Gå til innhold

skittentøyskurv til å sette vaskemaskinen på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva jeg mener? Hvor får man tak i det? Link? Pris?

Skrevet

Har aldri sett noe slikt, men det virker som noe som må bygges på stedet. "Kurven" må jo være ganske solid for å klare vekten av vaskemaskinen, og den bør være relativt plan oppå slik at maskinen står rett.

Åpning til skittentøyet må være i forkant, men det kan jo løses med en slik "vippe ut-kurv" som finnes til skap.

Hvorfor skal du ha vaskemaskinen på toppen og ikke omvendt? :klø:

Hilsen Lille meg

Skrevet

Den vil jeg gjerne se bilde av også. Må være litt av en kurv hvis den tåler å ha en hel vaskemaskin stående oppå seg.

Skrevet

Jeg har sett det utstilt på en eller annen elektrobutikk. Det var innmari stilig, ble slik at vaskemaskinen og tørketrommelen kom i bedre arbeidshøyde, og så var det en 60 x 60 kurv under, med høyde på ca 50 cm. Men jeg husker altså ikke hvor jeg så det hen......

Skrevet

Det går jo an å bygge opp en hylle i rommets fulle bredde e.l. som vaskemaskin og tørketrommel kan stå opp, og så har man bokser med hjul til skittentøy under og f.eks. et forheng foran boksene.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Hva med å ta en titt på hva som finnes hos forskjellige kjøkkenleverandører? Mener å ha sett lave underskap flere steder. Så kan du jo f.eks ha noen skuffer og noen trådkurver eller noe inni...

Skrevet (endret)

Du finner disse på http://www.mestermobler.no/

Ser kjempepraktisk ut, synes jeg. Særlig pga arbeidshøyden.

Jeg vil tro av bildene at det under er skuffer, men de kaller det visst skap...!?

Kunne ha vært litt stiligere hvis "sideskapet" hadde samme dybde som resten. Fatter ikke helt hvorfor det ikke har det...

http://www.bonusclub.no/uplPics/Variant_3327_medium.jpg

http://www.bonusclub.no/uplPics/Variant_3331_medium.jpg

Jeg fjernet IMG-taggene da det ikke er lov til å legge bilder i innleggene.

Grooo, moderator

Endret av Grooo
Skrevet

Jeg vet hva du tenker på tror jeg - har sett det på kjedebutikker som elkjøp og lefdal. Et stativ som vaskemaskinen står på med en trådkurv under. koster ikke mange hundrelappene tror jeg. Mamma kjøpte seg sånn etter en oversvømmelse i vaskekjelleren - hvis det blir ny oversvømmelse skal iallfall ikke vaskemaskinen bli ødelagt!

Skrevet

Pappa har murt opp noe på vaskekjelleren hjemme, rett og slett bygget med mursteiner og sånn, slik at det kommer i arbeidshøyde, men det er jo langt enklere å kjøpe noe sånn da... Det må være MENT for denne typen opgave, ikke et underskap til kjøkken, for en vaskemaskin er tung, og den står ikke helt stille (når den sentrifugerer rister den jo somregel) og da må underlaget tåle en del....

Gjest Very Victoria
Skrevet

Skal man ha skap under vaskemaskinen må det være bygget for det. Man kan ikke bruke vanlige kjøkkenskap- en vaskemaskin er tung som ett helvete. Feks. er en Miele maskin ofte dobbelt så tung som en fra billigmerker som Zanussi, Ariston eller Gorenje.

Skrevet

Mener Ikea har et skap som man kan sette vaskemaskin oppå med vaskbare skittentøyposer på stativ under...

Annonse
Skrevet

Vi skal også innrede vaskerom utover våren, og her fikk jeg mange gode ideer!

Hva man skal ha i skapene?

Alt av sengetøy, håndklær etc... Arbeidsklær feks...

Og jeg har planer om å lagre alle hobbytingene mine der også, altså jeg trenger MASSE skapplass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...