Gjest Gentleman59 Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Noen som har erfaring med dette hotellet?: Lopesan Costa Meloneras Resort & Spa på Costa Meloneras. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Del Skrevet 7. april 2024 Vært der tre ganger, og vi synes det er veldig fint der. Er en del år siden vi var der sist, 12 år, så ser at det har vært mye oppussing. Anonymkode: 34471...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 15.29): Vært der tre ganger, og vi synes det er veldig fint der. Er en del år siden vi var der sist, 12 år, så ser at det har vært mye oppussing. Anonymkode: 34471...d28 Tusen takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg har vært der tre ganger i løpet av de siste to årene. Veldig flott hotell, fine rom og god mat. Mye mennesker i buffetrestauranten til frokost og middag (om man har halvpensjon). Anonymkode: 3ed52...106 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 8. april 2024 #5 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har vært der tre ganger i løpet av de siste to årene. Veldig flott hotell, fine rom og god mat. Mye mennesker i buffetrestauranten til frokost og middag (om man har halvpensjon). Anonymkode: 3ed52...106 Da høres det ut som om valget er riktig. Kort vei til strand også ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå