AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Her blir jeg veldig lei av å få snapper om alle "perfekte" nordmenn som enten baker eller går på tur om søndagene..🤣 Flere som føler det likt? Anonymkode: b81ea...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 7. april 2024 #2 Del Skrevet 7. april 2024 Mest irriterende . .? Folk som irriterer seg over at andre benytter søndagen til nyttig arbeid, hobby og vedlikehold . . . 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her blir jeg veldig lei av å få snapper om alle "perfekte" nordmenn som enten baker eller går på tur om søndagene..🤣 Flere som føler det likt? Anonymkode: b81ea...17e Gå tur er det mest naturlige å gjøre på søndager. Du er misunnelig fordi du ikke orker? Anonymkode: f8bed...878 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Del Skrevet 7. april 2024 Det mest irriterende er selvsagt bruk av gressklipper, kappsag, motorsag og annet bråk i tettbygd strøk. Anonymkode: f8bed...878 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. april 2024 #5 Del Skrevet 7. april 2024 Folk som kommer uanmeldt på besøk. Det gjelder foresten hver dag. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Del Skrevet 7. april 2024 At folk ikke er på jobb og holder butikkene åpne. Anonymkode: faca8...5a0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #7 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det mest irriterende er selvsagt bruk av gressklipper, kappsag, motorsag og annet bråk i tettbygd strøk. Anonymkode: f8bed...878 Enig. De som ikke kan ta hensyn burde bo for seg selv alene et sted. Anonymkode: 868a0...0be 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #8 Del Skrevet 7. april 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Gå tur er det mest naturlige å gjøre på søndager. Du er misunnelig fordi du ikke orker? Anonymkode: f8bed...878 Nei jeg kan gå tur på lørdag som jeg gjør. Men synes er så teit å se at alle skal være så "sprek" og typisk norsk på søndager. Anonymkode: b81ea...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #9 Del Skrevet 7. april 2024 Mest irriterende er personer dom dømmer andres søndag. Anonymkode: 4a401...a27 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiram Skrevet 7. april 2024 #10 Del Skrevet 7. april 2024 Mennesker som kommer på uanmeldt besøk… og barnebursdager (ofte midt på dagen). søndagene bruker jeg oftest til å rydde og sortere ting i huset eller holde på i hagen. Morgenen starter med en kaffe i pysjen, og etterhvert begynner jeg ofte å rydde i pysjen. Går gjerne i nevnte pysj helt til kvelden, før jeg tar en dusj og bytter pysj 😂 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #11 Del Skrevet 7. april 2024 senior skrev (11 minutter siden): Mest irriterende . .? Folk som irriterer seg over at andre benytter søndagen til nyttig arbeid, hobby og vedlikehold . . . Dette! Alle skal sitte inne på rævva og glo på TV! 🤮 Anonymkode: 5ce9a...323 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #12 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig. De som ikke kan ta hensyn burde bo for seg selv alene et sted. Anonymkode: 868a0...0be Det er vel heller de som er avhengige av stillhet og ikke tåler andre mennesker og deres aktiviteter som burde bosette seg et øde sted. Anonymkode: 3fb59...017 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 7. april 2024 #13 Del Skrevet 7. april 2024 Det irriterer meg ikke at folk er ute eller finner på noe med barna sine, om de sender et par snap av aktivitetene så er det hyggelig, men å få 10-20 bilder av barna er unødvendig. Jeg har ikke noe behov for å se det, og hvordan i all verden opplever barna det at mor hele tiden skal dokumentere? Og så er det naboen som starter sitt eget private rave vegg i vegg med mitt soverom kl 9 hver eneste helg 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #14 Del Skrevet 7. april 2024 Folk som snekrer og holder på. Turgåere er plagsomme og. Anonymkode: e4cf6...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #15 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gå tur er det mest naturlige å gjøre på søndager. Du er misunnelig fordi du ikke orker? Anonymkode: f8bed...878 Tror heller det er at folk på liv og død skal dokumentere at de baker. Men av en eller annen grunn glemmer de å dokumentere at de står og vasker og må kjefte 7skrikerunger som spiser opp halve deigen og griser til Kjøkkenbenken. Men du verden for noen perfekte kanelsnurrer det ble. Anonymkode: bbfbf...ae6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #16 Del Skrevet 7. april 2024 Pen̈geinnsamlinger Anonymkode: 228a3...b7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #17 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk som snekrer og holder på. Turgåere er plagsomme og. Anonymkode: e4cf6...d07 Hvorfor plager det deg at folk går tur? Hvorfor er det plagsomt for deg? Anonymkode: 63a07...035 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #18 Del Skrevet 7. april 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor plager det deg at folk går tur? Hvorfor er det plagsomt for deg? Anonymkode: 63a07...035 Jeg vet ikke, det gir bare irriterende vibber. Liksom så friske og opp og stå. Jeg kan liksom ikke sette ord på det. Anonymkode: e4cf6...d07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #19 Del Skrevet 7. april 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvorfor plager det deg at folk går tur? Hvorfor er det plagsomt for deg? Anonymkode: 63a07...035 Fordi det føles som folk som ikke liker å gå på tur vil bare framstille seg som typisk "perfekt" nordmann. På lik linje som de som går på ski når det er påske og drikker solo/ spiser kvikklunsj Anonymkode: b81ea...17e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #20 Del Skrevet 7. april 2024 naboer i borettslag som reiser på påskeferie og hyrer inn fagfolk til å pusse opp leiligheten inkl kappsag og et helvettes bråk💩 Anonymkode: d3be4...e52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå