Gå til innhold

Hvordan tjene 10 000 kr så raskt som mulig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den gamle bilen min har fått en feil på bilen som må fikset før motoren blir ødelagt fullstendig. Jeg er alenemor og lavlønnet. Finnes det en ekstrajobb jeg kan gjøre på kveldstid eller noen nettsider som gir litt ekstra? Jeg har kun 2000 kr igjen å leve for resten av måneden og det må gå til mat og utstyr til barnet.

Jeg ønsker seriøse forslag. 

Anonymkode: fba45...5f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikkjobb? Selg unna ting du ikke trenger?

AnonymBruker
Skrevet

Jobbe ekstra et sted er mitt første innfall ja.. Men det tar jo gjerne litt tid (søknad, intervju, opplæring, vente på lønn..)

Bedre å selge noe med litt verdi?

Anonymkode: 8762a...6ab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke noe du kan selge som du ikke har bruk for da? Alltid noe man kan kvitte seg med. 

Anonymkode: 77d59...422

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ekstrajobber?

Iallefall ikke vits i å prøve å selge noe. På finn vil de ha det gratis.

Anonymkode: 2acef...af4

AnonymBruker
Skrevet

Selge noe :) Jeg solgte klær og barneutstyr for ti tusen i september. Det virker så lite og meningsløst med 50kr her og 100kr der, men det ble jammen penger ut av det!

Anonymkode: 212c1...db4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva med "støttekontakt" for enslige rike menn? Drar lett inn 10k på en time eller to.

Anonymkode: 85793...679

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med "støttekontakt" for enslige rike menn? Drar lett inn 10k på en time eller to.

Anonymkode: 85793...679

Jeg har barnet på meg 24/7. Jeg jobber på dagtid mens barnet er i barnehage, så hjem å lage mat og ta kveldsrutinen med barnet. Barnet sovner først kl. 20.30. Jeg har ikke mye hjelp og avlastning i hverdagen. 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Ekstrajobber?

Iallefall ikke vits i å prøve å selge noe. På finn vil de ha det gratis.

Anonymkode: 2acef...af4

Ja, men det må være digitalt. Siden jeg ikke har hjelp og avlastning. Men vet ikke hvor jeg skal begynne å lete eller hva jeg skal søke på. 

AnonymBruker
Skrevet

Selg ting. 

Anonymkode: 13573...2d8

Skrevet

Selge noe...få jobb tar plutselig flere mnd og er ikke sikker du får jobb engang 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Selge noe :) Jeg solgte klær og barneutstyr for ti tusen i september. Det virker så lite og meningsløst med 50kr her og 100kr der, men det ble jammen penger ut av det!

Anonymkode: 212c1...db4

Ja, jeg har lagt ut masse men det tar tid før noen kjøper. Jeg solgte en barnevogn i fjor som ga meg 4000 kr, men det tok fire måneder før den ble solgt. 😕  Raske penger finnes kanskje ikke... 

Skrevet

Dette er ikke å tjene, men den absolutt kjappeste måten å få tak i 10 000 er ved å søke om kredittkort. En såpass "liten" sum tror jeg alle vil få innvilget rimelig kjapt. Etter det er det vell å selge ting man allerede har. Alle typer jobb vil det ta noe tid å få inntjening fra. Det finnes jo sånne spørreundersøkelser du kan ta online mot noe betaling,men som regel er det ikke fete summer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg har lagt ut masse men det tar tid før noen kjøper. Jeg solgte en barnevogn i fjor som ga meg 4000 kr, men det tok fire måneder før den ble solgt. 😕  Raske penger finnes kanskje ikke... 

Da er det overpriset. 

Anonymkode: 13573...2d8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...