Gå til innhold

Andre som har NULL sexlyst pga sykdom,stress etc...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da mener jeg aldri kåt. Kanskje en gang pr måned grunnet eggløsning/mens.

Og dere lever i et forhold der du virkelig elsker og begjærer din partner,men du er syk og har null sexlyst. ( psykisk som depresjon osv).

Hvordan leve med null sexlyst...Jeg vil ha sex altså hodet/tankene,men kroppen sier nei. Like tørt som Sahara ørkenen her.

Anonymkode: 80fb4...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk glid.

Hvis du vil ha sex, ha sex. Bruk glid, massevis, og ha sex hver gang du vil. Ikke la kroppen glemme det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og dere lever i et forhold der du virkelig elsker og begjærer din partner,men du er syk og har null sexlyst. ( psykisk som depresjon osv).

Hvordan leve med null sexlyst...Jeg vil ha sex altså hodet/tankene,men kroppen sier nei. Like tørt som Sahara ørkenen her.

Jeg forstår ikke helt..

Du sier at du ikke vil/orker ha sex pga sykdom, men samtidig sier du at du vil.

Er det sånn at du blir kåt, men ikke våt kan det ha mange årsaker og glidemiddel er helt gull.

Dersom du skulle ønske du hadde lyst, men egentlig ikke har det, så ikke press deg. Snakk med noen som kan det.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig likt her. Her fungerte det ikke i lengden, så det ble brudd og han fant en ny med en gang. 😟

Anonymkode: 31546...da5

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Om du virkelig elsker og begjærer mannen din, men ikke har sexlyst da er du ikke seksuelt tiltrukket av mannen din. Det er bare noe du tror fordi det er slik samfunnet har lært deg at det skal være.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn. Har veldig lite sexlyst. Har en depresjon og to små barn. Er glad i mannen, men kroppen vil bare ikke selv om jeg ser med øynene at han er flott og kjekk. Det er veldig vanskelig. Det var en lang periode da jeg bare sa nei, men det ble jo helt krise for forholdet. Nå er det helt ok og det skjer kanskje et par ganger i mnd. Må ha glid og vibrator for å få noe nytelse. 

Anonymkode: dee25...b73

AnonymBruker
Skrevet
no shame skrev (På 7.4.2024 den 20.02):

Jeg forstår ikke helt..

Du sier at du ikke vil/orker ha sex pga sykdom, men samtidig sier du at du vil.

Er det sånn at du blir kåt, men ikke våt kan det ha mange årsaker og glidemiddel er helt gull.

Dersom du skulle ønske du hadde lyst, men egentlig ikke har det, så ikke press deg. Snakk med noen som kan det.

Ja eller av og til,men blir ikke våt..

Og når man er kåt=blir våt

Så gjerne hodet vil,men ikke kroppen.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
Tenkmedhodet skrev (På 7.4.2024 den 21.36):

Om du virkelig elsker og begjærer mannen din, men ikke har sexlyst da er du ikke seksuelt tiltrukket av mannen din. Det er bare noe du tror fordi det er slik samfunnet har lært deg at det skal være.

Jo jeg er det. Han er mitt alt. Jeg fantaserer om han om jeg bruker womanizer en sjelden gang. 

Jeg er ikke 20år. Jeg vet jeg har valgt rett mann. Jeg er syk og har depresjoner.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 20.49):

Veldig likt her. Her fungerte det ikke i lengden, så det ble brudd og han fant en ny med en gang. 😟

Anonymkode: 31546...da5

Trist å høre. Jeg er ikke redd for brudd her. Vi har et enormt sterkt forhold. Men jeg savner for meg selv og være mer kåt også... Han klager aldri.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Trist å høre. Jeg er ikke redd for brudd her. Vi har et enormt sterkt forhold. Men jeg savner for meg selv og være mer kåt også... Han klager aldri.

Ts

Ja, sexlysten min styres av min mentale helse❤️ 

Og det er  så vanskelig!! Og det er vanskelig å forklare også.... For det er jo ikke det at jeg ikke likte ex mannen min, men jeg hadde seriøst nok med meg selv! I etterkant ser jeg jo at hvordan jeg og ex mannen hadde det sammen, var naturlig nok, en stor del av hvordan jeg hadde det, jeg så det ikke da, men 5 år etter bruddet. (Er 46 nå) Så har jeg ikke hatt angst eller depresjon... 

Sier ikke at han var en dust som maste om sex, det var en blanding av oss.. Han maste, jeg klarte ikke sette grenser.. Barn, hus, jobb etc.... 

Så jeg blir veldig glad på dine vegne at du har en støttende mann❤️

Mine eneste råd, som dere sikkert har prøvd; er å ha mye fysisk ikke seksuell kontakt, bare mye nær kontakt, om du orker det..

Og glide middel, OM det er sånn at du faktisk har lyst, men bare ikke blir våt...

Utover det, så burde første prioritet være terapi/behandling, for din egen del❤️

Anonymkode: 6c80d...bae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, sexlysten min styres av min mentale helse❤️ 

Og det er  så vanskelig!! Og det er vanskelig å forklare også.... For det er jo ikke det at jeg ikke likte ex mannen min, men jeg hadde seriøst nok med meg selv! I etterkant ser jeg jo at hvordan jeg og ex mannen hadde det sammen, var naturlig nok, en stor del av hvordan jeg hadde det, jeg så det ikke da, men 5 år etter bruddet. (Er 46 nå) Så har jeg ikke hatt angst eller depresjon... 

Sier ikke at han var en dust som maste om sex, det var en blanding av oss.. Han maste, jeg klarte ikke sette grenser.. Barn, hus, jobb etc.... 

Så jeg blir veldig glad på dine vegne at du har en støttende mann❤️

Mine eneste råd, som dere sikkert har prøvd; er å ha mye fysisk ikke seksuell kontakt, bare mye nær kontakt, om du orker det..

Og glide middel, OM det er sånn at du faktisk har lyst, men bare ikke blir våt...

Utover det, så burde første prioritet være terapi/behandling, for din egen del❤️

Anonymkode: 6c80d...bae

Ser den. Her er det hverken barm sammen eller sex mas. Jeg var lik som singel og. Bare føler meg død fra navlen ned,mens hodet drømmer seg bort om at jeg tar på sexy undertøy og er sensuell. Men ikke så lett når du har full ptsd og går i traume behandling. Håper ting blir bedre.

Godt å høre du kom deg ut av forholdet og fant deg selv igjen❤❤❤❤❤

Ja han er støttende og god. Det fineste vi har er å bare være sammen sier han. Er jeg som plages mest med dette, tror det handler om å drømme seg tilbake til andre tider da jeg ikke sto i traumer.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...