Gå til innhold

Ok av meg å slå hardt ned på denne oppførselen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er krig i heimen.

Jeg ble veldig sint i går. Jeg tok ut av oppvaskmaskinen mens jeg sang litt for barna og koste meg med en kaffe.

Samboeren min kommer og overtar. Vanligvis får jeg beskjed om å gå unna om han tar ut av oppvaskmaskinen fordi det visstnok går raskere om han bare gjør det. I går tok jeg samme kommentar på han " dette var det jeg som holdt på med", sa jeg. Da sier han " men seriøst! Du står jo og vurderer for hver skje du tar ut. Det er mye å gjøre her".

Jeg ble så sint. 

For litt siden ryddet han bort ting som var mine. De skulle hives på boden.

Da vi var på butikken for en tid tilbake rev han posene ut av hendene på meg fordi jeg var for treg.

Anonymkode: a8ffe...1d2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok. Jeg ville ikke akseptert å bli behandlet nedelatende i mitt eget hjem.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

😳😳😳

Har han alltid vært sånn? Hadde noen oppført seg slik mot meg hadde det ikke vært forhold lenge. 

Anonymkode: 9ac4d...c78

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Helt uaktuelt. Jeg hadde klikka i vinkel. Det må være plass til begge i et forhold.

Anonymkode: 54c92...a32

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer det at du alltid somler når det er mye å ta unna?

I så falle er jo det veldig lite hensiktsmessig og jeg skjønner han er sur. 

Anonymkode: 60940...68a

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Du er kanskje en somlepave og han en utålmodig type? Det positive er jo at han faktisk gjør noe, men det berettiger ikke kjefting og nedlatende kommentarer. 

Anonymkode: c1ca0...0ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som om dere er veldig forskjellige og at dette er en forskjell  dere ikke liker med hverandre. 

Men jeg hadde ikke likt å bli snakket nedlatende til

Anonymkode: 554b7...007

AnonymBruker
Skrevet

Hvis der er mye å gjøre kunne han valgt noe annet.

Anonymkode: 6b7c6...41f

• Liker 3
Skrevet

Hastet det virkelig å få tømt maskinen? Var det noe dere måtte rekke? 

Dere må jo i hvertfall ta en skikkelig prat rundt dette, han kan ikke bare ta over kun fordi det går for treigt etter hans hode, i hvertfall så lenge dere ikke har en tidsfrist fordi dere må rekke noe og selv da så bør han overta på en langt mildere/høffeligere måte. Hvordan skal da barna etterhvert få lære seg å ta ansvar om han aldri greier å se at noe gjøres treigt?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor reagerer han så negativt på deg? Irriterer du han? Har han alltid reagert sånn? Nylig oppstått?

AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke noe hyggelig, men om du alltid er ineffektiv og treig er det kanskje dråpen for ham, siden han irriterer seg over deg hver dag? 

Å rydde bort for å kaste dine ting høres ugreit ut, men mangler litt kontekst - er det ting som mange ville ansett som søppel? Ting du lar flyte utover tross gjentatte beskjeder? Jeg hadde klikket om mannen min lot stygge ting ligge utover huset uten å rydde dem vekk, da hadde jeg også kastet dem. Men jeg går selvsagt ikke inn i hans kommode for å kaste hans ting. Hva slags ting var det han ville kaste?

Anonymkode: bb0d0...cd2

AnonymBruker
Skrevet

Er du alltid treg?

Anonymkode: 5ec28...c9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...