AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Var en artikkel om dette, der kvinner som har hatt partner med stor i flere år, kan bli trangere med å unngå sex i lengre perioder, slik at en partner med liten kan passe. Det er gode nyheter for dere menn Anonymkode: 2a177...662
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Skrevet 7. april 2024 Da kan du kanskje linke til den artikkelen da? Eller? Kanskje bare noe du fant på i farten Anonymkode: c85c5...30c 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 Det stemmer ikke og jeg råder deg til å ikke si slike ting høyt, for det viser at intelligensen har blitt kasta ut vinduet. Samme som å si at en mann sin penis blir lengre av å knulle flere kvinner. Det er ikke sånn kroppene våre fungerer. Fortell meg at du er bitter for at du ikke får pult, uten å fortelle det... Man sier slikt som det der. Eller har du blitt avvist av en dame i det siste? Anonymkode: 1a063...3e8 9 1 3
svartkatt Skrevet 7. april 2024 #4 Skrevet 7. april 2024 Det stemmer for min del at perioder uten sex gjør meg trangere. Men blir nok aldri trang nok for de med tynnere pikk. Middels går nok bra. Forøvrig har veldig tjukk pikk aldri interessert meg. 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 Da burde jeg være grodd igjen🙈 Anonymkode: 5e28f...3eb 4 3 1
Majer Skrevet 7. april 2024 #6 Skrevet 7. april 2024 Aldri hørt om. Det jeg derimot har opplevd er at kvinner som kun har sex i nære relasjoner ofte slipper seg mer løs i senga. Ikke sikkert det stemmer med andre, men det er min opplevelse 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #7 Skrevet 7. april 2024 Nei…..nok en gang; det stemmer ikke. Det er styrken på muskulatur som gjør til at noen er «trangere» enn andre nedentil. Du får ikke store muskler av å la være å trene og ligge på sofaen dagen lang? Anonymkode: 9e27f...8b7 4 3
Million Skrevet 7. april 2024 #8 Skrevet 7. april 2024 Hva slags kvakksalver fra 1810 er du egentlig? Dette må være det dummeste jeg har lest på KG. 4 2
Topper og daler Skrevet 7. april 2024 #9 Skrevet 7. april 2024 Jeg har hørt at menn ikke bør ha samleie med «trange» kvinner, fordi det i lengden vil gjøre penis tynnere og mindre. Menn bør derfor velge kvinner med vide vaginaer, med mindre de ønsker å redusere størrelsen på penis. 1 1 9
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #10 Skrevet 7. april 2024 Topper og daler skrev (1 time siden): Jeg har hørt at menn ikke bør ha samleie med «trange» kvinner, fordi det i lengden vil gjøre penis tynnere og mindre. Menn bør derfor velge kvinner med vide vaginaer, med mindre de ønsker å redusere størrelsen på penis. Ja, dette stemmer. Jeg kan nok aldri ha sex med en trang kvinne igjen. Det skumleste er ereksjon i fri luft, for penis kan eksplodere, uten noe som holder igjen. Anonymkode: 76182...b67 5 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #12 Skrevet 7. april 2024 Har ikke blitt trangere. Om noen Fister tenker jeg det kan gi utslag å strekke og tøye så mye på underlivet. Men vet ikke sikkert. Men å ha sex vil kanskje heller som noen nevner opprettholde muskulaturen. Men det spørs jo litt på innsatsen? Anonymkode: 6acf9...16a 2
Trolltunge Skrevet 7. april 2024 #13 Skrevet 7. april 2024 En slik en fyller som regel en kvinne tilstrekkelig nedentil. Vi kvinner er dessuten som regel ubehagelig trange, så det gjør vondt, om vi ikke er tilstrekkelig kåte ved samleie. Det betyr absolutt ikke at det er en glimrende ide å ha sex med kvinner uten at de er kåte. En og samme kvinne kan være både trang og vid, alt etter grad av kåthet, hvor i syklus og diverse, grad av våthet, og trolig flere faktorer også. 4 7
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #14 Skrevet 7. april 2024 Jeg har født fire barn vaginalt og hører av sexpartnere at jeg er så deilig trang. Har vært flink med knipeøvelser etter hver fødsel. Anonymkode: 6c595...0d0 2
Coachshinny Skrevet 7. april 2024 #15 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var en artikkel om dette, der kvinner som har hatt partner med stor i flere år, kan bli trangere med å unngå sex i lengre perioder, slik at en partner med liten kan passe. Det er gode nyheter for dere menn Anonymkode: 2a177...662 For noe vås og tull 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #17 Skrevet 7. april 2024 Innlegg som dette bekrefter at det å ha tilgang på informasjon og kunnskap ikke gjør en opplyst eller smartere🙄 Og at det finnes mennesker som gjør og sier nesten hva som helst, bare for å få -noe- oppmerksomhet, eller kjeder seg mye! Jeg kan til og med forstå kverulerende troll, noen trenger å få ut følelsene ett sted, men denne tråden her…. 🤷♀️ 🤦♀️ Vet ikke om du kjeder deg TS, eller hva… Men om dette er noe du faktisk tror litt på, så vil jeg si unnskyld på vegne av den/de som såret deg❤️ Anonymkode: 0707d...73b 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #18 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var en artikkel om dette, der kvinner som har hatt partner med stor i flere år, kan bli trangere med å unngå sex i lengre perioder, slik at en partner med liten kan passe. Det er gode nyheter for dere menn Anonymkode: 2a177...662 Dummeste jeg har hørt😅 Jeg er veldig trang,type hørt mange ganger den trangeste de har hatt og de elsker det. Jeg har født mange barn,hatt tøffe fødsler. Hatt mye sex som singel og. Anonymkode: 97999...e93 2
no shame Skrevet 7. april 2024 #19 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var en artikkel om dette, der kvinner som har hatt partner med stor i flere år, kan bli trangere med å unngå sex i lengre perioder, slik at en partner med liten kan passe. Det er gode nyheter for dere menn Anonymkode: 2a177...662 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Gleder meg til å lese den artikkelen eller evt forskningsrapporter det er basert på. Du skjønner vel at innebærer at en hel gjeng med damer har fått vaginaen sin 'kartlagt" og enten gått i frivillig sølibat, eller har kunne gjette på forhånd når sexlivet deres skulle ende. Så har de dratt tilbake etter x antall år og fått ny kartlegging. 🤣 Altså... 🙄 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #20 Skrevet 7. april 2024 Kvinner sier jo de tilpasser seg størrelsen de har sex med over lang tid, og ekspertene er enig i det. Sier seg selv at hvis man driver å tøyer ut fitta med fisting og store dildoer som blir man ikke akkurat jomfrutrang. Er jo en grunn til at damer var trange som jomfru og jo mere de har pult og dyttet i vaginaen jo videre blir de🤷♂️ Anonymkode: 97302...52a 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå