AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Jeg har utrolig godt sovehjerte og kan sovne nesten når som helst og hvor som helst og lurer på om dette er normalt? Jeg sover godt om natten og sovner ganske kjapt, har ikke noe problem med å stå opp men føler meg sjeldent uthvilt. Er trøtt i løpet av jobbdagen og kan noen dager nesten sovne i ett-to tiden hvis jeg ikke beveger meg eller finner noe aktivt å gjøre. Sovner veldig lett på både buss, tog, trikk, fly, båt og bil og mange ganger sovner jeg på bussen på vei hjem fra jobb (en liten busstur som tar maks 15 minutter). Setter jeg meg ned i sofaen etter jobb sovner jeg ofte i fire-fem tiden og jeg kan godt sovne under dagsrevyen og i 9-tiden også. Om jeg sovner på dagtid har det ingen innvirkning på nattesøvnen. Når jeg sovner på sofaen/buss eller lignende har jeg ikke kjangs til å holde meg våken, øynene bare glir igjen. Koffein har liten eller ingen virkning på søvn, kan drikke kaffe og så sovne rett etterpå. Anonymkode: c204e...1aa
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 svartkatt skrev (4 minutter siden): Har du sjekket om du har søvnapne? Nei, bare vært inne på tanken men så tenker jeg at jeg ikke har alvorlig nok problemer. Anonymkode: c204e...1aa
Gjest Lykkedykker Skrevet 7. april 2024 #4 Skrevet 7. april 2024 Slik hadde jeg det og. Før jeg fant ut jeg hadde visst over 50 pustestopp i timen. Ble CPAP på meg da. Og er sjeldent trøtt i løpet av dagen.
svartkatt Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Nei, bare vært inne på tanken men så tenker jeg at jeg ikke har alvorlig nok problemer. Anonymkode: c204e...1aa Liker du å være trøtt og sove så mye? Jeg synes det er slitsomt selv. Men jeg sover stort sett urolig og drømmer mye forskjellig hver eneste natt. Jeg har blitt mindre trett uten cpap, men hadde kanskje sovet en hel natt om jeg hadde greid å vende meg til det opplegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå