selv, lært ting og sett tegn og hint kvinner gjør. Og enkelte kvinner venter på iver, for de vil at du skal være engasjert. Og hvis hun ghooster deg etter den nye melding, så trenger du ikke flere svar. Da har du gjordt ditt.. og vist henne respekt for hennes taushet🤗 Så å vise gjensidig respekt, er så fantastisk trygt og sexy. For den respekten du ga henne, den blir husket.. Det er som oftes slike menn de vil ha sex med😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...