Gå til innhold

Hva gjør man når man føler seg alene og Don om ingen bryr seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lett for å bli deprimert når jeg føler at ingen bryr seg. 

Hvordan kan msn unngå depresjon, når ingen faktisk bryr seg? 

Anonymkode: b45d6...134

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med å akseptere at vi er uelskbare. Evt skaffe seg et kjæledyr som vil elske deg betingelsesløst. Så sant du behandler det godt.

Hvordan behandler du andre? jeg har både bekjente og et familiemedlem som fremhever sin ensimhet, men som samtidig ikke har selvinnsikt til å innse egen deltagelse.

Anonymkode: f85ef...c8a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Med å akseptere at vi er uelskbare. Evt skaffe seg et kjæledyr som vil elske deg betingelsesløst. Så sant du behandler det godt.

Hvordan behandler du andre? jeg har både bekjente og et familiemedlem som fremhever sin ensimhet, men som samtidig ikke har selvinnsikt til å innse egen deltagelse.

Anonymkode: f85ef...c8a

Det er ikke slik. Jeg gir mye av meg, men blir likevel nedprioritert. Sånn er livet. 

Må vel skaffe meg et dyr, når jeg kan. 

Anonymkode: b45d6...134

AnonymBruker
Skrevet

Blir du faktisk klinisk deprimert som du har fått diagnostisert av en behandler eller blir du nedfor? 

Anonymkode: 1bb83...502

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du blir deprimert av mangel på nettverk mao. Så jeg hadde jobbet med nettverket. Men husk at det er noe som heter "codependency" og det er ikke sunt. Altså å være avhengig av andre for å kjenne at du har det fint. 

Anonymkode: 0ca7c...d57

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Svar helt ærlig nå, inni deg: er du oppriktig glad i deg selv?

Det er enormt vanskelig å motta kjærlighet fra andre dersom man ikke elsker seg selv. Så jeg hadde startet der ♥️ Og pass på at du ikke gir for å få, det skinner veldig godt i gjennom, og ødelegger for genuine relasjoner. Gi fordi du er glad i den andre parten, og ikke ha forventninger om at de da skylder deg noe.

Anonymkode: 43b8b...02c

AnonymBruker
Skrevet

Jobb med nettverket og lat som om du er litt mer opptatt enn du er. Da er det lettere for andre å inkludere deg. 

Anonymkode: 5d3ab...3b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...