*Ariel* Skrevet 8. februar 2006 #21 Skrevet 8. februar 2006 Jeg vet hva du tenker på tror jeg - har sett det på kjedebutikker som elkjøp og lefdal. Et stativ som vaskemaskinen står på med en trådkurv under. koster ikke mange hundrelappene tror jeg. Mamma kjøpte seg sånn etter en oversvømmelse i vaskekjelleren - hvis det blir ny oversvømmelse skal iallfall ikke vaskemaskinen bli ødelagt! ← Vet du om det stativet kan reguleres i beina? Vårt vaskeromsgulv (og hele leiligheten forøvrig) er utrolig skjevt nemlig.
Gjest Krits83 Skrevet 9. februar 2006 #22 Skrevet 9. februar 2006 Noen av disse stativene kan reguleres litt på beina, akurat som du kan gjøre med vaskemaskinene. Det som kan være litt smart når du setter vaskemaskinen oppå en slik enkel type stativ, er å sette festeføtter mellom dem. Da får maskinen bedre "tak" i stativet og vil ikke riste slik. Jeg vet expert har hatt slike stativ og de rimligste har kostet ca 600 kroner eller noe. Må bare si at en Miele vaskemaskin hadde jeg aldri satt oppå et slikt stativ!!! De veier jo rett under 100 kg...
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. februar 2006 #23 Skrevet 9. februar 2006 Elkjøp har jo sånne stativ med en trådkurv under, koster ca 700 kr.
vilde Skrevet 9. februar 2006 #24 Skrevet 9. februar 2006 Såg jo genialt ut! Likte den skuffen med strykebrettet også jeg :-)
~MALIN~ Skrevet 12. februar 2006 #25 Skrevet 12. februar 2006 http://www.stas.cc/vaskerom/vaskerom-02.htm Jeg drømmer om et slikt vaskerom - men det er mange ting som står på prioriteringslista før det... ← Genialt... *drømme seg bort* :-D . Sånn vaskerom ønsker jeg meg også .
Gjest Gjest_anneliane_* Skrevet 12. februar 2006 #26 Skrevet 12. februar 2006 Dette ser jo flott ut. Har bare en liten betenklighet...Hva med de gangene som vaskemaskinen stopper, p.g.a. en bh-spile eller no....Maskinen er jo full av vann, blir jo masse søl når jeg åpner for å ta ut det som har stoppet maskinen. eller..??
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #27 Skrevet 12. februar 2006 Jeg kan ikke huske at vår har stoppet noen gang..............? Kanskje du trenger ny maskin?
Grooo Skrevet 12. februar 2006 #28 Skrevet 12. februar 2006 Har heller aldri opplevd at en maskin stopper på denne måten nei.. Det skjer sikkert, men da er man vel uforsiktig som du sier, med å ikke bruke vaskepose eller noe?
Gjest Lea Skrevet 12. februar 2006 #29 Skrevet 12. februar 2006 Vår maskin stopper av og til fordi det er en liten duppeditt (skrue, spiker e.l.) som har forvillet seg ned i filteret. Da må maskinen tømmes manuellt for vann via en luke nederst. Men det hadde faktisk vært en fordel om maskinen sto litt høyere når sånt skjer. De fleste nye maskiner har vel en slik løsning tror jeg. Om dere som aldri har fått en skrue i filteret må da være flinke til å tømme lommer
Gjest Gjest_anneliane_* Skrevet 12. februar 2006 #30 Skrevet 12. februar 2006 kanskje ikke så mange bh-spiler i maskinen, men skruer og mynter... Er aldeles ikke noe flink til å tømme lommer et par ganger i året kanskje, stopper maskinen fordi det har tettet seg i avløpet......hmm, skal bli flinkere til å sjekke dette før den stopper
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2006 #31 Skrevet 12. februar 2006 Man blir iallefall flinkere og flinkere ettersom barna vokser......
Gjest Lea Skrevet 12. februar 2006 #32 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har ikke barn. Og jeg er sikker på at håndverkere har minst tre skjulte lommer på arbeidsbuksene sine. Og i disse lommene ligger det minst en hel eske med skruer og andre småting til enhver tid.
Malama Skrevet 12. februar 2006 #33 Skrevet 12. februar 2006 Ingen barn, og ingen håndtverker i huset heller, kanskje derfor min maskin aldri har stoppet av denne grunn. Men jeg ER flink å tømme lommre da, og "oppdrar" min samboer til å tømme sine allerede når han tar av buksa for å legge den til vask, for et lite tonn mynt, det er det til enhver tid i lommene hans også. Men aldri har det stoppet maskina vår. Jeg har dog funnet en mynt (eller to i maskina), liggende i/under den gummilista rindt åpninga, så jeg har vel kanskje vært heldig. Akkurat der fant jeg vel klokka mi en gang også (unødvendig å si at jeg har ny klokke...?) Men aldri har maskina stoppa.
lillen Skrevet 13. februar 2006 #34 Skrevet 13. februar 2006 Jeg har dog funnet en mynt (eller to i maskina), liggende i/under den gummilista rindt åpninga, så jeg har vel kanskje vært heldig. Akkurat der fant jeg vel klokka mi en gang også (unødvendig å si at jeg har ny klokke...?) Men aldri har maskina stoppa. ← Det er der jeg finner skruer og mynter også... En gang fant jeg tre skruer der, og de hadde laget hvert sitt hull i gummien. Det gjør kanskje ikke noe? Den maskinen vi har nå, har aldri stoppet. Og hvis den hadde gjort det, så hadde jeg vel ikke fått opp døra heller. Den er jo låst helt til vasken er ferdig...! Kanskje vi har en sånn luke vi og da. ??
Malama Skrevet 13. februar 2006 #35 Skrevet 13. februar 2006 Det ER (fra fabrikkens side) hull i gummien i får i alle fall, så jeg kan ikke tenke meg at et til kan være krise, men det er jo en fordel å ikke få for mange i alle fall vil jeg tro. Der er helt sikkert en luke for å tømme maskinen ver "krise", det har vår også. Jeg har bare aldri behøvd å bruke den, for den har aldri stoppet.
Gjest Lea Skrevet 14. februar 2006 #36 Skrevet 14. februar 2006 Jeg så forresten sånne skuffer til å sette vaksemaskinen på i går. KVIK på Alnabru (ved siden av Megaflis)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå