AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Herregud! jeg har i en periode følt kravling i rumpa. Jeg har lest om barnemark, men dette må være noe større. Noen ganger kjennes det ut som det skal krype utenfor trusa!! Jeg har tatt flere kurer med vermox uten effekt. Og masse hygienetiltak. Har prøvd å se på avføringen, men ingenting er å se. Jeg tør jo ikke å gå til legen, og jeg kan jo ikke akkurat be kjæresten om å kikke meg i rumpa. Kan det være noe mye større og skumlere enn barnemark? Vær så snill, jeg har bare dere å spørre 🫣🤢😨 Anonymkode: edf22...a22
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Å huffameg. Du bør dra til lege. Det der høres ikke godt ut. Om det er tilfelle så kan det være Bendelorm, det er ikke til å spøke med, MEN deg kan også være noe helt annet. Anbefaler lege og ikke googling. Anonymkode: 74a9c...e95 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #3 Skrevet 6. april 2024 Er kanskje en kjempestor buorm. Har hørt at man kan få det i rumpa om man ved et uhell får i seg egg fra buorm og det kan skje. Anonymkode: 9d6ab...8cf 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #4 Skrevet 6. april 2024 Forsvinner ikke symptomene for en periode etter behandling? Eller har du hatt det slik konstant i uker/måneder? Anonymkode: ad28c...1e2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #5 Skrevet 6. april 2024 Det kan være hemoroider. Det kan klø og kjennes "kravlende" ut også.. Anonymkode: afa6e...135 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #6 Skrevet 6. april 2024 At noen heller går rundt i månedsvis med det der, istedenfor en ti minutters legetime er for meg en gåte…… Anonymkode: 3a5ae...3b8 1 3
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #7 Skrevet 6. april 2024 Du kan levere avføringsprøve på legekontoret. Bendelorm "kravler" også. Se annen bruksanvisning på Vermox. Klipp negler og hele familien du bor sammen med må behandles. Anonymkode: 5ca8a...f6f
Forundret.. Skrevet 7. april 2024 #8 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er kanskje en kjempestor buorm. Har hørt at man kan få det i rumpa om man ved et uhell får i seg egg fra buorm og det kan skje. Anonymkode: 9d6ab...8cf Ja, denne er virkelig av den verste sorten!
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #9 Skrevet 7. april 2024 Hvorfor drar du ikke til legen? Anonymkode: d87a0...6ca
petterm Skrevet 7. april 2024 #10 Skrevet 7. april 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er kanskje en kjempestor buorm. Har hørt at man kan få det i rumpa om man ved et uhell får i seg egg fra buorm og det kan skje. Anonymkode: 9d6ab...8cf Du synes du var morsom nå?
Hareena Skrevet 7. april 2024 #11 Skrevet 7. april 2024 Leger er vant til kikke folk i rumpa, for dem er en kropp en kropp og ingen ting er pinlig, ekkelt eller komisk. Bestill time nå. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #12 Skrevet 7. april 2024 Hemorider kan også kjennes ekkelt ut. De kan klø og lage et «trykk» i anus som gjør at det gøles ut som at det faktisk er noe levende der. Du bør uansett gå til legen Anonymkode: 7fab1...cb8 1
Mt3 Skrevet 7. april 2024 #13 Skrevet 7. april 2024 Du må jo gå til legen, i hvertfall om du ikke vil la samboer lette på dynen og lyse for å se om det er barnemark. Å levere en avføringsprøve vil være nok til at de finner problemet, om det ikke er små hemoroider. Ved barnemark så er det viktig å skifte klær og sengeklær hver morgen når en har startet kuren, dusje, ha korte negler også burde de lagt til at en bør bruke munnbind når en tar av klær, sengeklær og putter de i vaskemaskinen da eggene er så små at de lett sitter fast på ørsmå støvkorn du puster inn og dermed blir smittet på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå