Batteri Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Ser stadig reklame for denne og den skal visstnok være superbra. Noen som har prøvd og kan bekrefte/avkrefte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Del Skrevet 7. april 2024 Jeg har ikke prøvd selv, men vil prøve. Jeg vil ha den typen som er likt Sensai 38 grader Anonymkode: 16371...b1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 8. april 2024 #3 Del Skrevet 8. april 2024 Jeg liker den, nå som jeg bare har skjønt hvordan jeg skal påføre den. Den ga meg skikkelig edderkopp-vipper først, så jeg angra første uka på et dårlig kjøp. Men så leste jeg i en kommentar at man må bruke begge siden av børsten, først påfører jeg med bøyen som bøyer utover, så snur jeg børsten og børster over med den siden som bøyer innover. Da separerer den vippene fint. Blir nok en ny favoritt (lenge siden jeg har hatt en skikkelig favoritt...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 Ante ikkje at den hadde ein snål børste, det var turn off...for eg har og vore frista av hypen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 9. april 2024 #5 Del Skrevet 9. april 2024 6 hours ago, Capazitet said: Ante ikkje at den hadde ein snål børste, det var turn off...for eg har og vore frista av hypen. Snål og snål, er sikkert mange andre som også har sånn børste, men jeg har alltid holdt meg unna, til nå. Er det en hype da? Eller bare aktiv reklame? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 9. april 2024 #6 Del Skrevet 9. april 2024 Syns ikke mascaraen var så verst, selv om heg tydeligvis ikke skjønte hvordan jeg skulle bruke børsten. Har dog i en alder av 50 funnet min yndlingsmascara, L’Oréal teleschopic. Jeg er enig med hun over her som sier at dette selskapet har veldig aktiv reklame. Leppestiften sklei av leppene mine etter en time. Kommer ikke til å kjøpe igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå