Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen i snart ett år. Han har alltid luktet svette. Har ikke turt å ta det opp før i forrige uke, for da var det virkelig ille. Virket som han tok det virkelig på alvor og lovte å bedre hygienen. Så i kveld etter å dusjet tar han på seg de klærne han har gått rundt med i hele dag (bukse og genser). Klærne lukter virkelig svette! Føler meg helt oppgitt. Er det virkelig sånn at man ikke merker egen svettelukt? Skal det være nødvendig å forklare standard hygiene til en førti år gammel mann? 

Anonymkode: 47704...ee4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han trenger en ny type deo. 

Nei, man merker ikke nødvendigvis egen svettelukt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell han at han også må bytte klær etter dusj. Det er normal hygiene å gjøre, spesielt hvis de er møkkete og lukter. Rart en 40 år gammel mann ikke skjønner dette selv. Skal egentlig ikke være nødvendig, men høres ut som det trengs 

Anonymkode: 698d6...367

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du første kjæresten hans? 

Anonymkode: 5054b...e87

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du første kjæresten hans? 

Anonymkode: 5054b...e87

Nei. Han har vært gift i over 20 år før. Det er det jeg også synes er så rart!

Skrevet

dersom ikke den forrige dama tok det opp så er det jo ikke så merkelig.

vi lærer av hverandre hele tiden. bare si det som det er og gi han en innføring i hygiene.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er 47, har vært gift tidligere og i flere andre forhold. Han har så dårlig munnhygiene at det er kvalmt :(. Jeg har måttet be ham pusse tenner gjentatte ganger, men nå orker jeg ikke lenger. Det stinker av dårlig ånde når vi kjører bil…! Han går ikke til tannlegen, men har flere knekte tenner – jeg har bestemt meg for at nok er nok. Kan ikke ha en mannebaby.

(Han vasker heller ikke hender etter dobesøk eller før han lager mat. Æsj!)

Anonymkode: 91177...f66

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har vært sammen i snart ett år. Han har alltid luktet svette. Har ikke turt å ta det opp før i forrige uke, for da var det virkelig ille. Virket som han tok det virkelig på alvor og lovte å bedre hygienen. Så i kveld etter å dusjet tar han på seg de klærne han har gått rundt med i hele dag (bukse og genser). Klærne lukter virkelig svette! Føler meg helt oppgitt. Er det virkelig sånn at man ikke merker egen svettelukt? Skal det være nødvendig å forklare standard hygiene til en førti år gammel mann? 

Du kan jo si, oi, du må nok skifte du. 

AnonymBruker
Skrevet

Du bør forklare han helt basic om vanlig personlig hygiene. La han få sjansen til å lære seg dette.  

Anonymkode: 87732...20a

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du bør forklare han helt basic om vanlig personlig hygiene. La han få sjansen til å lære seg dette.  

Anonymkode: 87732...20a

Eller overlat oppdragelsen til foreldrene hans. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Kanskje på tide å ta en prat med eks-kona.  

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er dette en neurotypisk, normalt intelligentt/emosjonelt intelligent mann?

Anonymkode: b1ef6...600

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Erfaring med sånne er at det nytter ikke å forklare de noe som helst.. Jeg synes det er respektløst overfor den de skal være intime med. Har dumpet selv grunnet manglende hygiene. Man merker det veldig godt etter man er blitt samboere, desverre

Anonymkode: bd1e5...a35

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Eller overlat oppdragelsen til foreldrene hans. 

Kanskje på tide å ta en prat med eks-kona.  

Er dette en neurotypisk, normalt intelligentt/emosjonelt intelligent mann?

Litt usikker på det med nevrotypisk. Men han virker i hvert fall intelligent nok. Men har registrert på et par ting, i kommunikasjon også. Samt søvnmønster. Men kan ikke nok om autisme til å være sikker...

AnonymBruker
Skrevet

Sett opp plakater. Vask hender etter toalettbesøk. Husk å pusse tenner. 

Utrolig at menn glemmer dette, og de lurer på hvorfor de ikke får dame. 

Anonymkode: ac185...e68

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt usikker på det med nevrotypisk. Men han virker i hvert fall intelligent nok. Men har registrert på et par ting, i kommunikasjon også. Samt søvnmønster. Men kan ikke nok om autisme til å være sikker...

Lykke til med den

Skrevet

Jizzzes, oppi de samme klærne.. 🙈

Vet han hva 2+2 blir?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ble kjent med en fra Oslo for noen år siden, vi ble kjent gjennom en eller annen "nerd" side for dataspill. Da vi senere møttes irl for første gang, stinket han en blanding av ostepopp og gammel svette, det var en helt forferdelig lukt. Jeg holdt ut stanken så lenge vi befant oss ute, men da vi kom inn i leiligheten hans ville jeg rett og slett brekke meg. Jeg hadde ikke noe annet valg enn å si det som det var - både for hans egen skyl og for min. Jeg pakket det så godt inn som jeg kunne for at han ikke skulle bli forbannet eller noe, og det gikk helt fint... vel, nesten. Han gikk på badet, tok seg en dusj og alt det der, men da han kom ut igjen, hadde han tatt på seg de samme, stinkende klærne. Han var i slutten av 40 årene og hadde garantert mistet både luktesans og det som kalles hygiene. Vi er ikke venner den dag i dag for å si det slik. Enkelte mennesker er det ikke håp for uansett hvor mye du enn prøver.

Du får gjør som jeg gjorde å si det som det er. "Du må skifte klær etter at du har tatt en dusj. Klærne er skittne og stinker"

I en alder 40+ burde han ha klart å tenkt ut dette selv.  

Anonymkode: 90c62...4f9

• Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Han vasker åpenbart klærne sine altfor sjelden, kanskje det var kona hans som sto for vaskingen og nå lar han det flyte?

Skjønner ikke at noen orker å være sammen med folk som verken pusser tenner eller dusjer regelmessig. Hvor finner dere disse typene? Samtlige mannfolk jeg kjenner både dusjer og går i klær det ikke stinker av. Dette er jo helt basic kunnskap for oppegående folk.

Anonymkode: df1de...29c

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

🤣 er du sammen med exen min. Han luktet som en sur løk - ikke normalt. Syns egentlig synd på han, for lukta var det lite han kunne gjøre med. I begynnelsen av forholdet var det bedre han dusjet oftere, på slutten kanskje 1 gang per måned og dette er over gjennomsnittet intelligent mann som hadde sterke meninger om at det å dusje ofte ikke er bra for huden etc. Alt lukter etterhvert klær, senga... fordi han nektet og giddet ikke bruke sengetøy. Mentale issues altså... lykke til. Generelt dårlig hygiene, men professor nivå intelligens. Komplisert fyr. 

Anonymkode: 07df4...3fc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...