AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Noen som har tatt det? Hvor på Østlandet utføres det? Har de det feks på Unilabs? Anonymkode: f8631...51b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Skrevet 7. april 2024 Jeg har tatt skjelettscintigrafi, hvis det er den undersøkelsen du tenker på. Det ble gjort på sykehus i forbindelse med kreftundersøkelser. Jeg tilhører Sykehuset Innlandet, og undersøkelsen ble gjort på Lillehammer. Det er ganske mange sykehus som gjør det, men jeg er mer usikker på om andre røntgeninstitutter har utstyret som skal til. Det er jo litt spesielt, i og med at man får en radioaktiv kontrast på forhånd. Anonymkode: 9bc27...645
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 Helt vanlig skjelettrøntgen gjør de mange steder, feks på Unilabs og Evidia. Anonymkode: bbcf2...340
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har tatt skjelettscintigrafi, hvis det er den undersøkelsen du tenker på. Det ble gjort på sykehus i forbindelse med kreftundersøkelser. Jeg tilhører Sykehuset Innlandet, og undersøkelsen ble gjort på Lillehammer. Det er ganske mange sykehus som gjør det, men jeg er mer usikker på om andre røntgeninstitutter har utstyret som skal til. Det er jo litt spesielt, i og med at man får en radioaktiv kontrast på forhånd. Anonymkode: 9bc27...645 Ja,mente det. Husket ikke navnet på undersøkelsen. Men vanlig røntgen er jo av skjelettet,så det var jo litt misvisende tittel! Men du skjønte hva jeg mente! Anonymkode: f8631...51b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå