AnonymBruker Skrevet 11. april #21 Del Skrevet 11. april Røyk er harry! Anonymkode: 5c46a...c18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. april #22 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Røyk er harry! Anonymkode: 5c46a...c18 Ok, jeg synes røyk er godt og classy, men du om det:) Anonymkode: ef7b9...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #23 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2024 den 22.54): Røyk er harry! Anonymkode: 5c46a...c18 Er du klar over hva det koster? En pakke sigaretter er statussymbol i dag Anonymkode: 0945d...cca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #24 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 3.43): Hei. Hva bør jeg, jeg røyker både Marlboro og Prince. Hva er best/ minst skadelig. Bare lurer😄 Anonymkode: ef7b9...ad3 Det finnes ikke "sunn" røyk.Alle er like ille.Et par Mg til og fra spiller ingen rolle.Giftig er det uansett Anonymkode: 67009...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #25 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du klar over hva det koster? En pakke sigaretter er statussymbol i dag Anonymkode: 0945d...cca Statussymbol?Hahahaha,en pakke Prince og full tank på bilen lissom. Anonymkode: 67009...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april #26 Del Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2024 den 5.35): Er du klar over hva det koster? En pakke sigaretter er statussymbol i dag Anonymkode: 0945d...cca Hva mener du her? At folk røyker for å vise at de har råd til det? Anonymkode: ef7b9...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå