AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Hei, jeg er nå på tredje uke med Xonvea. Jeg tar tre tabletter i døgnet og det holder meg unna oppkast, men fremdeles kvalm hele dagen. Jeg tenker å gå opp til maks dose, to på kveld, en morgen og en på dag. Jeg lurer på om noen andre har erfaring med full dose, og til hvilket tidspunkt tok dere tablettene på? Jeg syns det er vanskelig siden de skal tas på tom mage. Anonymkode: 200f2...dc6
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Skrevet 7. april 2024 Jeg tok 2 stk på kvelden før leggetid, så et på morgenen før frokost og en på ettermiddag før middag. Jeg gikk på full dose frem til uke 20 deretter trappet jeg gradvis ned og var "pillefri" rundt uke 28. Jeg var også kvalm hele døgnet mens jeg gikk på xonvea, men hvis jeg ikke gikk på disse, spydde jeg mange ganger daglig så dem hjalp mye selvom jeg var mye kvalm. Anonymkode: 19816...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 Tusen takk - da prøver jeg på det 🙂 Håper virkelig jeg slipper å gå rundt kvalm hele svangerskapet. Dyre tabletter men verdt det for å ikke kaste opp. Anonymkode: 200f2...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå