AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #1 Del Skrevet 7. april 2024 Prøvd knipeøvelser, men jeg føler jeg aldri kommer meg tilbake dit jeg var før fødslene. Vurdert Mona Lisa Touch i lang tid nå så jeg bestilte meg en time, men kjenner jeg er skeptisk på om det faktisk hjelper. Noen som har merket at det har blitt trangere der nede etter behandling? Allerede forskjell etter første behandling? Anonymkode: cd1f7...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #2 Del Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Prøvd knipeøvelser, men jeg føler jeg aldri kommer meg tilbake dit jeg var før fødslene. Vurdert Mona Lisa Touch i lang tid nå så jeg bestilte meg en time, men kjenner jeg er skeptisk på om det faktisk hjelper. Noen som har merket at det har blitt trangere der nede etter behandling? Allerede forskjell etter første behandling? Anonymkode: cd1f7...d5f Hvor lenge er det siden fødsel da? Tar ofte 1-2 år før en er helt som før. Jeg ble da strammere enn jeg var følte jeg (og mannen). Mulig pga trening, men trente ikke overdrevent mye heller. Mona Lisa touch har vært på markedet ganske lenge. Tenker det er en grunn til vi ikke leser mer skryt av det. Ikke hørt om en eneste faktisk. Spent på om noen svarer her. Anonymkode: 9de4a...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #3 Del Skrevet 7. april 2024 Jeg vurderte MLT, pga slimhinneproblem/smerter. Men etter å ha lest mer om erfaringer(ikke i Norge), virker nedsiden for stor. Ja, noen opplever bedring. Men så er det de som får permanente skader av hele behandlingen; kroniske nervesmerter😣 Anonymkode: 995d2...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #4 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 5.12): Hvor lenge er det siden fødsel da? Tar ofte 1-2 år før en er helt som før. Jeg ble da strammere enn jeg var følte jeg (og mannen). Mulig pga trening, men trente ikke overdrevent mye heller. Mona Lisa touch har vært på markedet ganske lenge. Tenker det er en grunn til vi ikke leser mer skryt av det. Ikke hørt om en eneste faktisk. Spent på om noen svarer her. Anonymkode: 9de4a...49e 3,5 år siden siste fødsel. Så burde jo være bedre, men føler faktisk at det har forverret seg siste halvåret. Tok du knipeøvelser hver dag i en periode da? Ja, kunne ikke finne noe særlig om det selv noe som er litt rart Anonymkode: cd1f7...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #5 Del Skrevet 8. april 2024 AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 8.13): Jeg vurderte MLT, pga slimhinneproblem/smerter. Men etter å ha lest mer om erfaringer(ikke i Norge), virker nedsiden for stor. Ja, noen opplever bedring. Men så er det de som får permanente skader av hele behandlingen; kroniske nervesmerter😣 Anonymkode: 995d2...b1c Det høres skummelt ut! Godt jeg ikke har time før i slutten av måneden. Må nok gjøre litt bedre søk i dette. Vurderer eventuelt FemiLift eller IntimaLase, men det er vell kanskje akkurat det samme som MLT.. Anonymkode: cd1f7...d5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2024 #6 Del Skrevet 8. april 2024 Prøvde for noen år siden, null effekt og endte med operasjon😄 Anonymkode: 2d8f0...380 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå