AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #1 Skrevet 6. april 2024 Skal på date med en jeg har truffet på Tinder. Første date på MANGE år. Nå gruer jeg meg helt sykt. Vi har ikke chattet så mye og jeg er litt sjenert. Kan dere hjelpe meg med noen stikkord om hva jeg kan spørre om, fortelle om osv.? Er så redd for å bli helt stum, ikke finne på noe og si og at det blir skikkelig kleint. Da blir det siste daten på meg noensinne. Anonymkode: 53ce1...bad
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #2 Skrevet 6. april 2024 Tiss, promp, bæsj og utflod! Neida. Man snakker som man gjør med en venn da, til en viss grad. Man stiller spørsmål og viser en interesse. Hvis man er nervøs, så kan man jo si det i starten, så det ikke feiltolket som at du ikke er interessert. At du vil prate, men at du trenger litt hjelp og tid på å bli trygg. Anonymkode: 552a4...f46
AnonymBruker Skrevet 6. april 2024 #3 Skrevet 6. april 2024 Fokuser på den andre, da blir du mindre nervøs. Og alle liker å få spørsmål om hvem de er og hva de gjør og interesserer seg for. Anonymkode: 76ad9...4f5
AnonymBruker Skrevet 7. april 2024 #4 Skrevet 7. april 2024 1. Hva gjør personen? 2. Hva har personen lyst til å gjøre framover? 3. Hvilke interesser/hobbyer har personen? 4. Hva gjorde dere i påsken? 5. Planer for sommeren? 6. Har personen en bucket-liste? Osv Anonymkode: 496a2...616
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå