AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Skrevet 7. april 2024 Har nettopp oppdaget at boligforsikringen vår ikke dekker tap sv boligen ved bombing f.eks. når det blir krig. Finnes det en forsikring som dekker det? Anonymkode: ede48...e53
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Skrevet 7. april 2024 Hvis det går så langt som til at boligene våre blir bombet, tenker jeg at vi kan blåse en lang marsj i alle typer forsikring. Anonymkode: 13d71...b94 6 5
Sofakona Skrevet 7. april 2024 #4 Skrevet 7. april 2024 Tror neppe det finnes no bank so on git deg penger om det blir krig...da tror jeg banken også et bombet 3
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #5 Skrevet 7. april 2024 Men da er jo det ikke like mye verdt å investere i boliger? Burde jeg heller selge og investere i en global indeksfond? Her vel sjansene bedre når det gjelder å sikre kapital not krig? Anonymkode: ede48...e53
Sofakona Skrevet 7. april 2024 #6 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da er jo det ikke like mye verdt å investere i boliger? Burde jeg heller selge og investere i en global indeksfond? Her vel sjansene bedre når det gjelder å sikre kapital not krig? Anonymkode: ede48...e53 Vil du ikke ha et sted å bo...skal du sette vekk penger og leve o telt om det kommende krig? 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #7 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men da er jo det ikke like mye verdt å investere i boliger? Burde jeg heller selge og investere i en global indeksfond? Her vel sjansene bedre når det gjelder å sikre kapital not krig? Anonymkode: ede48...e53 Mine fond stupte når covid traff, når russland invaderte Ukraina, og da Israel angrep Gaza. Boligen min har steget i verdi hele veien. Anonymkode: e3f0d...d35 2 1
newman01 Skrevet 7. april 2024 #8 Skrevet 7. april 2024 Det er rundt 80 år siden sist et norsk hus gikk til grunne pga krig, så det kan bli lenge å vente på at noe slikt skjer. Og det var et fåtall hus som forsvant under forrige krig. Hvor tenkte du å bo frem til krigen starter? Leie? Fond har en tendens til å tape seg i verdi om en skikkelig krig bryter ut 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #9 Skrevet 7. april 2024 Selg huset og invester i nammo osv hvis du er så opptatt av penger. Anonymkode: fb3ac...92f 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå