Gå til innhold

Røyker Marlboro og Prince

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Hva bør jeg, jeg røyker både Marlboro og Prince. Hva er best/ minst skadelig. Bare lurer😄

Anonymkode: ef7b9...ad3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynn å røyke rulletobakk, bedre,  billigere og sunnere. 

Anonymkode: 0945d...cca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da studerer du innholdsfortegnelsen, så finner du svaret der. 

Nå har ikke jeg tatt en røyk på over 20 år, men den gangen var vanlig Prince sterkere enn Marlboro. 

Anonymkode: 30235...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sunnere? Hvordan? 

Selvmotsigende ordvalg når det kommer til røyking... 

Anonymkode: 30235...d56

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk innholdsfortegnelsen. Marlboro er litt lightere enn Prince. Kjøp letteste variant og start nedtrapping. Jeg gikk fra Marlboro Red til Marlboro Gold. Så over i Marlboro Silver som er lettest før jeg sluttet helt. 

Jeg begynte å røyke fordi jeg var umoden og trodde det var tøft å leke med livet. Da var light versjonene for pyser. Gremmes over hvor blåst jeg var som ungdom. Håper du ikke er like blåst og og går for det letteste- med mål om å slutte helt.

Anonymkode: 02c41...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sjekk innholdsfortegnelsen. Marlboro er litt lightere enn Prince. Kjøp letteste variant og start nedtrapping. Jeg gikk fra Marlboro Red til Marlboro Gold. Så over i Marlboro Silver som er lettest før jeg sluttet helt. 

Jeg begynte å røyke fordi jeg var umoden og trodde det var tøft å leke med livet. Da var light versjonene for pyser. Gremmes over hvor blåst jeg var som ungdom. Håper du ikke er like blåst og og går for det letteste- med mål om å slutte helt.

Anonymkode: 02c41...cf4

Prøver å røyke mest Marlboro men synes Prince på en måte er bedre, må i tillegg suge hardere på Prince!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 3.43):

Hei. Hva bør jeg, jeg røyker både Marlboro og Prince. Hva er best/ minst skadelig. Bare lurer😄

Ingen av dem!

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 4.06):

Billigere, ja. Sunnere? Neppe!

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Prøver å røyke mest Marlboro men synes Prince på en måte er bedre, må i tillegg suge hardere på Prince!

Hva med å prøve å slutte i stedet for?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunnere med rulletobakk fordi man kan rulle de bitte små og tynne, 20 sigaretter av rulletobakk kan tilsvare 10 ferdig røyk om en må røyke 20 om dagen. Så slipper man å røyke inn gassene fra bomullgreia i filteret også. 

Anonymkode: 7df94...221

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 20.37):

Prince er mye bedre enn Marlboro. 
Når de gjelder Light/mild sigaretter har forskere kommet fram til at de faktisk er mer helseskadelig, fordi man røyker mer, raskere og tar dypere drag av lightsigarettene. 

Selv foretrekker jeg Rød3 rullings, men om jeg røyker filtersigaretter så er det Rød Prince. 

Anonymkode: 5f7ff...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan til nøds røyke marijuana (lovlig der jeg bor), tobakk er en vederstyggelighet uansett.

Anonymkode: 145a7...67c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2024 den 3.43):

Begge deler er ekkelt og skadelig

Anonymkode: a4abb...34c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan til nøds røyke marijuana (lovlig der jeg bor), tobakk er en vederstyggelighet uansett.

Anonymkode: 145a7...67c

Bor du i Sandnes? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du røyker ikke fordi det er sunt, men fordi det er godt, og  for noen ganske sexy. Liker du cigarillos er det det sunneste. 

Anonymkode: c3a61...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er nok like dårlig mot kroppen din begge to så ville valgt utifra smak. Selv var jeg en Marlboro gold eller lyseblå petterøes (ferdig sigg) kinda gal. Eneste grunn for at jeg har sluttet er fordi jeg ble gravid 😝

Anonymkode: a3a62...1a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 10.45):

De er nok like dårlig mot kroppen din begge to så ville valgt utifra smak. Selv var jeg en Marlboro gold eller lyseblå petterøes (ferdig sigg) kinda gal. Eneste grunn for at jeg har sluttet er fordi jeg ble gravid 😝

Anonymkode: a3a62...1a4

Begynner igjen om 9mnd med andre ord ;)

er petterøes light som Marlboro gold nesten? Samme smak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 10.42):

Du røyker ikke fordi det er sunt, men fordi det er godt, og  for noen ganske sexy. Liker du cigarillos er det det sunneste. 

Anonymkode: c3a61...90b

Ikke prøvd sigarillos, hvorfor er det sunnere?

hva mener du med sexy? Røyke fordi det er sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (På 7.4.2024 den 4.03):

Slutt med begge deler.

K.B. skrev (På 7.4.2024 den 4.23):

Jøss! røyker folk virkelig enda?

Hold dere til hva innlegget handler om! 

Anonymkode: 96154...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.4.2024 den 4.31):

Prince er mye bedre enn Marlboro. 
Når de gjelder Light/mild sigaretter har forskere kommet fram til at de faktisk er mer helseskadelig, fordi man røyker mer, raskere og tar dypere drag av lightsigarettene. 

Selv foretrekker jeg Rød3 rullings, men om jeg røyker filtersigaretter så er det Rød Prince. 

Anonymkode: 5f7ff...ed6

Det var nytt for meg😅 Hvordan vet du at man tar dypere drag av White/Gold? Tenker du dra det rett ned i lungene og ikke i munnen for så å «svelge» ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...