Gå til innhold

Nude strømpebukse, som ikke ser tantete ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir litt som gammeldagse helsetrøyer? Hadde varmende effekt de.

Anonymkode: e6b92...509

jo, men da hadde man jo noe oppå. Det har man jo ikke her, så det blir litt kaldere enn en vanlig strømpebukse. Men jeg bruker dem mest om sommeren når det uansett er for varmt for vanlig strømpebukse, så det gjør ikke så mye.

Anonymkode: fff6b...066

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

jo, men da hadde man jo noe oppå. Det har man jo ikke her, så det blir litt kaldere enn en vanlig strømpebukse. Men jeg bruker dem mest om sommeren når det uansett er for varmt for vanlig strømpebukse, så det gjør ikke så mye.

Takker. ☺️ jeg er veldig frysepinn, så spørs om dette er noe for meg. 🙈 kan eventuelt ha en vanlig tynn nude under nettingen?.. for å unngå å fryse liksom

Anonymkode: 558e3...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takker. ☺️ jeg er veldig frysepinn, så spørs om dette er noe for meg. 🙈 kan eventuelt ha en vanlig tynn nude under nettingen?.. for å unngå å fryse liksom

Jeg er også en frysepinn 🙂 Det handler om når og hvordan. Foreslår at du kjøper en og prøver, så finner du jo fort ut om du fryser eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg går alltid til Oroblue sin modell Maggie i nude. Synes fargen er veldig fin og det er perfekt diskre shine på den.

Selges hos blant annet Match og Cubus.

Anonymkode: 3d29d...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lindex hadde noen i 10 denier som var matt tidligere, helt usynlige, jeg savner de! Nå er det bare semi-matt å finne, og jeg synes det er den glansen som gjør at det ser tantete ut.

Anonymkode: b5897...2c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lindex hadde noen i 10 denier som var matt tidligere, helt usynlige, jeg savner de! Nå er det bare semi-matt å finne, og jeg synes det er den glansen som gjør at det ser tantete ut.

Anonymkode: b5897...2c8

jeg synes omvendt - for mine tanter brukte helmatte strømpebukser i fargen solbrun, og det er det jeg oppfatter som tantete. Litt shine i kombinasjon med en perfekt lys nyanse og maks 20 denier er det som skal til for å distansere seg fra tantene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg går alltid til Oroblue sin modell Maggie i nude. Synes fargen er veldig fin og det er perfekt diskre shine på den.

Ser mange anfebaler den. Da får jeg ta en tur på Cubus. 

Til diskusjon ang strømper. Selvsagt er det pent om man finner riktig type. Med feil farge og matthet ser man fort ut som tante Olga. Det er vanskelig å finne den rette for ens egen hud..

Jeg opplever at det varmer mer enn å gå uten. Til lyse sommerkjoler må man ha noe annet ann svart, og gjerne til mange andre lysere farger man bruker om sommeren. Jeg bruker gjerne en sykkelshorts eller annet under skjørtet for å holde varmen mer og ent ankelsokker i tillegg i skoene. 

Anonymkode: 94b88...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

jeg synes omvendt - for mine tanter brukte helmatte strømpebukser i fargen solbrun, og det er det jeg oppfatter som tantete. Litt shine i kombinasjon med en perfekt lys nyanse og maks 20 denier er det som skal til for å distansere seg fra tantene.

Er det tantene som er problemet eller at det synes at en har på strømper? Det siste bryr jeg meg fint lite om, en fin nyanse som viser at du har på strømper, så vil det alltid være noen som må kritisere eller mene det ikke er fint, hudfarget eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det tantene som er problemet eller at det synes at en har på strømper? Det siste bryr jeg meg fint lite om, en fin nyanse som viser at du har på strømper, så vil det alltid være noen som må kritisere eller mene det ikke er fint, hudfarget eller ikke.

jeg synes ikke det gjør noe at strømpene viser. Det er derfor jeg liker litt shine. Det er mange som mener nude strømper skal være matte, fordi det er mest naturlig/usynlig, men jeg tenker at uansett hvor heldig du er med nyansen vil de alltid synes, og da synes jeg personlig at ørlite shine løfter stilen. Derfor - tynne, med en perfekt lys (for meg da) nyanse for at det skal se naturlig ut, og så litt shine for å gi det lille løftet som viser at en er en påkledd person med stil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

jeg synes ikke det gjør noe at strømpene viser. Det er derfor jeg liker litt shine. Det er mange som mener nude strømper skal være matte, fordi det er mest naturlig/usynlig, men jeg tenker at uansett hvor heldig du er med nyansen vil de alltid synes, og da synes jeg personlig at ørlite shine løfter stilen. Derfor - tynne, med en perfekt lys (for meg da) nyanse for at det skal se naturlig ut, og så litt shine for å gi det lille løftet som viser at en er en påkledd person med stil.

Flott, da er vi enige! Kan hende jeg prøver disse i netting som er nevnt over her 😊 De er i vertfall synlige også i hudtone, og det var dette som var poenget, nemlig at det ikke gjør noe at det blir synlig at du bærer strømpebukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøper bare de billigste jeg finner, de er jo ikke akkurat slitesterke. F.eks la mote, da kan jeg kjøpe mange. Det skal jo ikke se ut som om det er bare ben, det er jo ikke bare ben. 

Anonymkode: 9eb90...97a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.4.2024 den 10.20):

Har faktisk på disse i dag! ☺️ veldig fornøyd med alt!👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...