AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Tar for tiden jern, Aminojern. Har alltid tatt den med ett glass vann men hører man skal ta med appelsinjuice. Liker ikke appelsinjuice men skal prøve. Må jeg drikke ett helt glass med jern, eller holder det med et par slurk? Blir takknemlig om noen svarer på min lille uvitenhet. Anonymkode: a0c43...455
Queen19 Skrevet 7. april 2024 #2 Skrevet 7. april 2024 Må ikke være appelsinjuice, bare noe som er rikt på vit C. Feks svelge ned med vann og spise en kiwi ved siden av, eller annen juice av frukt som er rik på vit C. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 Queen19 skrev (Akkurat nå): Må ikke være appelsinjuice, bare noe som er rikt på vit C. Feks svelge ned med vann og spise en kiwi ved siden av, eller annen juice av frukt som er rik på vit C. Takk. Har akkurat kjøpt meg appelsinjuice. Men må jeg ta den med et helt glass med appelsinjuice eller holder det med et par slurk? Anonymkode: a0c43...455
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Skrevet 7. april 2024 Jeg fikk beskjed om at jeg også kan ta c-vitamintilskudd sammen med jerntilskuddet om jeg ikke ville ha appelsinjuice. Anonymkode: 1d15e...3dd
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk. Har akkurat kjøpt meg appelsinjuice. Men må jeg ta den med et helt glass med appelsinjuice eller holder det med et par slurk? Anonymkode: a0c43...455 Drikk nok til at du klarer å få pillen ned😊 Anonymkode: 1d15e...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #6 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg fikk beskjed om at jeg også kan ta c-vitamintilskudd sammen med jerntilskuddet om jeg ikke ville ha appelsinjuice. Anonymkode: 1d15e...3dd Pleier å ta to om dagen og da blir det mye med c vitamin tilskudd da🥴 Anonymkode: a0c43...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå