AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Jeg er en mann i 40 årene som lurer på om det finnes en øyekrem som inneholder retinol og peptider til menn? Noen som kan anbefale? Anonymkode: 19fa5...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 11.18): Jeg er en mann i 40 årene som lurer på om det finnes en øyekrem som inneholder retinol og peptider til menn? Noen som kan anbefale? Anonymkode: 19fa5...3ac Ekspander Hva tror du skjer om du bruker en krem som ikke er spesielt for menn...? Anonymkode: eb7b1...dad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 11.21): Hva tror du skjer om du bruker en krem som ikke er spesielt for menn...? Ekspander Hva mener du? at det ikke har noe å si om man bruker en krem for kvinner på menn? Om ja, hvilken krem anbefaler du da? Anonymkode: 19fa5...3ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Del Skrevet 7. april 2024 Husk at det er veldig viktig at du bruker solkrem også, om ikke er hele poenget med å bruke retinol borte. Solkrem må påføres hver andre time og bør være SPF50. Det er en prosess i seg selv å finne solkrem som ikke svir rundt øynene, men gå etter en som er uten parfyme. Spør på apoteket, de har ofte god greie på dette. Jeg vet lite om hudpleie for menn, men jeg vet at denne øyekremen er veldig fin. Den inneholder retinol. Skjønner at det kan være litt "intimiderende" med hudpleie som skriker kvinne (om det gjør det?), men bare legg den bakerst i skuffen om det plager deg. Dette er en bra krem. Kjøp liten tube for å teste om du reagerer på den om du velger å gå for den. Vær også oppmerksom på hvor realistisk det er at en krem gjør noen forskjell for deg. Har du rynker og tydelige linjer fra før vil ikke denne redusere det i stor grad, men det kan forebygge at det blir verre. Før eller siden eldes vi uansett, så det vil ikke fjerne eller forebygge alt av aldringstegn. Jeg er en 29 år gammel kvinne og har brukt retinol i 3 år, jeg har svært lite synlige linjer i ansiktet - men jeg bruker også solkrem når jeg er i solen. Så har jeg gode gener, ser fortsatt ikke alderen på min mor som er 50 og som ikke bruker mye tid på hudpleie og faktisk ikke har vært så flink med å ta vare på huden i forbindelse med sol heller. Anonymkode: 9b315...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Del Skrevet 7. april 2024 Så lenge det ikke er parfymert for kvinner, så kan du vel bruke hva som helst? https://www.google.com/search?q=øyekrem+retinol+og+peptider&oq=øyekrem+retinol+og+peptider&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCDM3NDVqMGoxqAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Anonymkode: 7a7f9...2c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 11.21): Hva tror du skjer om du bruker en krem som ikke er spesielt for menn...? Anonymkode: eb7b1...dad Ekspander Hva tror du skjer om du gidder og svare ordentlig på et spørsmål? Anonymkode: fa3cf...1da 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #7 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 11.56): Husk at det er veldig viktig at du bruker solkrem også, om ikke er hele poenget med å bruke retinol borte. Solkrem må påføres hver andre time og bør være SPF50. Det er en prosess i seg selv å finne solkrem som ikke svir rundt øynene, men gå etter en som er uten parfyme. Spør på apoteket, de har ofte god greie på dette. Jeg vet lite om hudpleie for menn, men jeg vet at denne øyekremen er veldig fin. Den inneholder retinol. Skjønner at det kan være litt "intimiderende" med hudpleie som skriker kvinne (om det gjør det?), men bare legg den bakerst i skuffen om det plager deg. Dette er en bra krem. Kjøp liten tube for å teste om du reagerer på den om du velger å gå for den. Vær også oppmerksom på hvor realistisk det er at en krem gjør noen forskjell for deg. Har du rynker og tydelige linjer fra før vil ikke denne redusere det i stor grad, men det kan forebygge at det blir verre. Før eller siden eldes vi uansett, så det vil ikke fjerne eller forebygge alt av aldringstegn. Jeg er en 29 år gammel kvinne og har brukt retinol i 3 år, jeg har svært lite synlige linjer i ansiktet - men jeg bruker også solkrem når jeg er i solen. Så har jeg gode gener, ser fortsatt ikke alderen på min mor som er 50 og som ikke bruker mye tid på hudpleie og faktisk ikke har vært så flink med å ta vare på huden i forbindelse med sol heller. Anonymkode: 9b315...8bc Ekspander Du er 29... De fleste 29-åringer som har synlige linjer i ansiktet, har gjerne levd et hardt liv med mye røyking, mye sol, alkohol osv. De færreste 29-åringer har moden hud, retinol eller ei.. 😅 Anonymkode: 7a7f9...2c1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #8 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 11.56): Husk at det er veldig viktig at du bruker solkrem også, om ikke er hele poenget med å bruke retinol borte. Solkrem må påføres hver andre time og bør være SPF50. Det er en prosess i seg selv å finne solkrem som ikke svir rundt øynene, men gå etter en som er uten parfyme. Spør på apoteket, de har ofte god greie på dette. Jeg vet lite om hudpleie for menn, men jeg vet at denne øyekremen er veldig fin. Den inneholder retinol. Skjønner at det kan være litt "intimiderende" med hudpleie som skriker kvinne (om det gjør det?), men bare legg den bakerst i skuffen om det plager deg. Dette er en bra krem. Kjøp liten tube for å teste om du reagerer på den om du velger å gå for den. Vær også oppmerksom på hvor realistisk det er at en krem gjør noen forskjell for deg. Har du rynker og tydelige linjer fra før vil ikke denne redusere det i stor grad, men det kan forebygge at det blir verre. Før eller siden eldes vi uansett, så det vil ikke fjerne eller forebygge alt av aldringstegn. Jeg er en 29 år gammel kvinne og har brukt retinol i 3 år, jeg har svært lite synlige linjer i ansiktet - men jeg bruker også solkrem når jeg er i solen. Så har jeg gode gener, ser fortsatt ikke alderen på min mor som er 50 og som ikke bruker mye tid på hudpleie og faktisk ikke har vært så flink med å ta vare på huden i forbindelse med sol heller. Anonymkode: 9b315...8bc Ekspander Takk for tipset:) Skal teste ut denne kremmen Anonymkode: 19fa5...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå