Pingleton Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 (endret) - Endret 16. april 2024 av Pingleton
Pingleton Skrevet 7. april 2024 Forfatter #2 Skrevet 7. april 2024 (endret) - Endret 16. april 2024 av Pingleton
svartkatt Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 Har hatt litt av det med farmor. Jeg måtte bare øve meg i å gå derfra når jeg ville. Og besøke kun når det passet meg. Men ærlig talt ble det at jeg lot være å gå dit mer enn jeg kanskje burde. Lettere å bare holde seg unna. Kanskje du kan sette grenser som maks et eller to besøk i uka eller noe. Du kan si det til dem også, at du trenger egentid.. Det kan kanskje hjelpe å si ifra også, men sannsynligvis ikke 😇
Pingleton Skrevet 7. april 2024 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2024 (endret) - Endret 16. april 2024 av Pingleton
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 24 minutter siden, Pingleton said: (...) prøver å finne en gyllen middelvei, ikke være for hard men få dem til å forstå at jeg faktisk er et voksent menneske med et liv heh.. Nemmeste måte å få folk til å forstå man har annet å gjøre er å faktisk være opptatt. Og ikke kaste hva man har i hendene for å svare på anrop og meldinger hele tiden. Anonymkode: 123de...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå