AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Jeg har aldri brukt nyde strømpebukse. Finner ingen som ser naturlige ut, alt gjør at jeg ser ut som en bestemor på 80. Men jeg har noen litt lange kjoler hvor jeg trenger en strømpebukse under. Jeg ser jo andre som bruker dette hvor de nesten er helt usynlige. Har noen gode tips? Som ikke innebærer "ikkke bruk det". Anonymkode: 155bf...87f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #2 Del Skrevet 8. april 2024 Kjøper du 10-15den så er de nesten ikke synlig. Anonymkode: d682f...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Kjøper du 10-15den så er de nesten ikke synlig. Anonymkode: d682f...5fb Joo, hvis de har feil tone i forhold til hudfarge er de synlige. Ts, jeg sliter med dette selv. Fant noen 10 denier fra Oroblu som passet, men de raknet samme kveld så de bruker jeg bare i superspesielle anledninger. Du må bare teste forskjellige farger, gå i en undertøysbutikk med godt utvalg og prøv de som ligger ute til testing over hånd/arm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 Hvorfor på død og liv så viktig at det ikke skal "synes" at du bruker strømper? Synes det er like fint at det er synlig som et fint supplement som blir til et komplett antrekk. Kan til og med se flott ut, ikke vær redd for at det er synlig at du bruker strømper. Anonymkode: e6b92...509 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #5 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg har funnet noen på lindex i 15 denier, semishine. De har de også i stayups, så de er min "go to" vår og høst. Mye penere med strømper enn med bare ben nå, ser bare rart ut uten i disse årstidene. Anonymkode: 160c9...370 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #6 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har funnet noen på lindex i 15 denier, semishine. De har de også i stayups, så de er min "go to" vår og høst. Mye penere med strømper enn med bare ben nå, ser bare rart ut uten i disse årstidene. Anonymkode: 160c9...370 Helt enig. Fatter ikke at det skal være så viktig for enkelte å flashe sine vinterhvite legger Anonymkode: e6b92...509 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #7 Del Skrevet 8. april 2024 Damer i kritthvite legger er bare så lite fint, og når de har mulighetene med å stasje opp med noe fint og sexy, så skjønner jeg ikke helt tankegangen. Det er jo noen som driter i hvordan de ser ut, det gjelder forsøvrig begge kjønn. Anonymkode: 5d932...1db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 8. april 2024 #8 Del Skrevet 8. april 2024 Oroblu 20 den i fargen sun er kjempefin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #9 Del Skrevet 8. april 2024 jeg liker nude nettingstrømper. Lekkert, diskret, later ikke som det ikke er strømper. Anonymkode: fff6b...066 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #10 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): jeg liker nude nettingstrømper. Lekkert, diskret, later ikke som det ikke er strømper. Anonymkode: fff6b...066 Har du noen du anbefaler? Enig i at det kan være lekkert...☺️ Anonymkode: 558e3...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #11 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du noen du anbefaler? Enig i at det kan være lekkert...☺️ Anonymkode: 558e3...025 Også enig, og det er lekkert! Anonymkode: e6b92...509 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #12 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 16.19): Damer i kritthvite legger er bare så lite fint, og når de har mulighetene med å stasje opp med noe fint og sexy, så skjønner jeg ikke helt tankegangen. Det er jo noen som driter i hvordan de ser ut, det gjelder forsøvrig begge kjønn. Anonymkode: 5d932...1db Bruk tynne sorte strømper… Eller en farge som passer til kjolen din. Anonymkode: 8d8e4...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #13 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har du noen du anbefaler? Enig i at det kan være lekkert...☺️ Anonymkode: 558e3...025 jeg liker Swedish Stockings sine. Tror ikke jeg har prøvd andre merker, så jeg har ikke noen å sammenligne med. https://swedishstockings.com/products/elvira-net-tights-dark-beige?_pos=4&_psq=net&_ss=e&_v=1.0 Anonymkode: fff6b...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #14 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): jeg liker Swedish Stockings sine. Tror ikke jeg har prøvd andre merker, så jeg har ikke noen å sammenligne med. https://swedishstockings.com/products/elvira-net-tights-dark-beige?_pos=4&_psq=net&_ss=e&_v=1.0 Anonymkode: fff6b...066 De ser virkelig flotte ut! Er de små i størrelsen? Anonymkode: e6b92...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #15 Del Skrevet 9. april 2024 On 4/8/2024 at 7:57 AM, AnonymBruker said: Hvorfor på død og liv så viktig at det ikke skal "synes" at du bruker strømper? Synes det er like fint at det er synlig som et fint supplement som blir til et komplett antrekk. Kan til og med se flott ut, ikke vær redd for at det er synlig at du bruker strømper. Anonymkode: e6b92...509 Sort ja, men aldri nude...... Anonymkode: 4eeaa...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #16 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De ser virkelig flotte ut! Er de små i størrelsen? Anonymkode: e6b92...509 nei, jeg vil si de er nokså normale i størrelsen Anonymkode: fff6b...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #17 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg liker Swedish Stockings sine. Tror ikke jeg har prøvd andre merker, så jeg har ikke noen å sammenligne med. https://swedishstockings.com/products/elvira-net-tights-dark-beige?_pos=4&_psq=net&_ss=e&_v=1.0 Anonymkode: fff6b...066 Aldri hatt på nettingstrømper før... kanskje litt dumt spørsmål, men blir det ikke litt kaldt kontra vanlige strømpebukser? Anonymkode: 558e3...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #18 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Aldri hatt på nettingstrømper før... kanskje litt dumt spørsmål, men blir det ikke litt kaldt kontra vanlige strømpebukser? Anonymkode: 558e3...025 ja, jeg bruker de bare innendørs eller i sommerhalvåret. Anonymkode: fff6b...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #19 Del Skrevet 9. april 2024 Blir litt som gammeldagse helsetrøyer? Hadde varmende effekt de. Anonymkode: e6b92...509 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #20 Del Skrevet 9. april 2024 AnonymBruker skrev (På 8.4.2024 den 4.44): Kjøper du 10-15den så er de nesten ikke synlig. Anonymkode: d682f...5fb Enig. Men jeg tenker man kan gå helt til 20 denier og det er fremdeles pent, hvis man kjøper god kvalitet og treffer på fargen. Jeg har gode erfaringer med wolfords satin touch 20 denier, de finnes i mange lyse nyanser, og er ofte på 3 for 2 tilbud. Jeg er veldig lys i huden, og bruker denne fargen som heter Fairly light, som er fin og naturlig: https://marinka.no/produkt/wolford-satin-touch-20-3-for-2-strompebukse-fairly-light/ her er samme farge men i 10 denier: https://marinka.no/produkt/wolford-individual-10-strompebukse-fairly-light/ Anonymkode: fff6b...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå