AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Hei! Jeg har et barn på 13 år som har brukt briller siden 3 års alder. Barnet ønsker nå å begynne med linser. Skal til optiker på fredag. Men har dere noen tips og råd for hva slags type linser, dags eller månedslinser? Og hvilken leverandør som er rimelige på pris?😊 Anonymkode: fe4eb...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Del Skrevet 7. april 2024 Viss barnet ditt er nærsynt så anbefaler jeg MiSight linser. Disse linsene er utviklet for barn/ungdom og bremser utviklingen av nærsynthet. Linsene får du på interoptik. https://www.interoptik.no/om-kontaktlinser/misight/ Anonymkode: 3ee2b...3fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Del Skrevet 7. april 2024 Barnet er langsynt, +5,25 😊 Anonymkode: fe4eb...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Del Skrevet 7. april 2024 Dagslinser er mest hygienisk, da slipper man å tenke på å rense de. Anonymkode: ef795...78f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinneguideren Skrevet 8. april 2024 #5 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg har brukt linser siden jeg var 8 år. Begynte med dagslinser og gikk over til månedslinser da jeg var ca 13 år. Jeg var glad for å ha dagslinser fordi det er mer hygienisk og det kan være fint i tilvenningsprossesen. For meg som var så liten var det også fint å vite at dersom jeg mista ei linse på lekeplassen eller i svømmehallen, så gjorde det ingenting. Så jeg vil anbefale å bruke dagslinser i alle fall et halvt år, eller til man virkelig føler seg stødig med å kunne ta av og på linser uten speil, og har ganske god følelse på hvilke typer aktiviteter som er «risikable». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå