Gå til innhold

Har du skadet kneet før? (Jeg klarer ikke å gå)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datt på isen og kneet er helt rart. Null stabilitet og jeg hinker rundt. Blir verre for hver dag. Nå klatrer jeg heller ikke å rette ut foten, så ligger i senga med pute under kneet. Ibux hjelper ikke.

Har du hatt kne skade før? Hvordan/hva skjedde?

Har time til uka, men vet ikke om jeg kan vente så lenge

Anonymkode: cefa7...382

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville kontaktet legevakt. Jeg har fått kneet ut av ledd noen ganger, og kneet er helt ubrukelig i flere mnd etterpå. 

Anonymkode: 54276...2ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ville kontaktet legevakt. Jeg har fått kneet ut av ledd noen ganger, og kneet er helt ubrukelig i flere mnd etterpå. 

Anonymkode: 54276...2ec

Har tenkt på det, var så frustrert at jeg begynte å grine i sta. Jeg har ingen edrue til å kjøre meg og har ikke råd til taxi 😕 Dessuten er det noen uker siden jeg datt, så er ikke akutt. Er bare så håpløst siden jeg litt og litt har blitt verre, til den tilstanden jeg er i nå. Angrer så sykt på at jeg ikke dro til legen i går!! I dag har jeg sittet i dusjen og sittet på stol da jeg laget mat:(

Hva gjorde du da du fikk kneet ut av ledd, var det en bevegelse eller et fall?

ts

Anonymkode: cefa7...382

AnonymBruker
Skrevet

Du ringer legevakten, så rekvirerer de pasienttransport til deg. Da betaler du bare egenandel. Få det kneet undersøkt asap.

Anonymkode: f61c9...a45

AnonymBruker
Skrevet

Siden tilstanden din har forverret seg og du nå ikke kan rette ut kneet så ringer du legevakten i morgen når du kan komme deg dit.

F.eks. en meniskskade kan også gjøre slik at man ikke greier å rette ut kneet.

Anonymkode: b03ad...3f3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror for øvrig de vil vurdere å sende ambulanse for transport, når du ikke kan gå, og heller ikke har krykker. Ikke som akutt hjelp, men rett og slett vettug transport. Ring legevakta og hør med dem.

Anonymkode: f61c9...a45

AnonymBruker
Skrevet

En flere uker gammel skade er ikke noe som krever ambulanse på nattestid, skjerpings. Få noen til å kjøre deg til legevakten nå når det er blitt dag, men belag deg på å vente lenge på en søndag. 

Anonymkode: 4bfba...dbd

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...