AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Dette er en fyr jeg snakket medi ca 1 måned i februar 2023. Vi møttes aldri, men facetimet en gang, og sendte meldinger fram og tilbake konstant iløpet av dagene. Det hele endte vel med at meldingene ikke var like raske, og at han eventuelt bare ba meg om å ringe ham når jeg har fri/når det passer for meg siden jeg hadde nevnt at jeg hadde en del ting å gjøre. Jeg ringte han aldri tilbake, men han sendte meg heller aldri en melding igjen, så jeg hørte jo aldri fra han og vice versa. Denne situasjonen kan vel ikke kategoriseres som en voldsom dårlig ex som kun vil ha "tilgang" til meg igjen, men likevel, jeg er spent på hva dere tenker? Han la meg til på snapchat, da vi kun hadde snakket på meldinger før (så han har nummeret mitt dersom han virkelig ønsket å høre fra meg) Jeg må tilføye at han er en offentlig person, og at jenter kaster seg over han hele tiden, så kanskje det bare var tilfelle at han ikke fant noe bedre, eller at han kjeder seg og derfor vil invadere seg inn i mitt liv igjen. Jeg vet ikke, jeg vil ikke virke altfor streng med tanke på at jeg ikke ble så påvirket av situasjonen uansett. Spørsmålet er vel bare, bør jeg legge han til igjen? Vil han kun ha tilgang til meg igjen eller er han genuint interessert? Han bor i et annet land også, og er nokså kjent. Han har nevnt meg i en sang, men jeg bryr meg ikke noe om det, fordi hvis han virkelig brydde seg så hadde han tatt kontakt. Eller? Vi er begge i tidlig 20-årene forresten. Anonymkode: 2eefa...d77
svartkatt Skrevet 7. april 2024 #2 Skrevet 7. april 2024 Hva slags sang har han nevnt deg i? Noe positivt? Vet du ikke hva du føler? Uten å vite noe særlig høres det ikke ut som jeg hadde orket bry meg.. men jeg vet jo egentlig ingenting om han og dere eller dine følelser.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 svartkatt skrev (1 minutt siden): Hva slags sang har han nevnt deg i? Noe positivt? Vet du ikke hva du føler? Uten å vite noe særlig høres det ikke ut som jeg hadde orket bry meg.. men jeg vet jo egentlig ingenting om han og dere eller dine følelser. Uten å avsløre meg selv, så sa han vel enkelt og greit bare: "Jeg har en pen kvinne som bor opp i Norge". Ingenting spesielt, og jeg var egentlig glad for at navnet mitt eller noe veldig personlig ble utelatt, men jeg ble heller ikke noe imponert. Jeg er ikke sååå interessert i å bli sett på som en trofé, men heller hvordan jeg er som et individ men men. Jeg tror ikke det var noe direkte følelser der, men helt klart en attraksjon. Derfor er jeg så usikker på om det i det hele tatt er verdt å bry seg. TS Anonymkode: 2eefa...d77
svartkatt Skrevet 7. april 2024 #4 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Uten å avsløre meg selv, så sa han vel enkelt og greit bare: "Jeg har en pen kvinne som bor opp i Norge". Ingenting spesielt, og jeg var egentlig glad for at navnet mitt eller noe veldig personlig ble utelatt, men jeg ble heller ikke noe imponert. Jeg er ikke sååå interessert i å bli sett på som en trofé, men heller hvordan jeg er som et individ men men. Jeg tror ikke det var noe direkte følelser der, men helt klart en attraksjon. Derfor er jeg så usikker på om det i det hele tatt er verdt å bry seg. TS Anonymkode: 2eefa...d77 Det er ikke så mye å bygge på enda. Kunne kanskje blitt venner, uten fordeler, for å se hvordan det går.. men jeg hadde vært veldig skeptisk.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 Sikker på at det er deg i sangen? Det er meget spesielt å nevne en person man aldri har møtt i en sang. Anonymkode: a64fe...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Skrevet 7. april 2024 Han er i nød og trenger nødhjelp. Anonymkode: e0df9...22d
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #7 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sikker på at det er deg i sangen? Det er meget spesielt å nevne en person man aldri har møtt i en sang. Anonymkode: a64fe...c1f ja, det er jeg veldig sikker på. Mest sikker jeg noen gang har vært fordi sangen kom ut en stund etter at vi hadde sluttet å snakke sammen, og han har aldri snakket med noen herfra. Det bekreftet han TS Anonymkode: 2eefa...d77
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #8 Skrevet 7. april 2024 svartkatt skrev (8 minutter siden): Det er ikke så mye å bygge på enda. Kunne kanskje blitt venner, uten fordeler, for å se hvordan det går.. men jeg hadde vært veldig skeptisk. Ja, stiller meg veldig skeptisk til det, og stusser en del. På en side vil jeg godta fordi det var jo aldri så seriøst, men så føler jeg også at jeg virker desperat. Nesten som om jeg ikke har gått videre med livet mitt, noe jeg har gjort. TS Anonymkode: 2eefa...d77
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #9 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Sikker på at det er deg i sangen? Det er meget spesielt å nevne en person man aldri har møtt i en sang. Anonymkode: a64fe...c1f Jeg skriver musikk og finner inspirasjon i mange ting uten at det trenger å være personlig. Noen er personlige i sine verk, andre er ikke. Eller begge deler, det finnes jo ikke en regel som sier at alt må være realistisk. Anonymkode: e921c...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå