AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Min mor fyller snart 70, og jeg aner ikke hva jeg skal gi i gave. Vær så snill og gi meg noen tips! 🤩 (uavhengig av interesser o.l.) Budsjett 2000 kr. Opplevelse, mat og alkohol et ikke aktuelt. Anonymkode: 4078a...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Abonnement på ukeblad, kryssordblad, avis eller annet lesestoff hun kunne interessere seg for, digital bilderamme med bilder av familien, et godt pledd, gavekort på fotbehandling e.l. (mulig du regner det under opplevelse), en god håndkrem eller annet pleieprodukt, puslespill, bøker, fotbad, leselampe til å ha rundt halsen (også fin hvis hun driver med strikking eller annet håndarbeid). 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 Tur på spa Anonymkode: 72b19...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 Arkana skrev (2 timer siden): Abonnement på ukeblad, kryssordblad, avis eller annet lesestoff hun kunne interessere seg for, digital bilderamme med bilder av familien, et godt pledd, gavekort på fotbehandling e.l. (mulig du regner det under opplevelse), en god håndkrem eller annet pleieprodukt, puslespill, bøker, fotbad, leselampe til å ha rundt halsen (også fin hvis hun driver med strikking eller annet håndarbeid). Du mener det sikkert godt, men TS ber om gaveråd til en 70-åring. Ikke en 90-åring. Dagens 70-åringer sitter ikke i en stol med pleddet rundt seg, mens de strikker med leselampe rundt halsen og har beina i fotbad. Jeg er selv 70, og jeg har mange venninner i alder 60-75. Kan love deg at vi alle ville blitt sjokket dersom vi hadde fått dine forslag i bursdagsgave. Alt høres skikkelig begredelig ut! Jeg hadde tenkt - kjenner hun meg virkelig så dårlig? Videre: Synes hun jeg er så gammel? Til TS: Om ikke moren din er syk, så hva med å gi henne tur- eller treningstøy? Eller en spa-time med hudpleie? Kanskje en stor, flott grønnplante? Et epletre til hagen? Det viktigste er å glede henne. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. april 2024 #5 Del Skrevet 8. april 2024 Det er da mange 30-åringer som tilbringer kveldene under et pledd i sofaen med strikketøy også, så hvorfor du forbinder det med en som er gammel vet jeg ikke. Merkelig å komme med kritikk av andres gaveforslag. Om TS ikke synes de passer kan hun velge noe annet, men å påstå at forslagene mine bare passer til en 90-åring er veldig sært. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaskazini Skrevet 8. april 2024 #6 Del Skrevet 8. april 2024 En velværepakke med gode kremer, ansiktsmaske og kremer En fin stor grønn inneplante med potte Klær som hun ikke unner seg selv Til min mor, som blir like gammel, skal jeg og søsknene mine gi en fin korg med gode viner, cognac, kaffe, diverse oljer og sjokolade, men hvis du ikke vil gi mat og vin så passer jo ikke det. Alt avhenger jo av hva hun liker og hvordan hun er som type 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #7 Del Skrevet 8. april 2024 Viss opplevelser er uaktuelt hadde jeg kjøpt et tre til hagen f.eks japansk kisebærtre, evt noe fra Georg Jensen. Klassisk og pent. Anonymkode: 79323...669 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #8 Del Skrevet 9. april 2024 Da min mor fylte 70 klarte jeg ikke helt å bestemme meg for om hun skulle få opplevelsesgave eller noe mer håndfast. Hun har jo "alt", men hun elsker både å gi og å få presanger, så valget var ikke åpenbart. Jeg endte med begge deler. Det ble en opplevelsesgave i form av at jeg tok henne med på afternoon tea. Dessuten fikk hun et stilig silkeskjerf i farger hun liker godt. Hun satte kjempestor pris på begge deler, og snakker stadig om hvor stilig det var på afternoon tea. Vi hadde en veldig hyggelig ettermiddag med te, bobler og et etasjefat med fristende og gode ting å spise. Anonymkode: 35954...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #9 Del Skrevet 9. april 2024 Meg over her: beklager at jeg ikke leste hovedinnlegget godt nok. Opplevelsen, mat og drikke, og alkoholen (selv om den er optional) var skivebom. Anonymkode: 35954...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #10 Del Skrevet 9. april 2024 On 4/7/2024 at 10:26 PM, AnonymBruker said: Min mor fyller snart 70, og jeg aner ikke hva jeg skal gi i gave. Vær så snill og gi meg noen tips! 🤩 (uavhengig av interesser o.l.) Budsjett 2000 kr. Opplevelse, mat og alkohol et ikke aktuelt. Anonymkode: 4078a...495 Vi vet jo ingenting om din mor….. Anonymkode: b8545...51f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #11 Del Skrevet 9. april 2024 Amossa skrev (22 timer siden): Du mener det sikkert godt, men TS ber om gaveråd til en 70-åring. Ikke en 90-åring. Dagens 70-åringer sitter ikke i en stol med pleddet rundt seg, mens de strikker med leselampe rundt halsen og har beina i fotbad. Må arrestere deg litt der for det varierer veldig : noen er frisk og rask og andre har dårlig helse. Så hadde vært greit å vite hvor ts sin mor ligger på scalaen. Amossa skrev (22 timer siden): Jeg er selv 70, og jeg har mange venninner i alder 60-75. Kan love deg at vi alle ville blitt sjokket dersom vi hadde fått dine forslag i bursdagsgave. Alt høres skikkelig begredelig ut! Jeg hadde tenkt - kjenner hun meg virkelig så dårlig? Videre: Synes hun jeg er så gammel? Til TS: Om ikke moren din er syk, så hva med å gi henne tur- eller treningstøy? Eller en spa-time med hudpleie? Kanskje en stor, flott grønnplante? Et epletre til hagen? Det viktigste er å glede henne. Anonymkode: 39d0d...943 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #12 Del Skrevet 9. april 2024 Gavekort på fotpleie. Anonymkode: 42cb5...e7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #13 Del Skrevet 9. april 2024 Gavekort på hud og fotpleie Anonymkode: bec9f...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 9. april 2024 #14 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Må arrestere deg litt der for det varierer veldig : noen er frisk og rask og andre har dårlig helse. Så hadde vært greit å vite hvor ts sin mor ligger på scalaen. Anonymkode: 39d0d...943 Jeg tok forbehold om at moren var frisk (nederst i kommentaren min). Men det det gjelder jo for alle, uansett alder. Det finnes syke 30-åringer også. Saken er at de aller fleste 70-åringer er friske. Har man ikke stelt veldig dårlig med seg selv, så er det enda lenge før man må godta aldersrelaterte plager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowe Skrevet 9. april 2024 #15 Del Skrevet 9. april 2024 Moren min fyller 75 på torsdag og jeg har kjøpt airfryer og airfryer kokebok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. april 2024 #16 Del Skrevet 10. april 2024 En kurv med frukt, blomster og sjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå