Gjest Helene1 Skrevet 7. februar 2006 #1 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei Dere som har hatt utskraping, og fikk mensen igjen som "normalt" etterpå: 1. Hvor langt tid tok det før mensen kom? 2. Hvor mye smerter hadde dere? 3. Smerter i forkant? Det er nå 3 uker siden utskraping. Jeg blødde ikke noe etter utskrapingen (men hadde blødd 3 uker før den). De siste dagene har jeg hatt typiske mensensmerter. Er redd for at dette skal være mensen uten blødning, kan det skje? Eller kan dette være smerter i forkant av at mensen forhåpentligvis (!) kommer neste uke. Det kjennes ut som murringer og skikkelige mensentak i korsryggen, periodevis (heldigvis ikke hele tiden). Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #2 Del Skrevet 7. februar 2006 Dere som har hatt utskraping, og fikk mensen igjen som "normalt" etterpå: 1. Hvor langt tid tok det før mensen kom? NØYAKTIG 28 DAGER. 2. Hvor mye smerter hadde dere? KUN VANLIGE MENSSMERTER. 3. Smerter i forkant? NEI ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #3 Del Skrevet 7. februar 2006 1. Det tok nøyaktig 6 uker. 2. Vanlige mens smerter 3. Ja, har hatt en del magesmerter etter utskrapningen. I tillegg hadde jeg mens-lignende smerter av og til i 3 uker før mensen kom tilbake som normalt. Siden det tok så lang tid, var jeg i kontakt med lege. Fikk beskjed om at noe smerter og at det faktisk kan ta opp til 6 uker er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helene1 Skrevet 8. februar 2006 #4 Del Skrevet 8. februar 2006 1. Det tok nøyaktig 6 uker. 2. Vanlige mens smerter 3. Ja, har hatt en del magesmerter etter utskrapningen. I tillegg hadde jeg mens-lignende smerter av og til i 3 uker før mensen kom tilbake som normalt. Siden det tok så lang tid, var jeg i kontakt med lege. Fikk beskjed om at noe smerter og at det faktisk kan ta opp til 6 uker er normalt. ← Menssmerter nå ca 3 uker etter utskraping er kjent. Håper jeg slipper å vente 3 uker til på mensen.... Hvor langt var du på vei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 8. februar 2006 #5 Del Skrevet 8. februar 2006 Fikk mensen etter ca 8 uker. Hadde ikke smerter. Ikke i forbindelse med utskrapning eller mens eller noe. Var nøyaktig 8 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå