Jens Skrevet 7. februar 2006 #1 Skrevet 7. februar 2006 Var dere enige i de som måtte gå? Jeg syns Tine er flink, men hun er for gammel. Vinner hun, og de sender henne til USA, kommer hun ikke til å få noen jobber tror jeg. She`s too old.... Bra han typen ble stemt ut, han hadde en skikkelig usympatisk attitude.
Cuba Skrevet 7. februar 2006 #2 Skrevet 7. februar 2006 Nja.. jeg har ikke sånn veldig peil på dansing jeg, men reagerte ikke sånn veldig sterkt i allefall! Men virka som dommerne ikke var helt enige i han gutten! Virka som om de heller ville ha ut han Jon Ole eller hva han het! Så da håpte jeg kanskje på det men.. Jenta var greit! Om jeg skulle bestemt hadde jeg kanskje heller tatt ut ho lille men.. Blir spennende å se ho i andre dansestiler!
Pimbila Skrevet 7. februar 2006 #3 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Jeg skulle gjerne sett at Tine og Jørn Ove gikk ut. Har ikke peiling på dans (teknikk), så jazz og lyrisk o.l. blir for kjedelig for meg. Dessuten synes jeg det var kjempegodt gjort av Hip Hop-gutta å klare de andre stilartene. Selvfølgelig kjempebra av Janoz (?) også! Endret 7. februar 2006 av Pimbila
Seigdama Skrevet 7. februar 2006 #4 Skrevet 7. februar 2006 Janos er min favoritt. Han er jo i utgangspunktet klassisk danser og jeg er skikkelig imponert over hvor bra han takler andre stilarter.
*M* Skrevet 7. februar 2006 #5 Skrevet 7. februar 2006 Liker Adil jeg (og ikke bare fordi han er utrolig sexy ) Av jentene liker jeg Maria. Syntes det var fair at hun jenta røk ut, men han fra Haugesund var mye dårligere enn Ronald.
Seigdama Skrevet 7. februar 2006 #6 Skrevet 7. februar 2006 Jeg er generelt lei av disse hiphop'erne jeg da. Ikke fordi de ikke er flinke, bevares, men for meg er det mer turn enn dans. Men det er nok et tegn på at jeg begynner å bli gammel. :kgblunk:
Seigdama Skrevet 7. februar 2006 #8 Skrevet 7. februar 2006 Kan ikke huske at det var noen som het Mats i går i hvertfall.
Lealaus Skrevet 7. februar 2006 #9 Skrevet 7. februar 2006 (endret) Siden jeg får ubehaglige poster, velger jeg å ta vekk det jeg har skrevet her. Endret 9. februar 2006 av Lealaus
Gjest Piper Skrevet 7. februar 2006 #10 Skrevet 7. februar 2006 Jeg syns ikke Tine er for gammel, for hun er da bare 29 år gammel. Hun er en dyktig danser, og det er det en bør se på, ikke om de eventuelt passer inn i en "ungdomsverden" som enkelte tror det skal være. Finnes nok mange dansere som er i den alderesgruppen, så hun vil nok få jobb om hun vinner.
*Emma* Skrevet 7. februar 2006 #11 Skrevet 7. februar 2006 Så ikke noe særlig i går - bare litt. Hun Tine er flink og JEG personlig syns ikke hun er for gammel - men jeg tror kanskje som Jens sier at de i USA vil se på henne som litt over the hill...akkurat som de i top model over 25 får litt sånn...."hvorfor kommer du her nå gamla" slengt i trynet. Mats - er det han fra Ski?
Gjest Bertine Skrevet 8. februar 2006 #12 Skrevet 8. februar 2006 (endret) Var dere enige i de som måtte gå? Jeg syns Tine er flink, men hun er for gammel. Vinner hun, og de sender henne til USA, kommer hun ikke til å få noen jobber tror jeg. She`s too old.... Bra han typen ble stemt ut, han hadde en skikkelig usympatisk attitude. ← Enig... og så ser hun mye eldre ut enn 29! Han som gikk ut igår så skikkelig sur ut! Han smilte ikke en gang jo???!! Endret 8. februar 2006 av Bertine
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #13 Skrevet 8. februar 2006 Janos er min favoritt. Han er jo i utgangspunktet klassisk danser og jeg er skikkelig imponert over hvor bra han takler andre stilarter. ← Ikke uten grunn at de fleste profesjonelle dansere innen sjangere som moderne, jazz, kabaret osv har vært innom klassisk ballett. Klassisk er teknikkterping til tusen, og det legger et enormt viktig grunnlag for all annen dans. Man lærer kroppsbeherskelse, balanse, styker kroppen, opparbeider bevegelighet, trinnkombinering ol. Og Janos har vært innom andre danseformer tidligere også. Husker jeg så ham i en forestilling for en 5-10 år siden, og da breaka han! Men å bli klassisk danser krever såpass mye at man må spesialisere seg og satse hardt på denne danseformen. Jeg tror danserne som kun har erfaring fra hip-hop/breaking/sportsdans kommer til å ryke ut. De har ikke det grunnlaget som er viktig for en danser som vil klare seg.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2006 #14 Skrevet 8. februar 2006 Skulle gjerne sett mer av Anne Guri, synd hun røyk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå