Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lagt ut en ammepute på finn. Den ble solgt gjennom fiks ferdig. Jeg sendte den dagen etter. Og alt gikk fint. 

Men mottakeren ga meg 6.5 på vurdering 😒 jeg spurte henne om det var noe hun ikke var fornøyd med...hun sa at nei da, alt var helt tipp topp. Så spurte jeg hvorfor hun ga meg dårlig rating. Hun mente at barnet hennes hadde mobilen og det skjedde med uhell.. hun spør hvordan hun kan endre det? Jeg vet heller ikke det. Noen som vet hvordan man endrer det??

Anonymkode: b9c44...4f4

AnonymBruker
Skrevet

Kjøperen kan slette vurderingen,gå inn på  profilen, velg vurdering gitt,da er det mulig å slette vurderingen.

Anonymkode: 84c75...919

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du kan også sende melding/mail til finn.no og be de slette. Jeg fikk det slettet en gang. Var e som var misfornøyd og enda vi ikke hadde gjort et salg så låste han meg som kjøper og ga meg dårlig anmerkning. Finn slettet det med en gang. 

Anonymkode: cc05c...dba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

du kan også sende melding/mail til finn.no og be de slette. Jeg fikk det slettet en gang. Var e som var misfornøyd og enda vi ikke hadde gjort et salg så låste han meg som kjøper og ga meg dårlig anmerkning. Finn slettet det med en gang. 

Jeg solgte en helt ny vare en gang med kvittering, som kjøperen hentet selv og han virket såre fornøyd. Et par dager etter ga han meg karakteren 5...

Jeg sendte vedkommende melding for å spørre hvorfor, men fikk ikke svar.

Når jeg klagde til finn.no og ba dem slette karakteren fikk jeg til svar at det kunne de ikke gjøre fordi de ikke hadde vært tilstede ved handelen....🙄

Har ikke så stor betydning for min del fordi jeg har mange vurderinger og alle de andre er på 10, så ligger fortsatt på 9,9 i snitt, men litt irriterende likevel når folk gir sånne tullevurderinger og det er umulig å klage på det.

Anonymkode: 16b1c...374

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg solgte en helt ny vare en gang med kvittering, som kjøperen hentet selv og han virket såre fornøyd. Et par dager etter ga han meg karakteren 5...

Jeg sendte vedkommende melding for å spørre hvorfor, men fikk ikke svar.

Når jeg klagde til finn.no og ba dem slette karakteren fikk jeg til svar at det kunne de ikke gjøre fordi de ikke hadde vært tilstede ved handelen....🙄

Har ikke så stor betydning for min del fordi jeg har mange vurderinger og alle de andre er på 10, så ligger fortsatt på 9,9 i snitt, men litt irriterende likevel når folk gir sånne tullevurderinger og det er umulig å klage på det.

Anonymkode: 16b1c...374

Jeg fikk min slettet med en gang. Men hadde jo ikke gjort en handel da, han var bare irritert for at jeg brukte for lang tid på å svare og syns jeg var useriøs. 

AnonymBruker
Skrevet

Finn sletter (nærmest) aldri rating som er gitt til deg. Du er nødt til å be kjøper om å gå inn og gjøre det. Vedkommende har bare x dager på seg til å endre ratingen, så det haster litt....

Det kan være en god idé å finne frem oppskriften på hvordan dette gjøres, og sende dette til kjøper – slik at det blir enklest mulig for vedkommende.

Har vært i samme situasjon som deg: Har et tresifret antall "anmeldelser", men står på 9.9. Alt takket være en gjøk som fikk noe gratis av meg en gang. Jeg tenkte at pytt pytt, det forsvinner i mengden etterhvert. Den gang ei. Hundre nye kjøp/salg senere står jeg fremdeles på 9.9...

Nylig hadde jeg en person som også fikk noe gratis av meg, og vedkommende tenkte det var naturlig å sette et 🙂 på alle de fire postene i stedet for 😀 – altså nest høyeste rangering. Det resulterte i 7.5 i score. Kunden var fornøyd han, og det var ikke hans intensjon å gi meg "dårlig" rating. Han skjønte bare ikke opplegget helt. Fikk ham til å slette hele karakteren.

Sånn sett burde Finn vurdere en annen form for rating som er tydeligere, f.eks. ☹️ 😐 🙂 kombinert med kommentar.

Nå kvier jeg meg litt for å få karakterer, fordi jeg har sett hvor lite som skal til før du fremstår dårlig på Finn.

Anonymkode: bc0e5...970

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...